Isompi kuva
Kesälomalla on aikaa ropata. Sen verran on tullut päivitystä, että päävalot ovat vaihtuneet Hellan IV -look nelivalomalleihin. Valoteho parani valkeista kesäöistä huolimatta orkkis Saturnuksiin verrattuna radikaalisti.
JOM harvaripamaski istui yllättävän hyvin paikoilleen. Ripaosan meinasin jättää mustaksi. Alareunaan vetäisin hopeanväristä koriteippiä, keventää/leventää vaikutelmaa kummasti.
Kirkkaat sivuvilkut kuuluvat luonnollisesti asiaan. Kirkkaisiin etuvilkkuihin alkaa jo tottua, kokeilin tummiakin paikoilleen, mutta en pitänyt.
Puskurista lähtivät ajovalojen pesimet. Reikiin tein vastaavasta muovista tyköistuvat palat, jotka juotin paikoilleen. Päälle polyesterikitti ja maalia paukkupullosta. Hieman sapetti, kun varaosakauppa möi maaliin kanssa yhteensopivat 2k -lakan, joka kiehutti maalikerroksen hetkessä hiontakuntoon.
Muutenkin kolhuja saanut puskuri piti juottaa kasaan useasta kohtaa ja toivelistalle jäi ojan puoleinen puskimen kiinnityskonsoli. Puskuri on ruuvattu kiinni sisälokariin.
Sisälokareitten sisäpinnalle sivelin hellepäivänä
paksun kerroksen Katepalin saumaliimaa. Eipä rapise kivet enää. Katepalilla hölväsin myös lokasuojan ja korin välisen alueen. Nyt kuuluu rengasmelua lähinnä vain takaosastolta.
Motonetin lokasuojakaaret istuvat paikoilleen verraten nätisti.
Katsastuksessa tuli tuomio väljästä alapallosta. Olipa verraten tiukkaan jämähtäneet pultit mokomassa osassa. Samalla muutoskatsastettiin alustasarja. Vielä kun saisi tuon perän laskemaan alemmas...
Seuraavaksi voisi silotella takaluukusta pyyhkimen tienoon ja löträtä Katepalia strategisiin kohteisiin sisätiloissa, mm. takalokarin kaariin ja ovien pelteihin. Sivuhelmatkin on tulossa. Ahtopainemittarille pitäisi keksiä sijoituspaikka. Punamustat takavalot seikkailevat jossakin euroopassa matkalla Suomeen.
ATS:n 15" tähtivanteet meinasin kokeilla alle, mutta sattui yksi olemaan kiero, eikä näin kesällä tahdo löytää oikaisijaa.