AV4NT & G2KKIS
Valvoja: ffp jäsenet
AV4NT & G2KKIS
Pitää nyt tännekin sit jotain laittaa, vaikka ei tossa autossa tosiaan vielä mitään sen kummempaa projektia oo ollu. Modet sit poistaa tän jos siltä tuntuu.
Eli tuli tosiaan myytyä Golffi tossa vähän aikaa sitten Pirkkalaan ja uusi auto löytyi Roccon kautta Tukholmasta. Ronille iso käsi auton tuonnista, palvelu oli loistavaa ja kaikki sujui niinkuin piti ja jopa hieman paremmin, voin suositella lämpimästi Ronin palveluita kaikille auton tuontia suunnitteleville.
Uusi auto on siis Audi A4 Avant 1.8TQ (190hv) S-Line Edition '04. Autossa on varusteita sopivasti, tärkeimpinä mulle Xenonit, puolnahkapenkit, vakkari yms.
Kuvia:
Etuviisto
Takaviisto
Kojelauta
Kuskinpaikka
Ensimmäinen mitä autoon piti tehdä, oli repiä mallimerkinnät takapäästä veks. Tulos tässä.
Myös hifejä paranneltiin ja uudet etukaiuttimet (Rainbow:n mallikohtaiset) sekä johtosarjat mankkaa varten tulivat Itkosen Iljalta Fanatic Audiosta. Kaikattimet laitettiin jo paikalleenkin, mutta siitä en valitettavasti ottanut kuvia. Homma oli kuitenkin kaikinpuolin yksinkertainen, mitään suurempia muutoksia kun ei tarvinnut tehdä.
Autoon on laitettu uusi alusta jo tilaukseen, joten toi traktorimaisuus häviää ens kesäksi, samoin kun vanteet menee vaihtoon ja tilalle tulee jotain leveetä. ;) Tehoakin toi laiva tarvii lisää, siihenkin tulee muutoksia jossain vaiheessa. Ensin on laitatettava polttoainelämmitin jossain, jottei tarvii talvella kylmäkäynnistellä, se on nyt ykkösprioriteetti.
Aika "haaveiluahan" tää kaikki on, mut eiköhän se tästä... ;)
Eli tuli tosiaan myytyä Golffi tossa vähän aikaa sitten Pirkkalaan ja uusi auto löytyi Roccon kautta Tukholmasta. Ronille iso käsi auton tuonnista, palvelu oli loistavaa ja kaikki sujui niinkuin piti ja jopa hieman paremmin, voin suositella lämpimästi Ronin palveluita kaikille auton tuontia suunnitteleville.
Uusi auto on siis Audi A4 Avant 1.8TQ (190hv) S-Line Edition '04. Autossa on varusteita sopivasti, tärkeimpinä mulle Xenonit, puolnahkapenkit, vakkari yms.
Kuvia:
Etuviisto
Takaviisto
Kojelauta
Kuskinpaikka
Ensimmäinen mitä autoon piti tehdä, oli repiä mallimerkinnät takapäästä veks. Tulos tässä.
Myös hifejä paranneltiin ja uudet etukaiuttimet (Rainbow:n mallikohtaiset) sekä johtosarjat mankkaa varten tulivat Itkosen Iljalta Fanatic Audiosta. Kaikattimet laitettiin jo paikalleenkin, mutta siitä en valitettavasti ottanut kuvia. Homma oli kuitenkin kaikinpuolin yksinkertainen, mitään suurempia muutoksia kun ei tarvinnut tehdä.
Autoon on laitettu uusi alusta jo tilaukseen, joten toi traktorimaisuus häviää ens kesäksi, samoin kun vanteet menee vaihtoon ja tilalle tulee jotain leveetä. ;) Tehoakin toi laiva tarvii lisää, siihenkin tulee muutoksia jossain vaiheessa. Ensin on laitatettava polttoainelämmitin jossain, jottei tarvii talvella kylmäkäynnistellä, se on nyt ykkösprioriteetti.
Aika "haaveiluahan" tää kaikki on, mut eiköhän se tästä... ;)
Viimeksi muokannut albanzo, 6.11.2007 17:41. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Jaha, sitä puuttuu enään omakotitalo ;) Koirakin on niin pieni ettei verkkoa tarvi :P.
Mikä alustasarja tähän tilattiin KW Variante? Minkä verran tuohon on kertynyt kilometrejä? Tulossa siis lisää tehoa, lastu-putkisto-ilmansuodatin viritys vai saadaanko pellinalle isompaa discoperunaa?
Auto varsin siistin näköinen, ei mitään ihmeellistä vielä, siisti "family"-paketti :P.
Mikä alustasarja tähän tilattiin KW Variante? Minkä verran tuohon on kertynyt kilometrejä? Tulossa siis lisää tehoa, lastu-putkisto-ilmansuodatin viritys vai saadaanko pellinalle isompaa discoperunaa?
Auto varsin siistin näköinen, ei mitään ihmeellistä vielä, siisti "family"-paketti :P.
Itseä mietituttää nuo "s-line edition" varusteet, mitä niinhin kuuluu. Mulla samoilla spekseillä, mutta lisäksi "hannu mikkola" lisämalli.
Kuuluukohan nuo oven alaosan listat ja puskimien "spoilerit" tuohon "hannu mikkola" lisään?
Onko sulla alcantara jakkarat, mulla on.
http://www.taloverkot.fi/mika.lehtosaari/audi/
Kuuluukohan nuo oven alaosan listat ja puskimien "spoilerit" tuohon "hannu mikkola" lisään?
Onko sulla alcantara jakkarat, mulla on.
http://www.taloverkot.fi/mika.lehtosaari/audi/
Viimeksi muokannut 8866, 28.2.2007 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös nuo helmat ja ovien alalistat kuulu siihen S-line ulkopakettiin? Ei tule nyt mieleen sen paketin virallista nimeä.
Edittiä, jos en ihan väärin muista ni se paketti missä oli alcantarasisusta ja nuo S-linehilppeet ulkona ym. oli nimeltään Celebration.
Edittiä, jos en ihan väärin muista ni se paketti missä oli alcantarasisusta ja nuo S-linehilppeet ulkona ym. oli nimeltään Celebration.
Viimeksi muokannut Harjula, 17.10.2006 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jatketaan nyt hiukan OT:na. Tuo 8866:den A4 on viimeisiä B6:sia joiden yhteydessä tarjottiin S-line paketti höystettynä S-line ulkonäköpaketilla. Mukana oli myös mm. alcantara jakkarat jne. Hannu Mikkolan kanssa tuolla on yhtä paljon tekemistä kuin muillakin A4-malleilla. Jotkut jälleenmyyjät ovat tietenkin voineet tuollaisen nimen noille keksiä. Maahantuojan virallinen nimi tuolle oli jokin turbo-edition tms. Eli vastaavanlainen kampanjatuote kuin nykyinen SportEdition.
Albanzon autossa on varmaan musta sisäkatto, S-line listoja, merkkejä vaihdekepin nuppi, jne. Tuossa on aineksia varsin näyttävään kokonaisuuteen.
Albanzon autossa on varmaan musta sisäkatto, S-line listoja, merkkejä vaihdekepin nuppi, jne. Tuossa on aineksia varsin näyttävään kokonaisuuteen.
Anteeksi Albantso, vähän vielä OT.
Iiron kanssa samoilla linjoilla.
Muistan kuitenkin muutama vuosi sitten audilla olleen kampanjan kyseisen rattimiehen nimellä, kun kävin renkaita potkimassa näyttelypäivänä.
Edellisen omistajan höpinöitä tuo mallinimike oli, en suinkaan tuulesta sitä tempaissut.
Ja eipäs ville r aliarvioida mun kätösiä ;-)
Iiron kanssa samoilla linjoilla.
Muistan kuitenkin muutama vuosi sitten audilla olleen kampanjan kyseisen rattimiehen nimellä, kun kävin renkaita potkimassa näyttelypäivänä.
Edellisen omistajan höpinöitä tuo mallinimike oli, en suinkaan tuulesta sitä tempaissut.
Jos siinä tulee Hannun kädet mukana :D
Ja eipäs ville r aliarvioida mun kätösiä ;-)
Joo Variante 2 todettiin Golffin alla hyväks, joten pakko sellanen on tähänkin laittaa. Pussejakin mietin, mut niiden talvikestävyydestä kun ei oo oikeen kellään tietoa, ni se idea haudattiin, ainakin toistaseks.
Kilsoja on mittarissa 54tkm, joten onhan tolla vielä kilsoja taivallettavana.
Tehoa haetaan varmaan lastu-putkisto-vvsuodatin-dumppi yms. virityksillä, ei mitään sen isompaa. Hieman toi kone tuntuu munattomalta vanhan VR6:n jälkeen... Mut kaipa se siitä.
Albanzon autossa on varmaan musta sisäkatto, S-line listoja, merkkejä vaihdekepin nuppi, jne.
Juuri näin. Eikä oon alcantaraa sisustassa, vaan penkkien keskiosat on kangasta ja reunat leederiä. Mäkään en oo noista varustejutuista niin selvillä et mikä mihinkin varustetasoon kuuluu, mut mulle tarpeelliset varusteet tosta löyty ja se riittää. ;)
Toi auton väri on aika jännä, tummalla ilmalla auto näyttää jopa miltei mustalta, mut auringossa noi metallihileet tekee autosta suht vaalean ja omasta mielestä ihan pirun siistin värisen! Väri on nimeltään Moroblau.
-
- -
Mua ainakin kiinnostaa myös, b6 avantilla ajelen!
Mulla alustana on KW V1, johon olen ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen! 18" rengastuksella hyvä kompromissi mukavuuden ja urheilullisuuden välillä, madallusta maltillisesti lainsallima maksimi, noin suurinpiirtein.
Mitenkäs tuo kajarien vaihto, muuttuiko sointi selkeästi vakioon verrattuna, itsekkin pohtinut vastaavaa sväppiä..?
Mulla alustana on KW V1, johon olen ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen! 18" rengastuksella hyvä kompromissi mukavuuden ja urheilullisuuden välillä, madallusta maltillisesti lainsallima maksimi, noin suurinpiirtein.
Mitenkäs tuo kajarien vaihto, muuttuiko sointi selkeästi vakioon verrattuna, itsekkin pohtinut vastaavaa sväppiä..?
Morjens,
Pihassa on nyt seissyt tiistaista lähtien vastaavanlainen Roccon tuoma Audi, mutta sedanina ja S-line STCC mallina. Mitähän tuo STCC pitää sisällään S-linen lisäksi? Sen tiedän, että STCC on ruottalainen Touring Car ratasarja, mut en oo kyllä löytänyt varusteista mitään S-linesta eroavaa.
Oma löyty kans Tukholmasta. 140kW, 60tkm ajettu, -03, mut -04 käyttöönotettu, alkuperäinen Ruotsi-auto ja väri Moroblue. Kyllähän toi 200 heppasen GTi Golffin jälkeen lastua huutaa ja ehkä Golffin Recarot oli vielä mukavammat istua, mitä noi Audin puolinahkasportit...
Albanzo: Onko sun Bi-xenonit vaiko "yksinkertaiset"? Entäs moottorinkoodi? Mulla BEX.
Täältä lähtee kans kehut, kiitokset ja suositukset Ronille!
Pihassa on nyt seissyt tiistaista lähtien vastaavanlainen Roccon tuoma Audi, mutta sedanina ja S-line STCC mallina. Mitähän tuo STCC pitää sisällään S-linen lisäksi? Sen tiedän, että STCC on ruottalainen Touring Car ratasarja, mut en oo kyllä löytänyt varusteista mitään S-linesta eroavaa.
Oma löyty kans Tukholmasta. 140kW, 60tkm ajettu, -03, mut -04 käyttöönotettu, alkuperäinen Ruotsi-auto ja väri Moroblue. Kyllähän toi 200 heppasen GTi Golffin jälkeen lastua huutaa ja ehkä Golffin Recarot oli vielä mukavammat istua, mitä noi Audin puolinahkasportit...
Albanzo: Onko sun Bi-xenonit vaiko "yksinkertaiset"? Entäs moottorinkoodi? Mulla BEX.
Täältä lähtee kans kehut, kiitokset ja suositukset Ronille!
Mites tämä nyt sitten on projekti? Samat jannut itkee kun ei ole projekteista kuvia ja mitään ei tapahdu ja sitten itse pannaan "projekti"topicci pystyyn samalla mentaliteetilla. Ei muuten mutta ilmeisesti tälläkin foorumilla jotkut on yli muiden sääntöjen suhteen...
Nii eihän tässä nyt varsinaisesti oo ollu mitään "rojektia", mut jotain on silti tapahtunu ettei oo menny pelkäksi haaveiluksi, kuten näissä liian usein on tapana.
Mut arvaappa huvikseks et kaatuuko mun maailma jos tää topikki pistetään lukkoon?
Ja syy siihen miks tää on saanu olla jo tän aikaa ilman lukkoa on siinä, et mä vaan oon niin ihana. <3
kyllä kai tämäkin tästä projektiksi karkaa jahka vähän aikaa kuluu, 04seen ääslainiin on vaikea lähteä tarttumaan samalla tavalla ku vaikka vuoden 85 golffiin.. esim ruosteiden paikkaus ja koneen vaihto ei tule kysymykseen.. joten projektit ei ole niin näkyviä.. albanzo miksei vielä yhtään tarroja :o
^On siellä jo parit tarrat... ;) Toivottavasti saan niitä lisää pikapuoliin.
Tuli hiukan osteltua vanteitakin, talveks tulee tällä viikolla 17" alut ja kesävanteiks ostin hieman isommat, mut niistä kuvia sit ku saadaan alusta kotiin ja asennettua. Keskiviikkona lähtee auto Eberi-asennukseen Forssan Laatuautoon...
Tuli hiukan osteltua vanteitakin, talveks tulee tällä viikolla 17" alut ja kesävanteiks ostin hieman isommat, mut niistä kuvia sit ku saadaan alusta kotiin ja asennettua. Keskiviikkona lähtee auto Eberi-asennukseen Forssan Laatuautoon...
Pikku päivityksiä tännekin, eli tuli laitettua tulevat kesäkiekot alle ja auto kävi LMS:llä alustan asennuksessa, tulos tässä ja tässä.
(Kuvat otettu kännykällä, sen takia ne on noin huonoja)
Kesävanteet on ASA AR1:t, kokoa etuvanteilla 8½x19" ja takavanteilla 9½x19". Alustana KW Variante 2, joka on melko alas säädetty.
Parempia kuvia vois ottaa jos kelit yhtäänkään paranee ja sais auton puhtaaks...
(Kuvat otettu kännykällä, sen takia ne on noin huonoja)
Kesävanteet on ASA AR1:t, kokoa etuvanteilla 8½x19" ja takavanteilla 9½x19". Alustana KW Variante 2, joka on melko alas säädetty.
Parempia kuvia vois ottaa jos kelit yhtäänkään paranee ja sais auton puhtaaks...
Muutama parempi kuva:
Kylki
Takaviisto
Etuviisto
Näissä parissa kuvassa näkyy toi madallus parhaiten, kuvat vaan on otettu taas kännykällä joten laatu on mitä on:
Etuviisto
Kylki
Alkaa taas pikkuhiljaa karkaamaan se kuuluisa mopo, koska nyt on alkanu päässä pyöriin aika metkoja ajatuksia ton auton rakentamisen suhteen, eikä mun pitäny tähän mitään tehdä... Saa nähdä mitä tuleman pitää.
Kylki
Takaviisto
Etuviisto
Näissä parissa kuvassa näkyy toi madallus parhaiten, kuvat vaan on otettu taas kännykällä joten laatu on mitä on:
Etuviisto
Kylki
Alkaa taas pikkuhiljaa karkaamaan se kuuluisa mopo, koska nyt on alkanu päässä pyöriin aika metkoja ajatuksia ton auton rakentamisen suhteen, eikä mun pitäny tähän mitään tehdä... Saa nähdä mitä tuleman pitää.
-
- -
-
- -
Millä et:llä noi kesävanteet on? Raapiiko kiinni johonkin?
Oisko noi ollu ET35. Joskus raapasee edessä kiinni sinne sisäloksun kiinnikkeeseen ja takana sillon ku on auto täynnä porukkaa, mut hyvin vähillä raapimisilla pääsee. Noi pienetkin raapimiset loppuu kun laittaa hieman kapeemmat kumit alle, nyt siellä on 235/35-19" joka nurkassa. Ja sit saa myös hieman laskettua vielä. ;)
On kyllä toudella ohukaiset nuo kumet, vaikuttaa vielä kun on sen verran kookkaat nuo rattaat että kumikin näyttää lähinnä riekaleelta. Hyvässä linjassa koko auto, alustan suhteen. En tiedä mutta omaan silmään tuo farkku on aina ollut paremman näköinen kuin saman kopan sedan.
Itellä on vanhempi koppasessa (b5) A4 215/40/18 8,5 edessä ja 225/40/18 9,5 vanteella takana. 225 8,5 vanteella taas on hieman "tylsä" mutta ymmärrän että nelikossa joutuu jo hieman noita rengastus juttuja miettimään, vaikka päivän trendi on kapeeta edessä leveää takana.
Itellä on vanhempi koppasessa (b5) A4 215/40/18 8,5 edessä ja 225/40/18 9,5 vanteella takana. 225 8,5 vanteella taas on hieman "tylsä" mutta ymmärrän että nelikossa joutuu jo hieman noita rengastus juttuja miettimään, vaikka päivän trendi on kapeeta edessä leveää takana.
mutta miinuksena se, että konepeltiin on liimattava lasikuituinen jatkopala, jotta se istuu maskiin.
Lueskelin kanssa tuolta Hofelen sivuilta tota juttua.. Kuulostaa hieman "kötöstykseltä".
Voithan sä Harri tilata yhden tollasen puskurin kilkkeineen, ni mä voin luovuttaa autoni testikäyttöön et miten se istuu tohon keulille... ;)
Voithan sä Harri tilata yhden tollasen puskurin kilkkeineen, ni mä voin luovuttaa autoni testikäyttöön et miten se istuu tohon keulille... ;)
Parahin Herra Albanzo,
suorittamalla yrityksemme tilille osoittamani suuruisen maksusitoomuksen,
voimme välittömästi ottaa autonne testikäytöön. ;)
Ystävällisin Terveisin
Alfred Slamit
Tuohon puskuriin käyvät OEM kulmaverkot jne, eli miinuksia ei tule kuin tuosta jatkopalasta ja valmistusmateriaalista, eli kusilaidusta. Hofelea taannon tenttasin tuosta jatkopalasta, kuinka se kestää lämmönvaihteluita yms. mutta kovasti vakuuttivat, että käyttämänsä liima on kestävää ja että heillä on ollut oman firman käytössä A8 muistaakseni vuoden verran, jossa on tuollainen jatkopala konepellissä, eikä onkelmia ole ollut....
Viimeksi muokannut Harri, 27.1.2007 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös tuon jatkopalan perusteella joku näppärä kaveri vois hitsailla pellist vastaavan jatkopalan? Sit vaan polttais sen normipellin jatkeeks, ainakaan ajatuksena ei omaan korvaan kuulosta mahdottomalt. En tosin oo nähny millasist osist on kysymys. Mutta tuo Hofelen puskinsatsi olis kyl aika munakas :) (aina tykänny hofelen seteist mitä ovat autoihin valmistaneet).
oikein harmittaa kun on niin hieno puskuri, että piti oikein miettiä valitettavaa, koska ainahan jonkun on oltava vastakarvaan..
joten:)
Tuossa maskin alapuolella noi kolme vaakasuuntaista reikää.. ei kolahda miulle. Mutta onneksi toi on lasikuitua niin albanzon on helppo vetää ne umpeen =)
Joten loppupohdintana todettakoon tämän olevan varsin näyttävä puskin..
joten:)
Tuossa maskin alapuolella noi kolme vaakasuuntaista reikää.. ei kolahda miulle. Mutta onneksi toi on lasikuitua niin albanzon on helppo vetää ne umpeen =)
Joten loppupohdintana todettakoon tämän olevan varsin näyttävä puskin..
Siekö se albanzon autoa rakennat? :D Jossei sulle kelpaa noi röörit nii osta tollane puskuri ja kuiduta ne umpee siitä omasta puskimestas. Minusta noi sopii ku nyrkki silmää.
Hiano on puskin ja hiano on rojektikin peukut pystyyn täältpäi :)
hippi: we're cool :)
Viimeksi muokannut Antto-, 28.1.2007 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no kjeh kjeh jos se ei ite tajua niitä vetää umpeen ni sit mie rakennan =)
mutta uskoisin että autonomistaja on kykeneväinen omiin ratkaisuihin ja minun on vaan tyydyttävä hänen tekemiin päätöksiin oli ne minulle itselleni mieluisia tai ei..
näin se elämä menee ja minunkin on se opittava..
Antto- olen pahoillani jos pahoitin mielesi edellisellä viestillä.. Auton omistajalta en anteeksi pyytele ku jotenkin on jääny sellainen kutina ettei hänelle paljoa merkitse mitä muut sanoo/ajattelevat, vaan on aina osannut tehdä omaperäisiä ratkaisuja hyvällä menestyksellä..
off topic loppukoon =)
mutta uskoisin että autonomistaja on kykeneväinen omiin ratkaisuihin ja minun on vaan tyydyttävä hänen tekemiin päätöksiin oli ne minulle itselleni mieluisia tai ei..
näin se elämä menee ja minunkin on se opittava..
Antto- olen pahoillani jos pahoitin mielesi edellisellä viestillä.. Auton omistajalta en anteeksi pyytele ku jotenkin on jääny sellainen kutina ettei hänelle paljoa merkitse mitä muut sanoo/ajattelevat, vaan on aina osannut tehdä omaperäisiä ratkaisuja hyvällä menestyksellä..
off topic loppukoon =)
Nonih, vanneruljanssi saatiin päätökseen ja alla hetken aikaa pyörineet 19" ASA:t lähti ja tilalle tuli 18" Artec PZ:t.
Vanteet on edessä 9x18" ET52 (20mm adapterit, joten nyt on ET32) ja takana 9,5x18" ET46 (10mm speisseri välissä, eli nyt on ET36). Noi Artecit on tosiaan ns. adapterivanteet, eli vanteiden kanssa on pakko käyttää Artecin/RH:n adaptereita tai spacereita.
Keskiölätkät noihin vanteisiin pitää hommata, ebay.de voi ehkä auttaa asiassa... ;)
Kuvia:
KLIK
KLÄK
KLAK
Noi edelliset + muutama muu kuva täältä.
Seuraavaks olis vuorossa lisämadaltaminen, keulaa ajattelin pudottaa n. sentin ja perää pitäis saada n. 2senttiä alemmas, ainoo ongelma on se, et takana on säätövaraa enää muutama milli... Takapään lisämadallus kuitenkin kuulemma onnistuu, mutta miten? Pitääkö ottaa se koko säätölautanen pois?
Vanteet on edessä 9x18" ET52 (20mm adapterit, joten nyt on ET32) ja takana 9,5x18" ET46 (10mm speisseri välissä, eli nyt on ET36). Noi Artecit on tosiaan ns. adapterivanteet, eli vanteiden kanssa on pakko käyttää Artecin/RH:n adaptereita tai spacereita.
Keskiölätkät noihin vanteisiin pitää hommata, ebay.de voi ehkä auttaa asiassa... ;)
Kuvia:
KLIK
KLÄK
KLAK
Noi edelliset + muutama muu kuva täältä.
Seuraavaks olis vuorossa lisämadaltaminen, keulaa ajattelin pudottaa n. sentin ja perää pitäis saada n. 2senttiä alemmas, ainoo ongelma on se, et takana on säätövaraa enää muutama milli... Takapään lisämadallus kuitenkin kuulemma onnistuu, mutta miten? Pitääkö ottaa se koko säätölautanen pois?
-
- -
- Viesti:
Älkääs hättäilkö noiden detaljien kanssa, tossa on monta muutakin paikkaa mihin tullaan kiinnittämään huomiota, nyt ei vaan oo aika antanu periksi noihin pikkunäppäriin turailuihin. Kun just nimenomaan ne pienet yksityiskohdat tekee kokonaisuudesta joko onnistuneen, tai epäonnistuneen. Eli samaa mieltä olen asiasta ku Marko.
Ville: On joo 2-osaset. Omaa silmää miellyttäis tossa korimallissa ehkä enemmän se 19" ku 18", mut ku löyty noi ni pakkohan ne oli ostaa pois. :)
Ville: On joo 2-osaset. Omaa silmää miellyttäis tossa korimallissa ehkä enemmän se 19" ku 18", mut ku löyty noi ni pakkohan ne oli ostaa pois. :)
-
- -
- Viesti:
Nonih, tänään sitten ehdin oleen tallilla koko päivän ja sain aikaseksi:
a) jarrusatuloiden mustaksi maalaamisen
b) eturoiskeläppien poistamisen
c) madaltamisen niin, että takaa lähti säätökiekotkin hevon nevaan, edestä tiputin noin sentin verran alaspäin
Nappasin muutama kuvan juuri pestystä autosta ja ne löytyy täältä.
Nyt uskaltaa jo itekin sanoa et toi on tontissa. :)
Seuraavaksi kun ehtii tallille turaileen, ni lähtee ainakin takalasinpyyhkijä mäelle.
a) jarrusatuloiden mustaksi maalaamisen
b) eturoiskeläppien poistamisen
c) madaltamisen niin, että takaa lähti säätökiekotkin hevon nevaan, edestä tiputin noin sentin verran alaspäin
Nappasin muutama kuvan juuri pestystä autosta ja ne löytyy täältä.
Nyt uskaltaa jo itekin sanoa et toi on tontissa. :)
Seuraavaksi kun ehtii tallille turaileen, ni lähtee ainakin takalasinpyyhkijä mäelle.
-
- -
Etupäässä raapii kiinni ku on renkaat linkussa ja ajaa töyssyyn.
Onpas käytännöllistä. Jotain rajaa ehkä, vaikka ulkonäkö ehkä vähän vois kärsiä. No jokainen tyylillään, mutta itseäni ainakin tuollainen raapiminen ainakin v*tuttais suuresti. Jos on isoa kiekkoa saatava ja matalaa autoa, niin sitten kaaria muokkaamaan. Muuten auto on kyllä ihan siisti.
^No ei kai ton auton kanssa nyt varmaan ihan koko aikaa kuitenkaan mennä renkaat linkussa etsien isoja töyssyjä? Tai mä en ainakaan. ;)
edit. Ei mitään isompia suunnitteilla ainakaan lähitulevaisuudessa, jotain pikku sipistelyjä ois tarkotus tehdä.
edit. Ei mitään isompia suunnitteilla ainakaan lähitulevaisuudessa, jotain pikku sipistelyjä ois tarkotus tehdä.
Viimeksi muokannut albanzo, 9.4.2007 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Audi on just sillä korkeudella mitä sen tehtaalla olis pitäny jo olla!
Tuosta tuli mieleen aikoinaan Bilsportissa kun norjalainen oli lyönyt -99 A6:sen 60mm alemmas ja sanoi että näin se pitäisi olla jotta vetarit on suorassa. Mahtaako olla perää ja miten on tässä autossa? Ei siinä että olisi mitään merkitystä mutta ihan mielenkiinnosta.
Palaa sivulle “Projektiosasto”