Dumppi vai by-pass Corrado G60:ssä?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

eemi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2005 15:56

Dumppi vai by-pass Corrado G60:ssä?

ViestiKirjoittaja eemi » 24.11.2005 16:14

Valistakaa mua, oon vasta-alkaja näis hommis enkä oo ihan varma et kumpi kyseisessä koneessa on. Tiiän kyl pakokaasuturbosta mutten tosta remmiahtimesta juuri mitään. Ja sitähän mun piti kysyy et onko koskaa valmistettu Corrado G60:sta tai VR6:sta nelivetona?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 24.11.2005 16:14

Ei kumpaakaan, ja ei ole nelivetona olemassa tehdasvalmisteisena.

golfan
-
Viestit: 352
Liittynyt: 4.4.2004 17:03

ViestiKirjoittaja golfan » 24.11.2005 16:18

mitäs ne vr6 2.9 syncrot on??

eemi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2005 15:56

ViestiKirjoittaja eemi » 24.11.2005 16:18

mistähän tosta remmiahtimesta vois lukee informaatiota enemmän? mietin ite kans et mitäs ne vr6 syncrot sit on :)

Sore
-
Viestit: 204
Liittynyt: 11.9.2003 15:07

ViestiKirjoittaja Sore » 24.11.2005 16:21

^^ Golffeja..??

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 24.11.2005 16:22

Farmari golffia on tehty 2,9 vr6 syncrona. Corradoja ei ole tehty nelikkoina. Paitsi joku paja vissiin pari kappaletta.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 24.11.2005 16:25

Jos löydätte jostain alkuperäisen 2.9 nelivetoisen Corradon, niin ostan varmasti pois järkevään hintaan. Kolffejahan sitten on tehty isompaakin tarpeeseen.

Ahdin on Gee ahdin tyyppinen, elikkä oikeestaan vain käytössä ollut volkkarin G40 ja G60 malleissa. Erittäin hiljainen, todella hyvä hyötysuhde, mutta miinuksena on huono kierrosten kestävyys verrattuna muihin ahdintyyppeihin (ja pirun kallis). Google kertoo varmaan lisää.

eemi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2005 15:56

ViestiKirjoittaja eemi » 24.11.2005 16:32

tohon g-ahtimee liittyen viel et löytyykö siihen erilaisia ahtimia joka kävis suoraa kiinni?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 24.11.2005 16:35

Kyllähän siihen periaateessa mikä tahansa remmiahdin menee, kunhan vaan sovittaa. Eatonin M45:lle on varmasti jo saatavissa jotain bolt-on kittiä, mutta se että onko tuo upgrade vai downgrade vanhaan niin on jokaisen oma juttu.

eemi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2005 15:56

ViestiKirjoittaja eemi » 25.11.2005 13:16

lisää kysymyksiä corradosta, eli mitkä on sellasii perusvikoja g60 corradossa? menee kyl vähän off-topiciks..

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 25.11.2005 15:29

Joo, kannattaisi kokeilla searchia...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa