Viimanestolevyn ujuttaminen syylarille?
Valvoja: ffp jäsenet
Viimanestolevyn ujuttaminen syylarille?
Talvi tulee ja vaikka viime talven pärjäsinkin ilman viimasuojaa tuolla keulalla (tai coolerilla) niin mitenköhän tuonne alh-tdi koneisen G4:n syylarin eteen nokalle saisi helpoiten ujutettua jotain levyä estämään liiallisen viiman konehuoneeseen/syylarille? Kuitenkin tosiaan siis maskin taakse, jotta olisi hieman siistimpi kuin perinteinen "aaltopahvi nippusiteillä keulalle".
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Hmm, edellisessä "autossa" (rapsakka ranskalainen, ei enää ikinä siitä maasta) mulla oli syksystä kevääseen koko syylari peitossa ilman siitä johtuvia ongelmia.
Meinaatko, että flekti menee vai että lämmöt nousee liikaa? Tää nyt on kuitenkin ihan vakio.
Lutku lattiassa = lusikka pohjassa???
hyytyi jostain syystä vai?
Meinaatko, että flekti menee vai että lämmöt nousee liikaa? Tää nyt on kuitenkin ihan vakio.
Lutku lattiassa = lusikka pohjassa???
hyytyi jostain syystä vai?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Itekin oon vähän miettiny pahvin laittoa, mutta tuli tällainen mieleen: Mulla on syylärin edessä isohko välijäähy, kannattaako pahvi laittaa välijäähyn eteen vai välijäähyn ja syylärin väliin. (vai jättää pois?)
Tietystikään ilma ei pahemmin virtaa silloinkaan, vaikka pahvi olisi kennojen välissä, joten siinä mielessä sama mihin laittaa, mutta ajattelin että kyllähän se vähän välijäähy silti kylmenee jos se on pahvin edessä.
Tietystikään ilma ei pahemmin virtaa silloinkaan, vaikka pahvi olisi kennojen välissä, joten siinä mielessä sama mihin laittaa, mutta ajattelin että kyllähän se vähän välijäähy silti kylmenee jos se on pahvin edessä.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Jos ei ole Fabiassa webastoa, niin varmaaskin tarves tulee, tai sitten kaivat turkishaalarit ja rukkaset esiin hyvissä ajoin. Siis luetaan: tuppaa olemaan nyky kiisselissä sen verta hyvä hyötysuhde, jotta melkeimpä kaikki tattee tota pahvia, jos siis lämmintä haluaa vähänkin sisälle.
Itsellä ollu käytössä tuollaista "muovista pahvia", siis rakenteeltaan vastaavaa, kuin aaltopahvi, mutta on sellaista muovia. käytetään ilmeisesti pakkauksissa, ja mansikka laatikoissa ym. Leikkelee kerralla kunnolla mittojen mukaisen palan, ja kestää vuodestatoiseen, kun ei vety ym. Tuohon portteriinkin sommittelin juuri maski aukkojen (siis ei se orkkis sälemaski, vaan mallia "carsport" bussikeula") ja kiinnitin mersusta jääneillä keula peiton kiinnikkeillä (niillä jousi koukuilla). Helppo ottaa tarvittaessa pois, ja pysyy paikallaan.
Itsellä ollu käytössä tuollaista "muovista pahvia", siis rakenteeltaan vastaavaa, kuin aaltopahvi, mutta on sellaista muovia. käytetään ilmeisesti pakkauksissa, ja mansikka laatikoissa ym. Leikkelee kerralla kunnolla mittojen mukaisen palan, ja kestää vuodestatoiseen, kun ei vety ym. Tuohon portteriinkin sommittelin juuri maski aukkojen (siis ei se orkkis sälemaski, vaan mallia "carsport" bussikeula") ja kiinnitin mersusta jääneillä keula peiton kiinnikkeillä (niillä jousi koukuilla). Helppo ottaa tarvittaessa pois, ja pysyy paikallaan.
-
- -
- Viestit: 146
- Liittynyt: 28.4.2006 10:59
- Viesti:
No tuskinpa siitä haittaa on. Autossahan on varmaankin nesteenlämpötilamittari, ja mikäli se pelittää niin siitä näkee onko haittaa levystä. Ite olen käyttänyt ihan peruspaffea maskin takana, ihollaan syylärissä. Koskaan ei ole ollut ongelmaa liiallisten lämpöjen kanssa. Nyt ajattelin kanssa laittaa pahvin syylärin ja välijäähyn eteen kuhan talvi tullee. Myös egru jää pois talveksi, saa nähä mitä tänä talvena tuosta seuraa, jännättää... :-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa