mk 3 golf vm 93

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

reemeex
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 2.3.2014 15:45

mk 3 golf vm 93

ViestiKirjoittaja reemeex » 2.3.2014 16:00

1.8 vapari kone

reemeex
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 2.3.2014 15:45

ViestiKirjoittaja reemeex » 2.3.2014 16:04

Moro. Kannataako 1.8 golffia turbottaa jos sillä on ajettu koht 400tkm ? mieli piteitä otetaan vastaan. Kun itse omistan 1.8 golffin ja sillä on koht ajettu 400tkm tekis mieli turbottaa mut kannataako.

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 2.3.2014 16:36

No totta helvetissä turpo kiinni vaan. Äläkä unohda tumppia ja vapaavirtaussuodatinta äläkä varsinkaan motonetin liekkimattoja.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 2.3.2014 17:16

Ei, koska väpäästöinen. Testien, osien yms jälkeen kustannukset pyörii jossain 6k-8k euron luokassa.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 2.3.2014 17:16

Jos haluut turbon ni 1.8 20vt kone vaan pellin alle.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 2.3.2014 19:50

Itse muutin 1.8->1.9TDI totesin että helpompaa lisätehoa..

tomppadj
-
Viestit: 66
Liittynyt: 24.9.2013 19:48

ViestiKirjoittaja tomppadj » 2.3.2014 22:25

En suosittele 1.8 konetta lähtä turpottelemaan kuten slantsix jo sanoi vähäpäästösen turpotus tullee todella kalliiksi... Mutta jos rahaa on ja mielen kiintoo rakentaa koko pas*a uusiks nii siitä vaa:)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 23 vierailijaa