Apuva td-jettaan vihellystä ja sihinää:)!!

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

Apuva td-jettaan vihellystä ja sihinää:)!!

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 21.7.2006 1:27

Juups eli elämäni eka td auto ja kun se nyt on ahdettu ni haluaisin siihen vihellystä ja sihinää..tiedän ettei se ole diesel autoon pheas off cake mut silti..eli kertokaa pitääks siihen hommata joku by-bass venttiili vai nostaa paineita vai mitä sit?? Ja niinku toisessa topicissa mainitsin hakusessa olisi jetan keulille cooler eli jossa lähdöt ovat keskellä päissä ja plussaa olis sille valmiit putket jos mahdollista saada..ja se vielä kuinkas paljon kestää laittaa ahtopaineita?? ed. omistajan mukaan turbo on 1.9 td:stä, en tiiä kuin se poikkeaa vakiosta..

Kiitän vinkeistä jo etukäteen:)

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 21.7.2006 7:55

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=30813 Ootkos lukennut jo noi kaikki jutut? Siellä kyllä on kyseisestä aiheesta puhuttu aivan riittävästi. Niin ja dumppia et saa toimimaan ellet rakenna kaasupolkimelle mikrokytkintä ja sillä vapauta paineita magneetti venttiilillä.... Sinänsä aivan turha koska mitää hyötyä tuosta ei ole, varsinkaan jollei ahtopaineet ole vakiota kummemmat.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 21.7.2006 8:24

ed. omistajan mukaan turbo on 1.9 td:stä, en tiiä kuin se poikkeaa vakiosta..


Se on pienempi

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 22.7.2006 0:25

Juups tuli räplätessä tietoa..ahdin on garrett to 02..ja jos jollain on hyvä kuntoinen garrettin 03 ni olisin kiinnostunut..niin ja pitääkö paikkansa et 02 ahtimen yläpuolella on pieni letkunpätkä kahen putken välissä..ton ku otti irti ni vihelsi jo aika kivasti ja paineet kasvo ainaki 1.3bar jos ei enemmänki en uskaltanu kokeilla ilman cooleria..

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 22.7.2006 3:06

laitappa ahtopaine mittari... kyllä nyt kilossa uskaltaa paineet pitää ilman cooleria... Tietysti koneen kilometrit ym. vaikuttavat kestävyyteen... nim. kokemusta on :D

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 22.7.2006 17:57

Joo yhtä cooleria mulle jo tarjottiinki ni katsotaan josko kaupat syntyy ni saa sen keulille ja paineet kohilleen..kuulin tossa yheltä tutulta et 1,6bar on ollut n 2v välijäähyn kans ettei ongelmia mut saapi nähä mihin ne uskaltaa jättää..alavääntöjä ei ole vielä tullut..mistäs se johtuu.. ja 1 vaihteella ei vedä samallai ku 2 jne ku lähtee turbo niin myöhään mukaan..pystyykö sinne vaihtaa esim pienemmän ahtosiivet et lähtee aikasemmin vai??pitääks sinne nestepää vaihtaa vai mitä??

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 22.7.2006 19:36

joo ei se kyl mullakaan niitä paineita ehi nostaa ku johonkii 1.0 baariin 1 vaihteella... ei mielellään mitään imupuolen siipiä kannata alkaa vaihtamaan kun alkaa myöhemmin kyllä ahdistamaan. ja vakio nestepää mallista riippuen riittää reilusti yli 100 hp:n....

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 24.7.2006 0:35

kuulin tossa yheltä tutulta et 1,6bar on ollut n 2v välijäähyn kans ettei ongelmia


Jos meinaat tommosilla paineilla ajella, ni suosittelen turbon vaihtamista isompaan! Nousee tolla vakio turbolla pakopaineet niin koviks, et alkaa kone olemaan jo kovilla! (korjatkaa jos olen väärässä!)

Itte meinasin oman projektin kans pelata varmanpäälle ja vaihtaa turbon ja välärin hiukan järeämpiin.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 24.7.2006 23:19

no helevetti mikä turbo sinne on just hyvä viri mielessä..->garrett to 03??pitäs olla semmonen joka ei lähe yhtään myöhemmin matkaan ku nykynenkään päin vastoin aikasemmin pitäs lähtee..ed se cooleri ja turbo on hakusessa..

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 24.7.2006 23:50

Itte meinasin Cosworth Sierran vakio Garret T03 Turboa!

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 25.7.2006 0:25

VNT20 jos ei aivan älyttömiä tehoja ole hakemassa. Herää varmasti tarpeeksi aikaisin, mutta säädin vaatii pikkasen askartelua.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 25.7.2006 8:38

Missä hinnoissa nuo VNT20 pyörii??

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 25.7.2006 16:11

Käytettyjä ja hyvällä tuurilla jopa kunnostettuja saa 300-600€.

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 25.7.2006 16:32

ei kannata sellasta vnt:tä sinne tunkea... hirvee homma et saa fiksusti toimimaan siipien ohjauksen!

JACKHAMMER
-
Viestit: 501
Liittynyt: 4.8.2003 8:53

ViestiKirjoittaja JACKHAMMER » 25.7.2006 16:47

hetkinen, onko topicin aloittaja Rovaniemeltä..?
jotenkin olen kuullut tämän "esson baarista" paikallisilta..

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 25.7.2006 16:49

Kyllä VNT-turbo on ainoa oikea dieselin ahdin.
Hyvin sen saa toimimaan paineohjauksella eikä ole mikään vaikea tehdä,
varsinkin jos hakee maltillisia ahtoja eikä ihan maksimia.
Itsellä oli joskus aikanaan 1.6TD:ssä gt17va muuttuvasiipinen ja hyvin se toimi paineohjauksella.
Ahtoi alhaalta ja piti ahdot hyvin ylhäällä.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 25.7.2006 17:31

Mitä väliä mistä kukin on, eikö parempaa miettimistä ole ja kuis se liittyy kyseiseen aiheeseen??? Jos kiinnostaa noin paljon, ni satun olemaan Rovaniemeltä, mitä sitten?? Te miehet osaatte olla joskus tosi vaikeita:) Kuten nimestä näkyy, vai omistatko lukihäirion??

Eli siis garrett to 03 saa kelvata..? Niin ja oliko sitä cooleria ja sille puskurin eteen tulevia putkia jollain?? Coolerin lähdöt ei tarvi olla keskellä, kunhan olisi edes päissä!!

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 25.7.2006 22:38

Itte meinasin Cosworth Sierran vakio Garret T03 Turboa!


Tollanen oli ihan jees ahdin jos laitta jolain pienellä pakopuolen AR:llä joku alle 0.6
Tai sit saat laittaa pumpun todella myöhäselle et lähtee jotenkin järkevästi mukaan

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 25.7.2006 23:29

ei helevetti mie olen nyt ihan sekasin mitä te raataatte..

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 25.7.2006 23:52

"1.6TD virityskeskustelu"

Kannattaa lukea tuo topicci ajatuksella ihan alusta asti! Ja "Tekstit"-osiosta löytyy lisää mielenkiintosta luettavaa! "VW turbodiesel keskustelua vanhasta BBS:tä. (7.8.2002)"
:)
Viimeksi muokannut GTi-Perttu, 25.7.2006 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JACKHAMMER
-
Viestit: 501
Liittynyt: 4.8.2003 8:53

ViestiKirjoittaja JACKHAMMER » 25.7.2006 23:55

tuo pumpun ajoituksen laitto myöhäisemälle ,heikentää myös koneen kylmä starttia ja rasittaa kantta ihan erinlailla kun normi ajoituksella, tietenkin pientä "säätöä" pitää aina tehdä mutta rajansa kaikella; sinua on varoitettu..
Tietenkin jos, tekis hyvän pakosarjan (4-1) ja siihen vaikka mersun 300turbod:n kkk ahdin ja 82mm sisähalkaisijalla olevan downpipen ulottaen takamatkustajien jalkatilaan asti, heräisi ahdin jo 1 vaihteella ja kuitenkin jaksais hyytymättä ihan"rajoittajaan" asti.. näin on tehty ja näin se vaan toimii normi nestepäälläkin..

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 25.7.2006 23:56

Mikäs KKK noissa Meseissä on??

JACKHAMMER
-
Viestit: 501
Liittynyt: 4.8.2003 8:53

ViestiKirjoittaja JACKHAMMER » 26.7.2006 0:01

nyt mennään muistin varassa: kkk24 tai kkk26 vahvasti epäilen että 24 olis..
pitääpä käydä kurkkaamassa tuolta pellin alta..
eli huomenna on osanumerotkin sitten tässä, mikäli veli on kotosalla kun meen kattoon sen pellin alle..

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 26.7.2006 0:26

Eikös niissä ole käytetty molempia? Näin ainakin itselleni oon uskotellut.

JACKHAMMER
-
Viestit: 501
Liittynyt: 4.8.2003 8:53

ViestiKirjoittaja JACKHAMMER » 26.7.2006 0:31

oliskohan todellakin juuri että 24-26 löytys..

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 26.7.2006 9:13

oliskohan todellakin juuri että 24-26 löytys..

molempia käyetty ja toi 24 ei ole sama kuin Mitä 1,6td:eessä kin nähty

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 26.7.2006 10:20

^Mitä eroa??

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 26.7.2006 11:09

Vain keskiosa samaa, muuten eri. Isommat siivet ja pesät mersun ahtimessa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 26.7.2006 11:54

Entäs laipat??

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 26.7.2006 12:49

mersun ahtimessa erillainen laippa kuin volkkarin

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 26.7.2006 18:33

Juups.. Edelleen sekasin, kaikki ehdottaa niin paljon, et menee sekaisin..:) JACKHAMMER..Kerranki sait pisteet asiallisesta ehdotuksesta, kuin irvailusta.."näyttää peukkua":P Eli ymmärsinkö oikein, et jollain olis nyt tää KKK:n ahdin, joka on ns. viri ahdin 1,6td:ssä.. Jos mie nyt laitan ton isomman nestepään, ni meinaako se sit isommilla ahdoilla vähempää katkua?? Nyt sitä nimittäin jää kiitettävä pilvi:) Mitäs muutoksia tapahtuu polttoaineen kulutuksessa/tehoissa..?? Ja jostain syystä on vielä alaväännöt hukassa??!!??!! Ja eilen ukkelin rassatessa hoksittiin, et turbo liikkuu kiekuran suuntaisesti, ku kädellä kokeilee ni n. 3-5mm.. Onko normaalia vai onko se löysällä tai rikki??? (Vaikee selittää, et mitä se tekee!!)

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 26.7.2006 20:22

ahtimessa ei saa olla akselin pituus suunnassa välystä... poikittain on aina pieni välys jonka öljy sitten keskittää/ tiivistää.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 26.7.2006 22:36

siis se on niinku suunnalla lukkopelti kapiini..eli sen kuulee siis olla auton ollessa sammuksissa..vai??

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 27.7.2006 13:51

imu puolelta akselista sormilla kiinni ja heiluta....

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 27.7.2006 16:23

jotenki silleesti se tapahtui..eiku säikähin vaan et ahdot kyl nousee ihan hyvin mut jostain kumman syystä vielä ne alaväännöt on hukassa..kuulin sellasta et ahtoja ja syöttöä ku ruuvaa ni se voi alentaa vääntöjä??ihan perättömiä vai asiaa??

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 27.7.2006 23:21

Ei se syötön lisääminen vääntöjä kyllä vähennä yhtään, päinvastoin. Pukkaako kuinka paljon mustaa pakoputkesta?
Viimeksi muokannut MJF, 28.7.2006 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Trompi
-
Viestit: 753
Liittynyt: 13.12.2004 14:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Trompi » 28.7.2006 0:26

Ihan tälleen varoivaisesti kehoittasin lukemaan pikkuisen vanhoja topikkeja, sillä niistä selviää kaikki oleellinen ja perusasiat dieselautojen virityksiin.
Hakunäppäin siellä ylhäällä auttaa paljon.

Yleensä dieselin viritys on helppoa, syöttä niin paljon kuin saat ja ahtopaineilla kompensoidaan savutus pois, helppoa eikö totta. Mutta että kaikki vielä toimisi hyvin yhteen, tekeekin jo tuhat muuttujaa lisää.

Vieraile myös http://holysmoke.fi ja lueskele siellä topikkeja, saat paljon hyvää tietoa varmasti.

Onnea vaan autolle ja tervetuloa dieseleiden mielenkiintoiseen maailmaan....

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 28.7.2006 0:52

MJF: kyllä se sellaisen tumman savupilven jättääpi ainoa mitä on tehty ni turbon kyljessä on se ympäröivä metalli letku ja sit siinä vastapäätä toinen ja näiden välissä letku..joten letkuun on laitettu 10mm t-haara..mittari loppuu 1.5bar joten sen se ainakin nakkaa tyrmään..ja sit paineen alasta syöttöä (onko se se siinä moottorin edessä??) ja normaali syöttöä lisätty jonkin verran..voiko siis olla et ahtoihin nähen syöttöä on liikaa et se ois se vääntö siin ku tukehtuu??voihan videoliike ku joku osais vähän säätää tota ja tietäs..oikean paine/syöttö suhteen.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 28.7.2006 9:45

ei se mitään tukehdu vaikka on paljon syöttöä

k.m
-
Viestit: 123
Liittynyt: 6.6.2004 14:55

ViestiKirjoittaja k.m » 28.7.2006 20:24

yleensä syötöt loppuu vakio pumpulla kesken :D isompaa turboa sen rusinan tilalle...

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 28.7.2006 21:04

Juu jos se vaikutta että se tukehtuu, voi vika olla siellä pakopuolella...

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 28.7.2006 21:14

Juu jos se vaikutta että se tukehtuu, voi vika olla siellä pakopuolella...


joo kyllähän se tukehtuu ku rupee pako paineet nousee

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 29.7.2006 8:30

Juu VNT vehkeilla tuon näkee helposti. Kun on kellon varsi säädetty lyhyelle niin pakopaineet voi nousta jonnekkin 4bar ja ylikin. sitten kun ohjelma alkaa korjaamaan asiaa, ja pakopaineet laskee jonnekkin pariin baariin niin johan alkaa auto kulkemaan.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 31.7.2006 0:27

Pihalla:)..elikkäs kaveri tossa jiiru ajeli pohjoseen päin mun cooleri kontissa jo0ten ku saan sen käsiini ni eikhän parane ja isommal mutkal sit loput ennen nestepäätä..vai??

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.7.2006 0:45

Vakionestepäällä riittää ruoka johonkin ~130-140 hevosvoimaan. Noille tehoille riittää 1,6:n isompi vakio Garrett/KKK24 ja ~1,5bar ahtoja. Siihen vain lisäksi kunnon cooleri ja 2,5" pakoputki. Muuta ei tarvikaan tehdä jos tuommoiset tehot riittää.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 31.7.2006 0:57

juu..riittähän ne noi aluksi ihan hyvin..cooleri on jo tiedossa ja paikoillaan on garrettin to 02..eli onko toi se isompi vakio vai pienempi..??onko hajuukaan millaisii vääntöjä voi odottaa 130-140hv:n kohilla??

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.7.2006 1:02

Se on sitten pienempi.

http://www.netikka.net/vepiku/dynosivu.htm
Tuolta voi vertailla tehoja/vääntöjä

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 31.7.2006 1:10

no onko se sit kkk:n aihdin semmonen joka riittää vähän pitemmällekkin ku en ajatellut ku jotain max 150-160hv..

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.7.2006 1:16

Se Mersun KKK riittää sinne hyvin, VW:n KKK24 huonosti

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 31.7.2006 15:34

eikös silloin pidä tehdä pakosarja uusiksi??ettei olekkaan ihan joka laittajan tee se itse asennus??ku pitäs olla sellainen..

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.7.2006 17:44

Välilaippa vähintään pitää tehdä. Jos jokamiehen/naisen asennuksilla pitää pärjätä, niin silloin on parempi ajaa vakio-autolla. Virittäminen on askartelua.

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 31.7.2006 18:42

Tai sitte on joka miehen/naisen opeteltava lisää..

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 31.7.2006 19:48

Ollaanpas sitä nyt tytölle ilkeiltä, herrasmiesten olisi luullut jonossa tarjoavan apua pakosarjan hitsaukseen... :D

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 31.7.2006 20:05

"It's a man's world.." xD

Ei vaiskaan. Mut kai triidin aloittajalla joku hitsaustaitoinen tuttu on. Ei ku kustomin tekoon..

Laakeri
-
Viestit: 58
Liittynyt: 24.6.2006 15:04

ViestiKirjoittaja Laakeri » 31.7.2006 20:52

Kylläpä rovaniemellä piisaa meitä kiisselivolkkarin virittelijöitä. Mulla saattais olla ylimääräisenä kkk 24 ahdin, vw:stä johon siis sopii suoraan. En vain ole varma onko tuo täysin kunnossa. Itsellä on t03:sta vastaava ahdin tuossa caddyssä paikallaan, 1.6 tällä hetkellä ja tulevaisuudessa vaihtuu 1.9td, pitää vain rempata tuo isompi ensin.

Pitäs varmaan kohta lyödä yhteen rovaniemeläisten volkkari-ihmisten päät, jotta kaikkien menopeleistä saadaan tarpeeksi savua ulos.

Minkä näköinen jetta topikin aloittajalta löytyy? Tunnistaapi kylällä sitten.

JACKHAMMER
-
Viestit: 501
Liittynyt: 4.8.2003 8:53

ViestiKirjoittaja JACKHAMMER » 31.7.2006 20:59

tuollainen pakosarja ( 4-1 t03laipalle) on valmisteilla, yhdelle foorumin kirjoittajalle, samalla tulis kyllä muitakin hitsattua.. mikäli kiinnostusta ja RAHAA on..privalla lisää

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 1.8.2006 0:07

monesti on tullut asiat selväksi..kkk24??kkk26??minkälaisella hommalla kumpanenkin on asennettavissa ja mitkä tehoerot..hakusessa tehot matalilta kierroksilta asti ja pirusti vääntöjä!!!mikä siis??

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 1.8.2006 11:49

Itte päädyin tohon KKK K24 mersun solmuun! Saattas tolla T03 Garretilla olla vähän hengetön alhaalta...... mene ja tiedä....

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 1.8.2006 14:39

Sinäpäs sen sanoit, mulla kun ei piru vie oo kokemusta.. Lyhyesti: Tahdon pumpun, joka lähtee mahdollisimman alhaalta ja riittäs kierros-alueen loppuun saakka.. ELI MIKÄ??

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 1.8.2006 19:46

Laita nyt vaikka alkuun toi K24! Ja jos ei riitä, ni sit isompaa!!

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 2.8.2006 17:57

niin mie vähän pähkäilinkin..

k.m
-
Viestit: 123
Liittynyt: 6.6.2004 14:55

ViestiKirjoittaja k.m » 24.8.2006 20:53

Pistä joku vnt


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa