Dumppi vai by-pass Corrado G60:ssä?
Valvoja: ffp jäsenet
Dumppi vai by-pass Corrado G60:ssä?
Valistakaa mua, oon vasta-alkaja näis hommis enkä oo ihan varma et kumpi kyseisessä koneessa on. Tiiän kyl pakokaasuturbosta mutten tosta remmiahtimesta juuri mitään. Ja sitähän mun piti kysyy et onko koskaa valmistettu Corrado G60:sta tai VR6:sta nelivetona?
Jos löydätte jostain alkuperäisen 2.9 nelivetoisen Corradon, niin ostan varmasti pois järkevään hintaan. Kolffejahan sitten on tehty isompaakin tarpeeseen.
Ahdin on Gee ahdin tyyppinen, elikkä oikeestaan vain käytössä ollut volkkarin G40 ja G60 malleissa. Erittäin hiljainen, todella hyvä hyötysuhde, mutta miinuksena on huono kierrosten kestävyys verrattuna muihin ahdintyyppeihin (ja pirun kallis). Google kertoo varmaan lisää.
Ahdin on Gee ahdin tyyppinen, elikkä oikeestaan vain käytössä ollut volkkarin G40 ja G60 malleissa. Erittäin hiljainen, todella hyvä hyötysuhde, mutta miinuksena on huono kierrosten kestävyys verrattuna muihin ahdintyyppeihin (ja pirun kallis). Google kertoo varmaan lisää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa