Otsikko kertookin jo melkein koko asian... Kilometrejä kertyy sen verran jo mittariin, että dieseliin vaihto houkuttaisi.
Hakusessa olisi jokin VW konsernin TDI (miksei joku muukin merkin),
jonka voisi rekisteröidä pakuksi. Joitain rajoituksia pakettiautoksi rekisteröinnissä
ilmeisesti on, joten mitä merkkejä/malleja tähän operaatioon kannattaisi harkita?
Jokin 1.9 TDI kone saisi olla ja ikäluokka jossain 95-98 välillä jotakuinkin...
Jokin viistoperä olisi optimaalisin ratkaisu, varsinaista isoa farkkua en kaipaa juurikaan. Nykyinen menopeli on 1.6 A4 vm -96.
Edullinen pienikokoinen TDI, jonka voi rekisteröidä pakuksi?
Valvoja: ffp jäsenet
Tässä yksi esim. golf III-95 tdi istuinosa pois selkänoja kumoon ja jumitin sen kiinni istuinosan pultinreikiin hitsillä heftiin (lyhyesti selitettynä). diisseli vero on nyt 54 euroa/vuosi.Auto kylläkin on vain työajossa ja on toinen siviiliajossa.Katsastusmies sanoi että vm-97 jälkeen rekisteröidyssä pitää olla hyväksytyt penkkien kiinnittys pisteet.Eli ei kannata hitsata pultinreikiä umpeen. Omani pystyy helposti muuttamaan takaisin henkilöautoksi.
miten vaikka farmari cordoba. takapenkit pois, rekisteröidä 2 paikkaiseksi. onnistuu?
Hmmm, tuo Cordoba vaikuttaisi itseasiassa varsin hyvältä vaihtoehdolta, näkyy olevan jokunen pakuksi rekisteröitynäkin. Onko kenelläkään kokemuksia millainen auto tuo cordoba on ajettavuudeltaan? Mitenkäs tekniikka?[/quote]
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa