

http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1472.shtml
http://www.ultimatevw.com/galleria/?cmd ... rja_id=267
Hinta varmaan on kohtuu suolainen=)
Valvoja: ffp jäsenet
Prices for the new Golf R32 start at €32,200.
Kyllä toi varmaan 50te suomessa hintalapussa rikkoo... Jos ikinä edes saapuu.
Totta kai tuntuu, mutta se ei johdu moottorista vaan painosta. Oma A4:si omamassa on 1300 kg (ilman varusteita, vuoden 2000 malli). Golf V GTIn vastaavasti jo 1450 kg ja uusi A4 2.0T kantaa vyötäröllään jopa 1600 kg. Ei siis todellakaan mikään ihme, että oma autosi on pirteämpi. Lähes samalla teholla ja 2-300 kiloa pienemmellä massalla mennään varmasti lujempaa.Meikäläistä ei ainakaan säväytä tuo uusi turbo millään lailla, tuntu jopa A4 Quattrossa yllättävän laiskalta verrattuna lastutettuun 1.8T tekniikkaan.
For that reason the current rumors for the U.S. market indicate Volkswagen is instead working on a 300hp version of the new 3.6l VR6 FSI for an "R36" model. Right now the Golf R36 is currently being planned, but there are discussions about creating an R36 Jetta this time around.
The Passat has been lagging behind for quite some time in the V6 power department and Volkswagen has decided for the U.S. market specifically to skip the 3.2-liter VR6 that Germany is getting in this model and move right to the 280-hp 3.6-liter version, putting the Passat near the top of the heap in this class. The new 3.6-liter VR6 is a narrow angle V6 similar to the older 2.8 and 3.2-liter versions. However, the new 3.6 utilizes a 10.6 degree cylinder offset - as opposed to the previous 15 degree offset - and bore has increased to 89mm and stroke to 96.4mm. The new engine is also 17.5 lbs. lighter than the previous Passat's 2.8-liter 90-degree V6.
Mutta tosi puheissa, ihan eri koulukunnan autojahan nuo, mistä lienee taas tämä väittely saanut alkunsa..
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa