Golf mk4 Pirate .:R & Bora Farkku
Valvoja: ffp jäsenet
Kato tällä, et miten paljon tulee ulommas verrattuna nykysiin: http://www.willtheyfit.com/
Yep, sain pari kuvakin kyseisistä vanteista:
Kyllä ne sinne menis. Tosiaan nakit ajattelin pitää leveempänä. Mut tuo ei oel taaskaan se kriittisin asia, tuli vaihteeksi vedet ulos. v6 4motionin ja R32 vesiletkukombo ei ole hyvä. Oli ottanut koneen liikkeissä flektiin....

Kyllä ne sinne menis. Tosiaan nakit ajattelin pitää leveempänä. Mut tuo ei oel taaskaan se kriittisin asia, tuli vaihteeksi vedet ulos. v6 4motionin ja R32 vesiletkukombo ei ole hyvä. Oli ottanut koneen liikkeissä flektiin....
Viimeksi muokannut MTBE, 24.7.2012 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täytyy rehellisesti sanoa etten ole ollenkaan kerennyt pohtimaan, tietysti kiinnostusta olisi :) Pitäis saada nyt auto edes jotenkin toimivaksi, että saisi työt tehtyä.
Tänään meni kyllä hermot noihin ylimääräisiin jäähdyttimiin, yritän jostain paikallistaa normiletkut ja nypätä ylimääräsen painon pois. Laskin huvikseni että jäähdytysnestettä on nyt kulunut seokseksi muutettuna 46litraa. Jos vielä kerran.
Tänään meni kyllä hermot noihin ylimääräisiin jäähdyttimiin, yritän jostain paikallistaa normiletkut ja nypätä ylimääräsen painon pois. Laskin huvikseni että jäähdytysnestettä on nyt kulunut seokseksi muutettuna 46litraa. Jos vielä kerran.
Jep, tuota vauhtia jatkat niin kerkeet hurluuttaa semmoset päälle tuhat litraa pariin vuoteen :)
Vai uskaltaisko kokeilla tehä kokonaan uudet letkut? Suunnittelisi r:n ja v6 letkujen perusteella ja käy sitten hakemassa valmiiksi taivuteltuja letkuja?
Mutta täytyy sanoa että on sulla asenne kohdallaan, meinaan tuota "jos vielä kerran" -asennetta.
Vai uskaltaisko kokeilla tehä kokonaan uudet letkut? Suunnittelisi r:n ja v6 letkujen perusteella ja käy sitten hakemassa valmiiksi taivuteltuja letkuja?
Mutta täytyy sanoa että on sulla asenne kohdallaan, meinaan tuota "jos vielä kerran" -asennetta.
Ai perkales, oon muuten unohtanut sen meidän jutunkin, taas.... Juu katsotaan miten letkujen kanssa käy. Menen toistaiseksi tolla pesukoneen tulpalla ja letkuklemmarilla. Jos jossain välissä olisi aikaa ottaa kunnolla auki tuo keula niin pääsisi tutkimaan ja suunnittelemaan. Ratakäytössä nuo lisäjäähdyttimet toimisivat varmasti paremmin kuin hyvin. Tilasin jo yhden letkun, yksi pitäisi vielä tilata ja TT 3.2 jäähdyttimelle pitäisi tehdä kustomi letku. Samoin tarvitsin kustom-liittimen, missä olisi 4 liitäntää. Akut siirsin jo takaluukkuun. Rakennan nyt sitä luukkuakin inspiraation mukaan. Laitan kuvia siitä kun kerkeän ja keksin oikean toteutustavan.
2x parkkitutkatkin odottelisivat hyllyssä, samoin defan kokonainen smart start, pitäisi ne Bora R:n sumarit laittaa, se billet bensapumpun liitin pitäis teettää jne...
2x parkkitutkatkin odottelisivat hyllyssä, samoin defan kokonainen smart start, pitäisi ne Bora R:n sumarit laittaa, se billet bensapumpun liitin pitäis teettää jne...
MTBE, sinä kun tiedät noista bensapumpuista niin otetaan tilanne missä haluaisin ottaa tankista x-määrän litroissa bensaa pois niin onnistuuko se laittamalla letku pumpulta tulevaan tuloputkeen (siitä mihin menee musta letku) ja toinen pää kanisteriin ja syöttämällä pumpulle +12V? Saatko jostain kaiveltua pinnijärjestyksen GTI:n vakiopumpun liittimeen?
Ite tyhjensin tankin bensapumpulla näin:
Ota sulakkeellinen johdon pätkä, Ota bensapumpun ja penkinlämmittimen sulake pois, olisiko ollut 28 ja 44???. Tökkää sulakkeellinen johto noiden pinnien väliin ja laita penkinlämmitin päälle. Tossa kohdin on tietysti fuel railin letku otettu irti ja kaveri pitää kanisteria ja letkua paikallaan.
Ota sulakkeellinen johdon pätkä, Ota bensapumpun ja penkinlämmittimen sulake pois, olisiko ollut 28 ja 44???. Tökkää sulakkeellinen johto noiden pinnien väliin ja laita penkinlämmitin päälle. Tossa kohdin on tietysti fuel railin letku otettu irti ja kaveri pitää kanisteria ja letkua paikallaan.
17497 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 1
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1151 - 001 - System too Lean
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Olisko mitään haisua näistä, joku vuotaa mutta mistä? Ilmapumpun vai mikälie onkaan letkut?
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1151 - 001 - System too Lean
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Olisko mitään haisua näistä, joku vuotaa mutta mistä? Ilmapumpun vai mikälie onkaan letkut?
Jatketaan päiväkirjaa ja monologiaa. Nyt on rokkisysteemit päivitetty ja alipaine ongelmia korjailtu. Testiajoa 200km eikä vikakoodeja.
Jos olisi viimeinen kerta tälläselle kuvalle:
Pieni listä mitä pitää 2vko aikana tehdä:
Lukkopulttien irroitus (mc gard, avain hukassa)
Vanteiden maalauttaminen
Tuulilasin vaihdattaminen
Maskin laitto
Takaluukun suojan laitto
Bensapumpun adapteriliitin
Muutoskatsastus
Kevyt kalvotus
Pieni maistiainen:
Harmi kuin eräs foorumilainen kerkesi jo minua ennen tähän modiin...
Tulossa joskus:
Takaparkkitutkat
Konepelti modi
Mk5 merkkitakaluukku-modi
Jos olisi viimeinen kerta tälläselle kuvalle:

Pieni listä mitä pitää 2vko aikana tehdä:
Lukkopulttien irroitus (mc gard, avain hukassa)
Vanteiden maalauttaminen
Tuulilasin vaihdattaminen
Maskin laitto
Takaluukun suojan laitto
Bensapumpun adapteriliitin
Muutoskatsastus
Kevyt kalvotus
Pieni maistiainen:

Harmi kuin eräs foorumilainen kerkesi jo minua ennen tähän modiin...
Tulossa joskus:
Takaparkkitutkat
Konepelti modi
Mk5 merkkitakaluukku-modi
Nyt on Golffi muutoskatsastettu. Kone virallisesti keulilla ja muutosprosentteja tuli kaikenkaikkiaan 29,5%. On ilmeisesti Suomen ensinmäinen "R" jolla saa vetää myös peräkärryä =)
CoC todistukset oli molemmista autoista (Saksan VW), vanha (Brittiläinen) rekisteröinti paperi, ja maahantuojan etkalista leimoilla sillä tuo paketti lähti purkautumaan. Jostain kumman syystä en saanut R penkkejä prosentteihin, kuulemma vaatii jotain dokumentteja kiskoista ja muista yhteen sopivuuksista? Eli ainoastaan penkit jäi otteesta pois.
Lisää infoa laittelen kun kerkeän. On kilometrin pituinen lista ennen Hötsiä...
CoC todistukset oli molemmista autoista (Saksan VW), vanha (Brittiläinen) rekisteröinti paperi, ja maahantuojan etkalista leimoilla sillä tuo paketti lähti purkautumaan. Jostain kumman syystä en saanut R penkkejä prosentteihin, kuulemma vaatii jotain dokumentteja kiskoista ja muista yhteen sopivuuksista? Eli ainoastaan penkit jäi otteesta pois.
Lisää infoa laittelen kun kerkeän. On kilometrin pituinen lista ennen Hötsiä...
Siltä näyttää, mikäli ei mutkia tule. Menee tuo messuneitsyyskin samalla.
Nyt on tullut vaihdettua musta sadetunnistimella ja himmentyvä taustapeili. Vanteetkin tuli maalatettua.
Ei ehkä kaikkien makuun, mutta välillä pitää kaikkea kokeilla.
Vaikka hieman hävettää, on se palkitsevaa nähdä niin monta hymyä kehän ruuhkassa.
Nyt on tullut vaihdettua musta sadetunnistimella ja himmentyvä taustapeili. Vanteetkin tuli maalatettua.
Ei ehkä kaikkien makuun, mutta välillä pitää kaikkea kokeilla.



Vaikka hieman hävettää, on se palkitsevaa nähdä niin monta hymyä kehän ruuhkassa.
Viimeksi muokannut MTBE, 3.9.2012 17:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuo on nyt talvivanteet. Ultraleggeroissa oli lukkopultit jumissa ja lisäksi kumi puhkesi. Jotakin piti keksiä, kun ei vieläkään vakuutuksesta ja mistään mitään ole kuulunut. Tuntuu olevan ongelmallista löytää kivoja vanteita (leveitä jotka mahtuu jarrujen kanssa). Kaikissa pitäisi käyttää spacereitä....
Tulee pitkää yö... Apukuskikin tekee kuolemaa flunssan kourissa.
1 Fault Found:
17497 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 1
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded
Tuosta en meinaa päästä eroon, taas pamahtanut...prkl.
Kuitenkin muutoskatsastuksessa oli CO koholla. Eikös se taas kertoisi että kävisi rikkaalla? Jolloin vuoto olisi kannen ja lambdan välissä?
1 Fault Found:
17497 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 1
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded
Tuosta en meinaa päästä eroon, taas pamahtanut...prkl.
Kuitenkin muutoskatsastuksessa oli CO koholla. Eikös se taas kertoisi että kävisi rikkaalla? Jolloin vuoto olisi kannen ja lambdan välissä?
Jos ulkonäköä saa kommentoida niin mun mielestä mennyt ainoastaan huonompaan suuntaan.
Noi ajovalojen maalaus ei ainakaan paranna ulkonäköä.
Ja ne atheot oli aikas maukkaan näköiset, tosin ei ne kieroon ajetutkaan mitkään rumat olleet. Tiedä kumpi parempi.
No vaikka nää nykyiset taitaa olla vain väliaikais ratkaisu niin miks noin hyökkävä väri?
Ja lippakin vielä..
Tekniikka täys kymppi!
Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa murheet oleen takanapäin, ollut meinaan yhteen projektiin riittämiin vastoinkäymisiä.
Noi ajovalojen maalaus ei ainakaan paranna ulkonäköä.
Ja ne atheot oli aikas maukkaan näköiset, tosin ei ne kieroon ajetutkaan mitkään rumat olleet. Tiedä kumpi parempi.
No vaikka nää nykyiset taitaa olla vain väliaikais ratkaisu niin miks noin hyökkävä väri?
Ja lippakin vielä..
Tekniikka täys kymppi!
Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa murheet oleen takanapäin, ollut meinaan yhteen projektiin riittämiin vastoinkäymisiä.
Tekniikasta ja ylipäänsä parkkipaikkatyöskentelystä ei voi kun nostaa hattua. Maskimodi on kyllä askel parempaan suuntaan, keula näyttää passelilta!
Kyllä nuo vanteet ainakin erottuu massasta! Paremmin kyllä ne edelliset OZ:t kävi kokonaisuuteen. Mustilla vanteilla meni omaan makuun liian tummaks kokonaisuus, miten lie kävis kultaiset tai valkoiset kiekot pinkkien sijaan?
Kyllä nuo vanteet ainakin erottuu massasta! Paremmin kyllä ne edelliset OZ:t kävi kokonaisuuteen. Mustilla vanteilla meni omaan makuun liian tummaks kokonaisuus, miten lie kävis kultaiset tai valkoiset kiekot pinkkien sijaan?
Kiitoksia palautteesta!
Ajovalot tosiaan kupli kromeista ja oli pakko maalata. Niihin pitäisi lasi vaihtaa joten katsotaan mitä keksitään.
Vanne-osiolle on kaavailtu jonkinmoista muutosta, mutta se tuntuu huopaavan ja soutavan paikallaan. Tuo pinkki oli tuollainen heräte. Tuon lipan kanssa arvottiin pitkään. Valkoisia vanteita mietittiin, mutta näin muutaman kuvan valkoisista lb5n kombona ja ei miellyttänyt silmään. Alunperin piti ultraleggerat maalata monsterin vihreäksi, mutta lukkopultit eivät suostuneet aukeamaan tarpeeksi ajoissa joten tuli sitten ex tempore. Vanteilla haettiin erinlaisuutta ja huumoria. Vanteiden väritys tuntuu herättävän mielenkiintoista palautetta. Osa tykkää, osa vihaa. Eipä taida jättää ketään kylmäksi =)
Kerrottakoon että olen yrittänyt metsästää kirkkaita umpioden sisäosia tuohon, mutta tuloksetta. Lisäksi jotakin tämän tyylistä vannetta:
Tuonkin valmistajan mukaan jarrut tarvitsevat 25mm lätyt eteen.
Auto meneepi kohta talviunille ja talvi on aikaa hoitaa vannesotkut kuntoon. Ainoa ongelma on löytää 18" kevyttä vannetta joka menisi brembojen kanssa ja lisänä olisi tarpeaksi leveää. Tekniikasta ei tullut Oulun keikasta ainuttakaan vikakoodia.
Ajotietokone ei ole pelkästään koodattu, sielä on se mfa xp palikka myös auttamassa arvojen syöttöjä.

Ajovalot tosiaan kupli kromeista ja oli pakko maalata. Niihin pitäisi lasi vaihtaa joten katsotaan mitä keksitään.
Vanne-osiolle on kaavailtu jonkinmoista muutosta, mutta se tuntuu huopaavan ja soutavan paikallaan. Tuo pinkki oli tuollainen heräte. Tuon lipan kanssa arvottiin pitkään. Valkoisia vanteita mietittiin, mutta näin muutaman kuvan valkoisista lb5n kombona ja ei miellyttänyt silmään. Alunperin piti ultraleggerat maalata monsterin vihreäksi, mutta lukkopultit eivät suostuneet aukeamaan tarpeeksi ajoissa joten tuli sitten ex tempore. Vanteilla haettiin erinlaisuutta ja huumoria. Vanteiden väritys tuntuu herättävän mielenkiintoista palautetta. Osa tykkää, osa vihaa. Eipä taida jättää ketään kylmäksi =)
Kerrottakoon että olen yrittänyt metsästää kirkkaita umpioden sisäosia tuohon, mutta tuloksetta. Lisäksi jotakin tämän tyylistä vannetta:

Tuonkin valmistajan mukaan jarrut tarvitsevat 25mm lätyt eteen.
Auto meneepi kohta talviunille ja talvi on aikaa hoitaa vannesotkut kuntoon. Ainoa ongelma on löytää 18" kevyttä vannetta joka menisi brembojen kanssa ja lisänä olisi tarpeaksi leveää. Tekniikasta ei tullut Oulun keikasta ainuttakaan vikakoodia.
Ajotietokone ei ole pelkästään koodattu, sielä on se mfa xp palikka myös auttamassa arvojen syöttöjä.

-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
Itsellä on parikin sarjaa rattaita mihinkä löytyy tuv laput specereille eikä ole rh:t. Mut eipä ole koskaan tarvinnut vilauttaa. Se on niin paljon tuosta katsurista kiinni, että mitä asioita pitää tärkeänä tarkastaa.
Sepäs on hyvä sitten, ettei ole enempää kiukutellut. Tuo kone kun tuppaa olemaan kohtuullisen herkkä pienilekkin arvojen muutoksille..
Sepäs on hyvä sitten, ettei ole enempää kiukutellut. Tuo kone kun tuppaa olemaan kohtuullisen herkkä pienilekkin arvojen muutoksille..
Ehkä misukan xin 2 nastalla 205/50-17 tai jotkut toyo r888 225/45-17 saapi ny nähä....
Jotenkin tuo stretsaus ei ole oikein miellyttänyt. Totta toki olen miettinyt jotakin 9+10 levysiä ja 215+245... Mutta jotenkin on kivempi ajella pienemmällä melulla, eikä tarvitse koko aikaa varoa reunoja. Mietin jos nostaisin parhaaseen korkeuteen jatkossa eli siihen kun tukivarret olisivat suunnilleen suorat. Olisi ajotuntumallisesti parhaat.
Ehkä olen tulossa liian vanhaksi jo tähän ultimatedub tyyliin eli tonttiin ja läskiä päälle.
Jotenkin tuo stretsaus ei ole oikein miellyttänyt. Totta toki olen miettinyt jotakin 9+10 levysiä ja 215+245... Mutta jotenkin on kivempi ajella pienemmällä melulla, eikä tarvitse koko aikaa varoa reunoja. Mietin jos nostaisin parhaaseen korkeuteen jatkossa eli siihen kun tukivarret olisivat suunnilleen suorat. Olisi ajotuntumallisesti parhaat.
Ehkä olen tulossa liian vanhaksi jo tähän ultimatedub tyyliin eli tonttiin ja läskiä päälle.
No nuohan nyt voi olla vaikka mistä. Kyseessähän on OZ:n vanhat kilpavanteet.
Vanha VW motorsportin logo viittaa 90 lukuun, kun puulaaki muutti nimensä Volkswagen Racingiksi joskus vuosituhannen paikkeilla.
Kolmoskoppasessa Kit Carissa puolestaan oli 4 x 100 jako, joten rallivanne on suljettu pois. Lienee jonkun endurance dieselin vanne jos yleensäkään on VW motorsport (siis tehtaan kilpaosasto) lähtöinen. Onhan noita sitten voinut tilata joku maahantuojakin reisinkiporukka aikoinaan. Nykyisinhän magnesium seosteisten vanteiden käyttö kilpa-autoilussa on kielletty.
Vanha VW motorsportin logo viittaa 90 lukuun, kun puulaaki muutti nimensä Volkswagen Racingiksi joskus vuosituhannen paikkeilla.
Kolmoskoppasessa Kit Carissa puolestaan oli 4 x 100 jako, joten rallivanne on suljettu pois. Lienee jonkun endurance dieselin vanne jos yleensäkään on VW motorsport (siis tehtaan kilpaosasto) lähtöinen. Onhan noita sitten voinut tilata joku maahantuojakin reisinkiporukka aikoinaan. Nykyisinhän magnesium seosteisten vanteiden käyttö kilpa-autoilussa on kielletty.
Toisaalta jos vanteet on esim jossain tapauksessa mitoitettu kevyttä kilpuria varten ja ne laitetaan 50 pros painavampaan siviilimalliin, voi tulla ongelmia. Kuten on tullut kun R8 vanteita on laitettu aakutosiin ja kaseihin.
Myöskin magnesiumseosteisella vanteella on nähty tapauksia, jossa tyhjällä renkaalla ajaminen on johtanut auton täydelliseen tuhoutumiseen tulipalon seurauksena.
Myöskin magnesiumseosteisella vanteella on nähty tapauksia, jossa tyhjällä renkaalla ajaminen on johtanut auton täydelliseen tuhoutumiseen tulipalon seurauksena.
Mietin jos tekisi alkuperäisen pustkiston tyylisen flapperin... Löysin tälläisiä osiakin:
http://www.oettle-tuning.de/epages/6129 ... D=10810984
Lisäksi mietin että mitä seuraavaksi. Turvakaaret jäykistäisi mukavasti autoa. Mutta lieneen turhan vaativia sisustan suhteen. Ei oikein huvittaisi pilata sisustaa. Himottaisi mk5 takamerkkikin ja poistaa kylkilistat, mustat kattokankaat ja sitten sitä hiilikuitua....
http://www.oettle-tuning.de/epages/6129 ... D=10810984
Lisäksi mietin että mitä seuraavaksi. Turvakaaret jäykistäisi mukavasti autoa. Mutta lieneen turhan vaativia sisustan suhteen. Ei oikein huvittaisi pilata sisustaa. Himottaisi mk5 takamerkkikin ja poistaa kylkilistat, mustat kattokankaat ja sitten sitä hiilikuitua....
Eli viime viikolla kehällä pamahti tälläinen:
Tuntuu että vie 2Litraa öljyä /1500km. Eikä edes pölläyttele. Hmm
Edit: Kaasuläppä oli ihan öljyssä....Eli nostaa kannesta huohotuksen kautta mafin ja kaasuläpän väliin...
Sitten vesiletkuun, uusi oli hieman fiksummanmallinen kiersi flektin alapuolelta. Ilmeisesti tuotekehittelyä on tapahtunut...
Otti 1,5h aikaa ilmauksen kanssa. Letku tuli tosiaan sähköisen vesipumppuun kiinni, siksi tuo purkaminen...

Tuntuu että vie 2Litraa öljyä /1500km. Eikä edes pölläyttele. Hmm
Edit: Kaasuläppä oli ihan öljyssä....Eli nostaa kannesta huohotuksen kautta mafin ja kaasuläpän väliin...
Sitten vesiletkuun, uusi oli hieman fiksummanmallinen kiersi flektin alapuolelta. Ilmeisesti tuotekehittelyä on tapahtunut...




Otti 1,5h aikaa ilmauksen kanssa. Letku tuli tosiaan sähköisen vesipumppuun kiinni, siksi tuo purkaminen...
Viimeksi muokannut MTBE, 9.10.2012 4:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuola on ihan lohkon juuressa. Tietysti kaikki öljyjäähdyttimet yms oli tiellä...
Nyt on suuret visiot, kerrankin on löytynyt samanhenkistä porukkaa. Ainoastaan budjetti ja aika rajoittavat.... Kyllä tuohon näköjään keksii kaikkea vielä. Vaikka on ihan vähän oem poikkeavaa...
Edelleenkin mielessä muhii variant R32. Se olisi kiva rakentaa seuraavaksi. Noh kuhan valmistuu ja saa säännölliset tulot...
Tuossa olis MAF lukemaa mitä ottelin VDCS:llä talteen. Tuo on nyt hieman suuntaa-antava vasta.
Hmm
http://www.airliftperformance.com/appli ... opean/r32/
Pakko kysyä, onko haittaa jos öljyfiltterin siirtää jonnekkin helpompaan paikkaan tällä:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18442.html
Ei tarvitsisi pohjapanssaria aina irroittaa ja saisi lisää lähtöjä ja kenties sen termostaattiohjatun jäähdyttimen... BTW AQP (2.8) lämmöt pyöri max 128C BFH (3.2) max 107C.... Normaali moottoritieajossa. Mutta sitten kun rällää niin nousee, eikö loppua näy maksimissaan käyny jo 142C...
Eniten mietityttää haittaako esim korkeuserot yms jolloin öljy kenties valuu pois ja voitelu takkuaisi hetken starteissa?
Öljyn paineet oli koholla, sen sai korjattua kun egr venttiili oli löystynyt melkein irti. Ei minun logiikka keksinyt miten se voi vaikuttaa paineisiin nostavasti....
HAH
Enpäs päässyt tuosta vikakoodista vieläkään eroon....2-3trpm kohalla vaihtaessa kuuluu laimea poks. Eikös se kertois että tulisi ilmaa putkeen? Kohta alkaa olemaan ainoa vaihtoehto tuo downpipen vai minkä lieneen haitarijousto...
Tarvis tietää audi tt 1999/2000/2001 4wd....
ESP/ABS scanneja tarvis tietää softcodeja ja osanumeroita.
Viittisikö joku lätkiä minulle PM skannia? Lisäksi tarvitsi tietää kuinka monta kierrosta ratin on ääriasennosta ääriasentoon...
Mitenköhän tuon nelos koppasen korin saisi jäykistetty fiksulla tavalla?
Yritän etsiä vanteita jotakin 8,5+9,5-10 -18 ja mielellään viisipuolaisia. Mikäli jollakin olisi vision poikasta, niin saa jakaa :)
Nyt on suuret visiot, kerrankin on löytynyt samanhenkistä porukkaa. Ainoastaan budjetti ja aika rajoittavat.... Kyllä tuohon näköjään keksii kaikkea vielä. Vaikka on ihan vähän oem poikkeavaa...
Edelleenkin mielessä muhii variant R32. Se olisi kiva rakentaa seuraavaksi. Noh kuhan valmistuu ja saa säännölliset tulot...
Tuossa olis MAF lukemaa mitä ottelin VDCS:llä talteen. Tuo on nyt hieman suuntaa-antava vasta.

Hmm
http://www.airliftperformance.com/appli ... opean/r32/
Pakko kysyä, onko haittaa jos öljyfiltterin siirtää jonnekkin helpompaan paikkaan tällä:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18442.html
Ei tarvitsisi pohjapanssaria aina irroittaa ja saisi lisää lähtöjä ja kenties sen termostaattiohjatun jäähdyttimen... BTW AQP (2.8) lämmöt pyöri max 128C BFH (3.2) max 107C.... Normaali moottoritieajossa. Mutta sitten kun rällää niin nousee, eikö loppua näy maksimissaan käyny jo 142C...
Eniten mietityttää haittaako esim korkeuserot yms jolloin öljy kenties valuu pois ja voitelu takkuaisi hetken starteissa?
Öljyn paineet oli koholla, sen sai korjattua kun egr venttiili oli löystynyt melkein irti. Ei minun logiikka keksinyt miten se voi vaikuttaa paineisiin nostavasti....
HAH
Enpäs päässyt tuosta vikakoodista vieläkään eroon....2-3trpm kohalla vaihtaessa kuuluu laimea poks. Eikös se kertois että tulisi ilmaa putkeen? Kohta alkaa olemaan ainoa vaihtoehto tuo downpipen vai minkä lieneen haitarijousto...
Tarvis tietää audi tt 1999/2000/2001 4wd....
ESP/ABS scanneja tarvis tietää softcodeja ja osanumeroita.
Viittisikö joku lätkiä minulle PM skannia? Lisäksi tarvitsi tietää kuinka monta kierrosta ratin on ääriasennosta ääriasentoon...




Mitenköhän tuon nelos koppasen korin saisi jäykistetty fiksulla tavalla?
Yritän etsiä vanteita jotakin 8,5+9,5-10 -18 ja mielellään viisipuolaisia. Mikäli jollakin olisi vision poikasta, niin saa jakaa :)
Noilla on vaikutusta kyllä, mutta alkaa sen jälkeen keskeltä antamaan myöden. Useampi ollut noita nelosia ja kaikissa sama vika, varsinkin kun radalla ajaa niin tuntuu että kiertyy keskeltä ruuviks:-). Tuskin on muuta hyvää tapaa kun jenkki tyyli, tukiraudat etu ja takapään väliin. Itse tullu kokeiltua kaikea paitsi tota, voipi olla että löytyy ala ja yläpoikkitukia eteen ja taakse, täytyy koittaa koluta tallia jossain kohtaa.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1430521
näköjään myynnissä tuollaiset VN-linet mitä ylempänä himoitsit.
näköjään myynnissä tuollaiset VN-linet mitä ylempänä himoitsit.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa