Eli passatin laatikko sanoi sopimuksen irti.
Kyseessä siis 74kW tdi EEN laatikolla.
Vuosimalli 2002 ja 5-vaihteinen manuaalilaatikko.
Diagnoosiksi saimme pienen tutkinnan jälkeen laatikon, koska kun eturenkaat olivat ilmassa ja sisempi vetonivel irti laatikon päästä ja pyöri tyhjää, vaikka yritti lukita meisselillä. Kahinaa kuului sisältä...
Eli ilmeisesti tasauspyörästöstä jokin sokka katkennut? (kytkin ei ole luistanut)
Mitä kannattaisi tehdä?
A. Ostanko uuden laatikon?
B. Vienkö jonnekin pk-seudun korjaamoon?
C. Puranko laatikon ja ostan sisään uudet hilppeet?
kiitos avusta jo etukäteen!!
Passat vaihdelaatikko
Valvoja: ffp jäsenet
Offtopicia,, mutta eipä voi muuta sanoa kuin että on nää vaan paskaa tavaraa vw:n voimansiirto välineet.. omassa golffissa oli 6v manuaaliaski paskana jo tehtaalta tullessa, tehdas kustansi itkuvirsien jälkeen uuden laatikon joka kusi öljyä akselitiivisteestä+ synkronointi oli paskana.. älkää hyvät ihmiset enään ostako vw konsernin vehkeitä
Hyviä laatikoita ne on jos niitä osaa huoltaa ja käsitellä. Kaikki vahteistot saat rikki jos vaan yrität. Omastakin vr6:sta on joku töhö onnitunu rikkomaan 3vaihteen syncrot, mutta en syytä siitä kyllä vaihdelaatikkoa, jolla on kuitenkin ajettu ihan kohta 300tkm ja aivan varmasti on saanut aikamoista kyytiä kun vr6:ssa on kerran ;).
Synkrothan noista on liki jokaisesta vähän enemmän ajetusta ottanut kipeää. Normaalia kulumista, etenkin näissä "sporttisimmissa" laitteissa... Jokaiselle GTI/VR6/jne VAGimiehelle tuttua tuo ykköseltä kakkoselle rusahdus täyskaasukiihdytyksessä. ;)
Mutta aiheeseen.
Itse tuossa tilanteessa laskisin yhteen omat asennustaitoni ja kavereiden asennustaidot. Jos summa on liian pieni, niin etsisin kokonaisen ehjän laatikon purkamolta. Tuskin toisella teettämällä tuntihommina se laatikon korjaus on ainakaan halvempi, kuin ehjä käytetty aski.
Mutta aiheeseen.
Itse tuossa tilanteessa laskisin yhteen omat asennustaitoni ja kavereiden asennustaidot. Jos summa on liian pieni, niin etsisin kokonaisen ehjän laatikon purkamolta. Tuskin toisella teettämällä tuntihommina se laatikon korjaus on ainakaan halvempi, kuin ehjä käytetty aski.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa