Mikä Golffia vaivaa???
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Mikä Golffia vaivaa???
Hei.. Osaatteko sanoa milä siinä vaivaa kun esim mä ajoin matkalla yli 200km nopeudella 100-120km/h koko matkan niin ku on ajettu 200km sen jälkeen kaikki voimat väännöt lähtee pois, eikä saa lisää nopeuttaa ja vääntöä säikähdin ja pysähdyin,luulin aluksi turbo ei pelaa tai jotain ku kuiteski jatkoin matkaa ku melkeen perillä ei jaksaa millään vääntämään esim 0-60km/h 30-35s.. Kun on perillä niin annoin sen käynnissä vähän aikaa turbon jäähtyy sit sammutin sen. yön yli jälkeen lähin taas ajamaan vähän tuntuu nykii mut loppui ja taas kaikki toimii hyvin.
Olisiko siinä turbon rele vika? vai.. mikä se vaivaa... :( jos kukaan osaa kertoa mitä mun pitää tehä?? KIITOS JOS KERROTTE!! :)
Olisiko siinä turbon rele vika? vai.. mikä se vaivaa... :( jos kukaan osaa kertoa mitä mun pitää tehä?? KIITOS JOS KERROTTE!! :)
-
- -
Tervetuloa kerhoon.. kaksi ahtopaineensäätöventtiiliä vaihtoon, toinen omasta ja toinen kaverin autosta. Alkoi kun talvi tuli, hetken oli vääntöä ja tehoa:)
Vikakoodi:462D ahtopaineen säätöventtiili, säätöraja ylitetty; aivo vetää alipaineen pois hukkaportilta, jolloin ei ahtopainetta ja autosta tulee täysi lahna.. esim. hana auki nelosella alamäessä hikiseen 115km/h.
Kun sammuttaa virrat ja laittaa uudelleen päälle niin voima palautuu.. tuntuu ainakin kylmänä polkaistessa menevän helposti yli sallitun.
Vikakoodi:462D ahtopaineen säätöventtiili, säätöraja ylitetty; aivo vetää alipaineen pois hukkaportilta, jolloin ei ahtopainetta ja autosta tulee täysi lahna.. esim. hana auki nelosella alamäessä hikiseen 115km/h.
Kun sammuttaa virrat ja laittaa uudelleen päälle niin voima palautuu.. tuntuu ainakin kylmänä polkaistessa menevän helposti yli sallitun.
Viimeksi muokannut LTR, 30.11.2004 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei aiheuta vikakoodia, eikä hehkunvalon vilkkumista jos ilmamäärämittari on rikki ja voimat on pois..
Vilkkuiko hehkun valo vai ei?
Sitten onhan siellä se koneen 4 karvainen lämpöanturi..
Vilkkuiko hehkun valo vai ei?
Sitten onhan siellä se koneen 4 karvainen lämpöanturi..
Viimeksi muokannut LTR, 30.11.2004 11:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
EI mulla vilkkuu hehkuvalo, ei sellaista jos mottori sammutetaan ja uudestaan käynnistää eikä palautuu voimiin! vaan yön yli sit se palautuu.. aika kummallisesti agr kone! Pitäiskö mun viedä auto merkkiliikeeseen tarkistamaan? voiko muut tarkistaa ku merkkihuoltamolla??
Myös mulla alkaa savuttaa vähän sinisestä, olisiko se vaikuttaa suuttimesta ku mulla menee 100km n.8.5L. Vihjeitä tähän ja auta mua!!
Kiitos paljon jos autatte mua!!!
Myös mulla alkaa savuttaa vähän sinisestä, olisiko se vaikuttaa suuttimesta ku mulla menee 100km n.8.5L. Vihjeitä tähän ja auta mua!!
Kiitos paljon jos autatte mua!!!
-
- -
-
- -
Samaa vikaa...
Pikkuveljen autossa hajosi tuo ahtopaineen säätöventtiili taas, ja vedot häviää.
Venttiili/rele on vaihdettu jo syksyllä kerran, uuden saa varmaan takuuseen.
Mutta onkohan alkuperäinen vika sen venttiilin ohjauksessa, kun se naputtaa
hulluna?
Venttiili/rele on vaihdettu jo syksyllä kerran, uuden saa varmaan takuuseen.
Mutta onkohan alkuperäinen vika sen venttiilin ohjauksessa, kun se naputtaa
hulluna?
-
- -
Voisiko näistä tehdä jonkin TDI-vianetsintätaulukon, esim. tuonne, yksi aloittaa ja loput täydentää?
Ei noita ahtopaineen säätöventtiileitä normaalisti mene ihan noin nopeaa tahtia jollei autollasi ole syyskuun jälkeen ajettu 150tkm:ää.. Turbon siivet kun ovat juntturissa niin saman vian aiheuttaa.. siinä ei sitten paljon venttiilin naksuttelut auta kun toinen pää ei tee mitään siitä huolimatta vaikka kuinka imisi..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”