Heinäkuussa -10 astuin Parolan porteista sisään ja auton laitto jäi vähän vähemmälle rahojen ja tilojen puutteiden takia. Mutta sain sentään kevään tullessa sen verran motivaatioo, että sain corradon kasattua ja leimattua ennen kesän rientoja.
Ja taas ongelmat alkoivat auton kanssa jo leimausmatkalla. Flektin moottori räjähti matkalla konttorille ja termostaatti oli sanonut itsensä irti viikonlopun aikana. Edellisella viikolla sen vielä toimiessa, joten tuloksena oli katsurin kommentti "kuuluuko ton höyrytä noin paljon konepellin alta?" Ja näin corrado laski jäähynesteet jarrudynolle.
Kun corrado seuraavilla viikonloppu lomilla saatiin kuntoon ja käytettiin uudestaan konttorilla, oli ilo suuri.
No se jäi sitten taas lyhyeksi kun alkoi menemään lambdaa ja imusarjan alipaineletkuja sun muuta pientä vikaa.
Samoihin aikoihin aloin yhä enemmän lueskelemaan Donan projektikertomusta omasta 20vt corradostaan.
Joten viime kesänä jo selvisi, että se jää kyseisen tekniikan viimeiseksi.
Viime syksynä sain ostettua kaverin kautta 50€:lla AEB koneen joka oli "naputtanut".
Sain availtua koneen ja vähän tutkittua tarkemmin niin paljastu että pakonokka oli hitsannut kiinni tehden kannesta käyttökelvottoman. Roskalavalle meni kannen lisäksi turbo, pakosarja ja pakonokka.
Käyttöön jäi siis alkuperänen ECU, moottorinjohtosarja sekä lohko.
Tästä oli siis hyvä jatkaa ja alkaa pikku hiljaa osia haalimaan. Syksyllä satuin jäämään työttömäksi joten harrastus piti siirtää sivuun puoleksi vuodeksi. Mutta nyt töiden löydyttyä ja kevään alettua on motivaatio taas noussut.
Osia on jo jonkin verran tullut hankittua
Donan pakosarja
Donan vanha imusarja
ADR- vapari nokat
H-profiiliveivit tulossa postissa
Välijäähy
Tulossa vielä:
S3:n männät
Mitsu td05 53mm imu 59mm pako
AGU alle 100tkm ajettu lohko
Sekä paljon muuta ;)
Koneen vaihto projekti alkoi tarkemmin sanottuna siis viime viikon perjantaina jolloin kaverin avustuksella nostettiin kotipihassa PG-tekniikka kokonaisena nippuna laatikon ja vetareiden kanssa pois konehuoneesta.
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3532391.jpg)
Tällä viikolla oon kerennyt iltasin vähän konehuoneen sähköjä siistimään ja purkamaan jäljelle jääneitä rojuja irti.
Pitäisi viikonlopun aikana keretä nuo sähköt purkamaan kokonaan pois autosta niin saisi alkaa modaamaan uudelle ECU:lle johtosarjaa.
kojelauta purettu pois tieltä hommien helpottamiseksi.
Tällä hetkellä koneen vaihto projektin lisäks on meneillään _pientä_ ulkokuoren sheivaamista ja ehostusta.
Puskuri tuli talvella tasoteltua
Ja koska puskurista lähti vilkut piti ne ite väsätä umpion sisään
Uusia päivityksiä tulee sitä mukaa kun jotain tapahtuu.