nettiä lukemalla löytyy niin monta mielipidettä, kuin tapaakin, ilmata nestekytkimen sylinteri.
toisten mielestä ainut oikea tapa on irroittaa työsylinteri ja nostaa se ilmauksen ajaksi nestesäiliön yläpuolelle, tosin onhan jarrusylinteritkin reilusti nestesäiliön alapuolella?
jotkut ilmaa kytkimen vaan polkemalla kytkinpoljinta ilmausruuvi auki, toiset taas jarrujen ilmauksen tapaan, eli poljetaan painetta, pidetään poljin pohjassa, avataan ilmausnippa, suljetaan ilmausruuvi ja kytkin poljin ylös...
tapoja on siis monia.
autona 3-korinen golf.
nestekytkimen ilmaus mk-3
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 3
- Liittynyt: 19.6.2010 15:43
Re: nestekytkimen ilmaus mk-3
Itse ilmasin vasta yhdestä kököttimestä takaisku venttiilin avulla.. Eli sylinterin päähän letku jossa on takaisku. Sitten ruuvi auki ja pumpata kytkintä niin kauan kun ei tule enää ilmaa ja nestepintaa kannattaa tarkkailla että riittää säiliössä!
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Re: nestekytkimen ilmaus mk-3
Joko tuolla yksitieventtiilillä, tai sitten tuuttaat työsylkän ilmausnipasta ruiskulla tavaraa säiliöön päin. Kyllä se tosin pumppaamallakin ilmaantuu.
Re: nestekytkimen ilmaus mk-3
koskaan ei oo tarvinut pumpaamalla ilmata, painovoima tehnyt tehtävän.
Re: nestekytkimen ilmaus mk-3
Painetta säiliöön ja nippa auki. Nopein ja helpoin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa