vastuksen asennus
Valvoja: ffp jäsenet
vastuksen asennus
terve.täällä on paljon kirjoituksia vastuksen asennuksesta,mutta hyvin epäselviä
eli minulla on vw passat 1.9tdi 90hp vm.97
ja kysyisin nyt kuvien kera kunnon ohjeita mihin tuo vastus oikein työnnetään
ehkä jos nyt tulee selvät ohjeet mihin ja minne niin säästytään turhilta kyselyiltä,niinkuin minä just teen,mutta kun enkerta kaikkiaan tiedä mihin se laitetaan,vaikka kax päivää jo lukenu vihjeitä,mutta ne ovat liian epätarkkoja
kiitos kaikille auttaneille ;)
eli minulla on vw passat 1.9tdi 90hp vm.97
ja kysyisin nyt kuvien kera kunnon ohjeita mihin tuo vastus oikein työnnetään
ehkä jos nyt tulee selvät ohjeet mihin ja minne niin säästytään turhilta kyselyiltä,niinkuin minä just teen,mutta kun enkerta kaikkiaan tiedä mihin se laitetaan,vaikka kax päivää jo lukenu vihjeitä,mutta ne ovat liian epätarkkoja
kiitos kaikille auttaneille ;)
Täällä oli erittäin hyvä topikki, mutta on tainnut lähteä kevät siivouksen yhteydessä bittiavaruuteen.
Vastus (yleensä välillä 500-1000ohm) laitetaan pumpulle menevään johtosarjaan tai liittimeen. 2. ja 3. piuhan väliin. Liitinnumerot näet kun otat liittimen irti.
Siis piuhoja ei katkota, vaan vastus todellakin tulee toinen pää 2.piuhaan ja toinen pää 3. piuhaan. Eli 2. ja 3. piuhan välille. ok?
(Rautalankaa) ;)
Vastus (yleensä välillä 500-1000ohm) laitetaan pumpulle menevään johtosarjaan tai liittimeen. 2. ja 3. piuhan väliin. Liitinnumerot näet kun otat liittimen irti.
Siis piuhoja ei katkota, vaan vastus todellakin tulee toinen pää 2.piuhaan ja toinen pää 3. piuhaan. Eli 2. ja 3. piuhan välille. ok?
(Rautalankaa) ;)
-
- -
Löytyisiköhän täältä neuvoja tuommoisen audin 2.5 tdi (aat) koneen evryttämiseen?
Google löysi jonkun topickin aiheesta, mutta se oli häipynyt bittiavaruuteen.
Muutkin kikat kyseisen moottorin tehonlisäykseen olisi toivottavia.
Suuttimethan taitaa käydä tuohon mopoon 140hv versiosta melko kivuttomasti vai?
Ja ahdot taitaa nousta vuodattamalla?
Jännittyneenä odottelen asiantuntijoiden vinkkejä :)
Google löysi jonkun topickin aiheesta, mutta se oli häipynyt bittiavaruuteen.
Muutkin kikat kyseisen moottorin tehonlisäykseen olisi toivottavia.
Suuttimethan taitaa käydä tuohon mopoon 140hv versiosta melko kivuttomasti vai?
Ja ahdot taitaa nousta vuodattamalla?
Jännittyneenä odottelen asiantuntijoiden vinkkejä :)
Golffi 1,9 TDI -00
Mikäs on vastuksen juju polttoaineen lämpötila-anturissa
kaverin autossa on sellaine olen itsekkin juuri laittamassa kyseistä vastusta
ELI:
Kuulemma vanhasta jarrupalasta otetaan liitin irti ja siihen tinataan 150 Ohm:in
vastus ja se asennetaan polttoaineen lämpötila anturin paikalle näin saadaan tästä minun 115Hp golffista 130Hp ?
ootteko kokeilleet ??
kaverin autossa on sellaine olen itsekkin juuri laittamassa kyseistä vastusta
ELI:
Kuulemma vanhasta jarrupalasta otetaan liitin irti ja siihen tinataan 150 Ohm:in
vastus ja se asennetaan polttoaineen lämpötila anturin paikalle näin saadaan tästä minun 115Hp golffista 130Hp ?
ootteko kokeilleet ??
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”