J2 tyhjäkäynti huutaa 2400rpm kohdilla...
Valvoja: ffp jäsenet
J2 tyhjäkäynti huutaa 2400rpm kohdilla...
tänää aamulla kierrokset paukahti 2400rpm
tähän asti toiminut hyvin ja aivan normaalisti, mutta nyt ei pudota ollenkaan kierroksia. help. mitä tehdä asian parantamisseksi.
kone on vakio 1.6 l bensa ja kaasari on mitä luultavammin vakio pierpurg
tähän asti toiminut hyvin ja aivan normaalisti, mutta nyt ei pudota ollenkaan kierroksia. help. mitä tehdä asian parantamisseksi.
kone on vakio 1.6 l bensa ja kaasari on mitä luultavammin vakio pierpurg
-
- -
- Viesti:
auttakaa tyhmää ja selventäkää hieman:
(11 Häiriö)
(-Joutokäynti pysyy 2000 RPM tasalla)
(Mahdollinen vika)
(-Pull-Down rasia viallinen)
(Toimenpide)
(-Vaihda Pull Down –rasia (osa 30/31)
12 Häiriö
-Korkea joutokäyntinopeus (noin 3000 RPM)
Mahdollinen vika
-Lämpö-aika venttili viallinen tai ei saa virtaa
Toimenpide
-Tarkasta sähköliitännät
-Tarvittaessa vaihda venttiili (osa 38)
-mitäs mä sille sitten teen???
(11 Häiriö)
(-Joutokäynti pysyy 2000 RPM tasalla)
(Mahdollinen vika)
(-Pull-Down rasia viallinen)
(Toimenpide)
(-Vaihda Pull Down –rasia (osa 30/31)
12 Häiriö
-Korkea joutokäyntinopeus (noin 3000 RPM)
Mahdollinen vika
-Lämpö-aika venttili viallinen tai ei saa virtaa
Toimenpide
-Tarkasta sähköliitännät
-Tarvittaessa vaihda venttiili (osa 38)
Vahatermostaatti jumissa?
-mitäs mä sille sitten teen???
Tässä mun diagnoosit:
1.Vahatermostaatti paskana = Kylmänä huutaa, lämpimänä normaali
2.Mulla oli yksi piuha murtuneena edestä katottuna vasemmalla takana. Muistaakseeni johtonipussa on kaksi eriväristä piuhaa ja toisessa päässä musta kaksinapainen liitin. Tarkista se johto, mulla se ainakin autto tohon oireeseen. Mulla oli kierrokset 3000rpm koneessa oli sitten lämmöt normaalit tai ei.
Auto on Jedi -89, 1.8 kaasari
1.Vahatermostaatti paskana = Kylmänä huutaa, lämpimänä normaali
2.Mulla oli yksi piuha murtuneena edestä katottuna vasemmalla takana. Muistaakseeni johtonipussa on kaksi eriväristä piuhaa ja toisessa päässä musta kaksinapainen liitin. Tarkista se johto, mulla se ainakin autto tohon oireeseen. Mulla oli kierrokset 3000rpm koneessa oli sitten lämmöt normaalit tai ei.
Auto on Jedi -89, 1.8 kaasari
Mulla oli aikoinaan sama ongelma 1.8 -86 Jetassa.
Vika ei ollu vahatermarissa vaan kaasarin takana/alla oleva letku,joka on U:n muodossa,oli murtunut.Korjaajat VW huollossa eivät tienneet mikä on vikana,mut huoltoneuvvoja tuli, iski kätesä kaasarin taa,otti letkun irti ja sano huoltomiehelle,"tohon uutta tilalle,kiitos" :)
Ja heti korjaantu.
Oli ihan kiva ajella Siilinjärveltä Savonlinnaan,ku tyhjäkäynnillä Jetta kulki n.80kmh.
Vika ei ollu vahatermarissa vaan kaasarin takana/alla oleva letku,joka on U:n muodossa,oli murtunut.Korjaajat VW huollossa eivät tienneet mikä on vikana,mut huoltoneuvvoja tuli, iski kätesä kaasarin taa,otti letkun irti ja sano huoltomiehelle,"tohon uutta tilalle,kiitos" :)
Ja heti korjaantu.
Oli ihan kiva ajella Siilinjärveltä Savonlinnaan,ku tyhjäkäynnillä Jetta kulki n.80kmh.
...voi V*#&U noita pierburggeja...
niinpä.
kokeilkaas muuten kun teilkin on varmaan siin ylävesiletkussa niitä antureita. napsikaa ne 2 päällä olevaa irti ja sanokaa vaikuttaako ne mihinkään.? ite ajelin sellasen 30km ne irti enkä huomannu mitään
e: 6 topiccia pierburgeista... =))) hyviä vehkeitä
vois tohon yhteen kasailla ja siihen vastailla onkelmiin?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”