jeps eli eilen aamulla ajelin töihin ja auto pelas aivan moitteettomasti tunnin päästä siitä startttailin auton tulille, lähti hyvin käyntiin mutta tuntu et ois käyny vaan kolmella. auto kulki kyllä mutta mielettömän tärinän ja tehon puutteen saattelemana. tulpat vaihdoin heti samoin mittailin suuttimien magneettiventtiilien kelat ja puolat niistä tuli kaikista järkevät arvot. tyhjäkäynnillä bensa haisee voimakkaasti että tuntus keittookin saavan.
vikakoodeja ei löytyny muuta kuin kaasuläpän asentotunnistimelta vika perus säädössä mutta tuo häikkä on ollu jo parikuukautta ja auto on toiminu ihan samalla taivoin kun uudella kaasuläppäyksiköllä jolla perus säätö onnistuin ja vikakoodia ei ilmaantunut.
kaikki vinkit ois erittäin tervetulleita ku ei tuosta kaarasta hirveesti hyötyy oo tuolla tallissa seisoessa ja oma tietotaitoki loppu jo eilen vaikka en kerenny juoda ku pari olutta.
audi a4 1.8t käynti/kulku häikkä
Valvoja: ffp jäsenet
Yhdyn Tripin veikkaukseen...joskin ihmetyttää jos olet kokeillut että kaikki tulpat antaa kipinän. Itselläni kun tuo sytkävahvari sippasi, niin kakkospyttyyn ei tullut tulta ollenkaan, bensa raakana läpi ja männän laki märkä, oireet samat, ravistaa, ei vedä, haisee bensa ja kananmuna pieru...toisinsanoen käy kolmella pytyllä :D
jo vain ku entiset tulpat otin veks nii kakkosen tulppa oli kyllä vähän märkä. mut aattelin et nonii vika löyty tulppa paskana. kuitenki ku testailin ne kaikki puolat nii kyl niistä tulpista kipunat sai mut niinku sanoin nii aika epämääränen väläys siellä vaan oli...luulisin ainaki et pitäs läväyttää paljon voimakkaammin. no mut jos huomenna ois paljon viisaampi ja köyhempi :)
Kipinävahvari 1.8 20v agn audi a3
Moro. Ois samanlaista vikaa, mistäs moinen kipinävahvari löytyy a3:sen agn koneesta?
Tuossa olisi linkki jo aiemminkin näillä sivustoilla esillä olleeseen sytytyksenvahvistimen testaukseen.
http://www.robsaudiworld.com/ignition.htm
http://www.robsaudiworld.com/ignition.htm
nonii johan läks diudi tulille ja kävi/kulki ihan normaalin olosesti :)
meinas vaan usko loppuu ku starttailin käyntiin nii ei meinannu lähtee millään. sit ku vähän aikaa hankasin nii läks mutta kävi about 5 sekkaa aika surkeesti täristen ja sit normaalisti. johtuukohan tuo siitä että auto seiso lauantaista asti ja ilman virtaa?
meinas vaan usko loppuu ku starttailin käyntiin nii ei meinannu lähtee millään. sit ku vähän aikaa hankasin nii läks mutta kävi about 5 sekkaa aika surkeesti täristen ja sit normaalisti. johtuukohan tuo siitä että auto seiso lauantaista asti ja ilman virtaa?
ihan yleismittarilla ohmialueella. niissä suuttimien magneettiventtiileissä ei oo ku kaks nastaa tai ainaka itellä ei ollu enempää. kaikista jos saa jonkun saman järkevän arvon nii ne voi julistaa ehjäks.
puolissa niissä kolmesta nastasta olikohan laitimmaiset sai arvot.
näin siis ainaki itellä. ja ne arvot katoin heynesin korjausoppaasta, tais olla puolilla jotain 0.5 ohmia (+-0.1)
kipunat kattoin sillä vanhalla ja hyväks todetulla konstilla.
l
puolissa niissä kolmesta nastasta olikohan laitimmaiset sai arvot.
näin siis ainaki itellä. ja ne arvot katoin heynesin korjausoppaasta, tais olla puolilla jotain 0.5 ohmia (+-0.1)
kipunat kattoin sillä vanhalla ja hyväks todetulla konstilla.
l
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa