Mitenkäs te ootte ton yläpään pistänyt
Ite pistin yläpään kiinni sillä vakio mutterilla. Pulttipyssyllä vaan päräytti kiinni niin meni kerralla tiukkaan.
Tuo sun rakennelma näyttää nyt vähän jännältä
Valvoja: ffp jäsenet
Ite pistin yläpään kiinni sillä vakio mutterilla. Pulttipyssyllä vaan päräytti kiinni niin meni kerralla tiukkaan.
Tuo sun rakennelma näyttää nyt vähän jännältä
We have tried a few different setups on this car, At first the car was build with a C30-94 and a too small barrel charge cooler putting out approx. 320 hp @ the wheels. The car was rebuild with a C38-81 with new engine internals and MUCH bigger charge cooler now putting out 395 hp also @ the wheels. In 3. stage of the build we mounted a C38-91 charger along with a short ratio 6 speed dog box with limited slip diff. The car has not been on the dyno after this upgrade but is definately @ 400+ ;-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa