Kyseessä ralli moottori jossa Golf 1.8 16 moottori porattu 84 mm männile.
No kesti 40 ek kilometriä ja lohko meni halki 2. sylinteristä. Voisiko olla jossain toisessa vag lohkossa esim sirokon tai corradon lohkoissa paksumpi seinämä jotta ei tälläinen toistuisi. Niin ja vielä jos jollakin olisi tälläinen moottori vakio 1.8 16 ylimääräinen niin soita ja myy se minulle. Puolimoottori tai koko mottori molemmat käy. Nyt olisi apu tarpeen ja kiitosta ja kunniaa tiedossa.
Timo Jaakonsaari
040-5290052
Onko 1.8 lohkoissa eroja. (APUA)
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ole eroa. Aika hullu kaveri taidat olla, kun sain sen kuvan että toi lohko on ollut katuajossa. Kyllähän tollanen 84mm reiällä oleva hetken kestää, mutta ei sillä kadulla tee mitään kun kerran (/kaks) vuodessa saa vaihtaa lohkon.
Ilmeisesti pidempää iskua et halua? Oikeita osia yhdistelemällä saa 2063cc koneen(jos nyt muistan oikein) ja 83mm poraus. Tollasta konetta ei kyllä kierrättää uskalla... Mulla juuri tulossa 83mm männät niin pääsen kokeilemaan. Pistän projekti puolelle joskus vuosien päästä juttua.
EDIT: Perkule, pitäis lukea tarkemmin. Eihän toi vissiin missään kadulla ole ollut... No, ei sitten mitään.
Ilmeisesti pidempää iskua et halua? Oikeita osia yhdistelemällä saa 2063cc koneen(jos nyt muistan oikein) ja 83mm poraus. Tollasta konetta ei kyllä kierrättää uskalla... Mulla juuri tulossa 83mm männät niin pääsen kokeilemaan. Pistän projekti puolelle joskus vuosien päästä juttua.
EDIT: Perkule, pitäis lukea tarkemmin. Eihän toi vissiin missään kadulla ole ollut... No, ei sitten mitään.
Kyllä lohkoissa on eroja, löytyy näitä 16v lohkoja joissa on paikat öljyruiskuille, löytyy vakio 8v koneitte lohkoja joissa paikka mekaaniselle bensapumpulle.. ja gee ym... lohkoja joissa lisätty vesikiertoa juurikin 2-sylinterin taakse jollai sillä reikä lohkossa + moottorinkannake tukkii sen -jutulla.
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
kyseles Timo tuolta Special Motorsista http://www.specialmotors.fi/index_fin.htm
veikkaan että et ole ainoa joka ajaa Suomessa rallia 84mm porauksella.
-> RH: mitenniin tuli todistettua? tiedätkö miten tämä rikki mennyt moottori oli tehty jne? miksi sulle on tullut tästä pakkomielle? onko sulla joku ongelma liittyen näihin porauksiin vai mitä?
veikkaan että et ole ainoa joka ajaa Suomessa rallia 84mm porauksella.
-> RH: mitenniin tuli todistettua? tiedätkö miten tämä rikki mennyt moottori oli tehty jne? miksi sulle on tullut tästä pakkomielle? onko sulla joku ongelma liittyen näihin porauksiin vai mitä?
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 24.3.2004 11:20
Nyt on lohko vaihdettu ja savut otettu uudesta lohkosta hajosi muuten viime sunnuntaina. Vähän on annettava kiitosta hämeen dieselin ripeää palvelua. Joku kyseli säännöistä joten rallin säännöissä F-ryhmän autoissa saa tosiaan porata ihan vapaasti mutta isku on oltava vakio ja johko pitää olla kaytetty kyseisessä automallissa vakiona. LEHES kaikki muu onkin sitten moottorissa vapaata(ei ahtaminen) mulla on Eaglen 5.9 tuumaset H- profiili kanget ja VW golf 3 Kit caarin 84mm männät puristussuhde on 11 ja dynaaminen 8.1. paukkua on Tuning Worldin jarrussa 225hv ja 228nm. Osat on hankittu Special motorssin kautta ja osa kansityöstä ne on kyllä tehty hyvin. Tässä tais kuitenkin vaan käydä niin jotta lohko vaan petti ilman sen kummempaa syytä. Ensi lauantaina ja sunnuntaina ekat kisat tällä autolla sitten sen näkee kuinka pitkälle pääsee. Tässä lohkokysymyksessä nyt oli semmoinen idea jotta jos olisi ollut jollakin tietoa jostain vahvemmasta 1.8 lohkosta mutta ne öljyruiskut on oltava ehdottomasti muuten ei mäntä jähdy tarpeeksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 38 vierailijaa