Pikkasen on 16v laatikko muuttunut soppakauhaksi vuosien aikana ja pitäs saada paljon jämäkämpi tuntuma. Tarviiko/kannattaako nämä sinne laittaa ja kenties jotain muuta että tulee jämäkkä ja saa hyvän tuntuman?
VAIHDEVIVUSTON OSAT/HELAT VOLKSWAGEN GOLF I/II 74--92
II 83--91 Siirtäjän holkki Ø40/50mm-16mm reikä. . . . . . . 18-1262 6.39€
II 83--91 Siirtäjän etunivelt 4/5v (22cm/metalli+muovi). . 27-3806 4.20€
II 83--91 Siirtäjän niveltanko 5v (73mm/muovia). . . . . . 27-3807 1.68€
II 83--91 Kepin alapallonivel+kuppi. . . . . . . . . . . . 27-3814 7.90€
Millainen operaatio toi olis? Selviikö perus asentaja parissa tunnissa? Mitä kaikke pitää purkaa?
020 laatikon osat, nivelet, helat...
Valvoja: ffp jäsenet
No ensimmäisen ja viimeisen osan jättäisin pois ja hakisin tilalle kasan osia merkkiliikkeen tiskiltä. Kannattaa tutkiskella, missä siellä konehuoneessa on eniten väljää.
Jos viitseliäisyyttä löytyy, ne muovipäiset vivut voi ja kannattaa korvata uniball-nivelistä itse tehdyillä vivuilla. Kaupasta 8mm kierretankoa ja vaikka Motonetista neljä ko. tankoon sopivaa niveltä. Jossain projektiosastolla oli kuvia itse tehdyistä osista hiljattain, joku muu voinee muistaa, missä.
Jos viitseliäisyyttä löytyy, ne muovipäiset vivut voi ja kannattaa korvata uniball-nivelistä itse tehdyillä vivuilla. Kaupasta 8mm kierretankoa ja vaikka Motonetista neljä ko. tankoon sopivaa niveltä. Jossain projektiosastolla oli kuvia itse tehdyistä osista hiljattain, joku muu voinee muistaa, missä.
Vinkkinä: Nuo alkuperäiset kuulat saa irti vivustosta (esim. ylin osa) kun hioo sen hitsauksen kuulan takapuolelta pois, siinä raudassa on reikä uudelle kuulalle valmiina.
Toki alkuperäisiä kuulia voi käyttää, koko on sama kuin noissa 8mm tankoon ruuvattavissa nivelissä. Kestävyys ja välyksettömyys ei kyllä noin menettelemällä yllä ihan samalle tasolle kuin uusien kuulien kanssa.
Toki alkuperäisiä kuulia voi käyttää, koko on sama kuin noissa 8mm tankoon ruuvattavissa nivelissä. Kestävyys ja välyksettömyys ei kyllä noin menettelemällä yllä ihan samalle tasolle kuin uusien kuulien kanssa.
Kannattaa hakea ennemmin vag-tiskiltä, noi ei paljoa maksa ja saat oikeat osat kun printtaat hajoituskuvan ensin sivuilta www.vagcat.com. Tosiaan ei summassa kannata vaihdella noita.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”