Savutuksesta
Valvoja: ffp jäsenet
Savutuksesta
Käytin kyllä searchia mutta...
Eli, tuli raahattua Euroopasta tollanen vankkuri jossa on AFN moottori.
Savuttaa jonkin verran, mielestäni ehkä hieman liikaa. Konttorilla sai lappuun lukemat 2.03/3.00
Onhan se arvojen sisällä, mutta kuinka paljon savua saa tulla että pitää alkaa epäilemään jotain vikaa?
Kulku puoli tuntuu olevan kunnossa samoin käyntiinlähtö.
Eli, tuli raahattua Euroopasta tollanen vankkuri jossa on AFN moottori.
Savuttaa jonkin verran, mielestäni ehkä hieman liikaa. Konttorilla sai lappuun lukemat 2.03/3.00
Onhan se arvojen sisällä, mutta kuinka paljon savua saa tulla että pitää alkaa epäilemään jotain vikaa?
Kulku puoli tuntuu olevan kunnossa samoin käyntiinlähtö.
Justiinsa öljyt, ilmansuodatin vaihdettu.
Tarkistin huohotiputken ja sen "pömpelin" venakopan päällä. Ihan puhdas, ei juurikaan öljyinen.
Missä se EGR venttiili sijaitsee? Siitä ollut puhetta AFN kohdalla.
Olisko mitään vinkkiä mistä ahtoputkista kannattaa hakea halkeamaa?!
EDIT: Miten AFN ruuvataan syöttöä???
Tarkistin huohotiputken ja sen "pömpelin" venakopan päällä. Ihan puhdas, ei juurikaan öljyinen.
Missä se EGR venttiili sijaitsee? Siitä ollut puhetta AFN kohdalla.
Olisko mitään vinkkiä mistä ahtoputkista kannattaa hakea halkeamaa?!
EDIT: Miten AFN ruuvataan syöttöä???
Katsoitko ilmuilmanputken karkeasuodattimen ennen varsinaista filsua? Muistelen että oli ruuvilla kiinni ilmansuodattimen kotelon sisäpuolella, "sääskiverkko".
Egr tulee imusarjaan kiinni, siinä turbon yläpuolella, passatissa. Sellainen pyuöree "mokkula" josta lähtee yx alipaineletku. Siitähän on ollut puhetta vähän kaikkien nakuttimen kohdalla, söörtsi auttaa siinä asiassa, samoin viri jutuissa. Täydennähän profiiliasi ettei tarvi arvuutella kulkinetta ;-)
Egr tulee imusarjaan kiinni, siinä turbon yläpuolella, passatissa. Sellainen pyuöree "mokkula" josta lähtee yx alipaineletku. Siitähän on ollut puhetta vähän kaikkien nakuttimen kohdalla, söörtsi auttaa siinä asiassa, samoin viri jutuissa. Täydennähän profiiliasi ettei tarvi arvuutella kulkinetta ;-)
-
- -
- Viestit: 146
- Liittynyt: 28.4.2006 10:59
- Viesti:
Helpoin tapa
Mikä olisi helpoin tapa testata onko ahtovuotoja?
Silmämääräisesti ei ole, ainoastaan coolerin toiseen nurkaan tulee välillä öljy tippa.
Mulla savutus on todella runsasta poljettaessa ja katsastus lähestyy.
Silmämääräisesti ei ole, ainoastaan coolerin toiseen nurkaan tulee välillä öljy tippa.
Mulla savutus on todella runsasta poljettaessa ja katsastus lähestyy.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa