Valvoja: ffp jäsenet
Dona kirjoitti:Kuka lainaa 0a2 askia turboautoon :D
samza kirjoitti:ei voi muuta kun hattua nostaa! :)
Tuosta hammastanko asiasta; taisin audifoorumilta joskus lueskella että muillakin ollut vastaavia ongelmia tehokkaissa ja kiertävissä koneissa.. Tainneet ratkaista muuttamalla tehostimen välityksiä, eli siis hihnapyörän kokoa?
hartokki kirjoitti:miten muuten toi kulmvaihde on kiinni tossa laatikossa? omassa syncro golffissa olen ollut katsovinani että vuotaisi öljyä tuolta laatikon ja kulmavaihteen välistä. millainen tiivistys siinä on? stefa vai?
Ande kirjoitti:hartokki kirjoitti:miten muuten toi kulmvaihde on kiinni tossa laatikossa? omassa syncro golffissa olen ollut katsovinani että vuotaisi öljyä tuolta laatikon ja kulmavaihteen välistä. millainen tiivistys siinä on? stefa vai?
O-rengas siellä on. Omassakii vuoti sieltä.
http://fi.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOSY/1991/67/R/4/409/101010
Tuossa kuva mistä saa käsityksen, vaikkei ehkä juuri oikea ole.
Ja tuossa 020 vaihteiston kulmavaihteesta;
http://fi.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOSY/1991/67/R/4/409/100000
Pellikka kirjoitti:Niittaamalla nuokin vaihteensiirtäjien pallot oli. Tein ite kierteet niihin. Uniball-nivelen palloa kokeilin vaan oli pikkusen liian pieni niin ei kehannut välyksellisiä tehdä.
Jakolaatikko kiinni neljällä pultilla lootassa ja yks pultti vetarin laipan sisällä syvällä. Tiivisteenä on kolme o-rengasta. Stefat makso 90e kappale alkuperäsenä ja latviasta löysin johonkin 10-15e hintaan itelle uudet. Tämähän ei oo siis syncron jakolaatikko ja en tiedä mistä syncrosta oot irrottamassa.
Pellikka kirjoitti:Niittaamalla nuokin vaihteensiirtäjien pallot oli. Tein ite kierteet niihin. Uniball-nivelen palloa kokeilin vaan oli pikkusen liian pieni niin ei kehannut välyksellisiä tehdä.
J`ni kirjoitti:Joko uskaltaa huudella sen päivityksen perään? :)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija