Madallusjouset
Valvoja: ffp jäsenet
Madallusjouset
Onko kellään tietoa mistä sais golf mk2:een -60mm madallusjousia? Ja mistä sais hienoja ja halpoja 17" vanteita golffiin? Kertokaa joitaki linkkejä minulle...
Vaikka tuolta -> KLIK! Jousisarja 60mm, Golf2 83-91
Tai Autovaruste.net:stä FK High Tech- jousisarja (60/40) 119e
Kertokaapa mielipiteitänne näistä. Olen ajatellut laittaa madallusjouset tähän mun VW Golf vr6 vm. 92 ilmastoinnilla. Olen vähän näiden kahen vaiheilla. Eibach Pro Kit jousisarja joka maksaa noin 200euroa vai FK-automotiven High Tech -40mm jousisarja joka maksaa noin 110euroa. Vai koko sarja FK:lta joka maksaa noin 200-250??
nuita FK:n jousia katoin www.autovaruste.net sivuilta..
nuita FK:n jousia katoin www.autovaruste.net sivuilta..
No niin.. Sain vaihettua noi FK:n -40mm jouset tohon eteen ja vielä taakse olisi tarkoitus laittaa.. Tuli semmonen tenkkapoo, että kun laskin ton auton pois pukilta niin näyttää vähän siltä ne "lätkät" joissa iskari on kiinni konetilassa niin ne näyttäs vähän nousseen.. Siis ne joita vasten iskari yläosastaan kiinnitetään.. Nyt siis kysymys kuuluukin, että miten teidän autoissanne on ne "lätkät"? Onko ne ihan kiinni sitä runkopeltiä vasten vai jääkö siihen väli...?? Ois hyvä tietää että onko ne tarkoitettu olemaan nuin että siihen jää väli vai mitenkä. Kiristetty on kyllä ja kireelle.
On kyllä kieltämättä pikkusen sekavasti kerrottu mutta ehkä tajuatte mitä tarkoitan. Kiirettä vähä jo pukkais!
On kyllä kieltämättä pikkusen sekavasti kerrottu mutta ehkä tajuatte mitä tarkoitan. Kiirettä vähä jo pukkais!
Tekeekö nuilla FK:n alustasarjoilla mitään? Siis oikeesti...
Kun nyt on Billsteinin "mustat" iskarit joka nurkassa ja vakiokorkuset jouset, ja nuilla ainakin on ihan hyvä ollut ajella, vähän vaan korkea.
Ja jos 60/40-jousisarjan laittaisi niin käykö nuo iskarit? ja ylösjoustossa meneekö jousi "löysälle" niinkuin joskus käy vakiopituisilla iskareilla...
Kun nyt on Billsteinin "mustat" iskarit joka nurkassa ja vakiokorkuset jouset, ja nuilla ainakin on ihan hyvä ollut ajella, vähän vaan korkea.
Ja jos 60/40-jousisarjan laittaisi niin käykö nuo iskarit? ja ylösjoustossa meneekö jousi "löysälle" niinkuin joskus käy vakiopituisilla iskareilla...
Kyselin tossa ylempänä, että miten teillä on noi "lätkät" ylhäällä tosta runkopellistä.. Mikäköhän mullon menny vikaan kun ne on aikas ylhäällä, vaikka kireälle on kiristetty? Onko joitain hyviä neuvoja tai kenties räjäytyskuvaa iskarista?
Tuossa vielä kuva siitä miten ylhäällä toi "lätkä" mulla on:
http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2399353
Tuossa vielä kuva siitä miten ylhäällä toi "lätkä" mulla on:
http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2399353
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”