Ilen B5RS4 & Golf Mk2
Valvoja: ffp jäsenet
Ilen B5RS4 & Golf Mk2
Heelou.
Koitetaanpa kaiken tämän tylsyyden keskellä runoilla jotain noista nykyisistä tallin täytteistä.
Jottei käy heti tylsäksi jätän tähän muutaman kuvan edellisen golffin vaiheista:
Edellisen mkv golffin kanssa tultiin pisteeseen, jossa ei oikeen tiennyt mitä tehdä.
Joten oli jonkinlainen päätös edessä. Lähteä vielä jalostamaan eteenpäin vai siirtyä seuraaviin haasteisiin.
B5RS4:sten tarjontaa tuli seurailtua varmaan parin vuoden ajan.
Syksyllä sitten hierottiin reilun viikon verran välirahaa golffin ja audin välille. Saatiin kohtuullinen summa, joten keula kohti keski-suomea. Perillä odotti muuten kuvatun oloinen kapine, paitsi. Muutama klommo enemmän + molemmat puskurit maalattu jonkinlaisen oman elämän ammattilaisen toimesta.
No saatiin kuitenkin sitä välirahaa vielä hierottua, joten helvetillinen hymy naamalla kotia kohti.
Suuria tuolle ei ole ehtinyt vielä tapahtua, eikä varsinaisesti mitään radikaalia ole tulossakaan. Muutamat klommot oikaistiin jotka maalaamatta sai pois.
Kai sen joutaa kuitenkin ylimaalauttamaan keväällä.
Jotain plastidippien rapsutteluja lukuun ottamatta on oikeestaan tullu vaan haalittua jotain osia.
Tuohonhan oli jo mulle tullessa vaihdettu Billet RS6 K24 hybridit, Bosch 044 bensapumppu, Siemens DEKA 630cc suuttimet ja putkisto + dp:t.
Wagnerin välijäähyt odottelee asennusta, jonka jälkeen pitäis lähteä softaa päivittämään.
Aikalailla seuraavalla viikolla lähti myös tilaukseen jenkkilästä vannetta, mutta niistä lisää kunhan (toivottavasti kevääksi) saapuvat.
Mokkaratti ja nuppi tuli myös ostettua.
Jääköön tämä tarina näillä odottelemaan jatkoa ja siirrytään tuohon kakkoskoppaan.
Eli -88 koppa joka joskus maalattu uudestaan ja pohjaltaankin kohtuu terve yksilö.
Tekniikkana tällä hetkellä;
1,8 lohko, matalapuriste männät, 16v öljypumppu, g60 kansipahvi, 444cc suuttimet,
garret gt17 ja keulakuuleri.
Moottorinohjausta hoitaa megasquirt. Laatikkona mk3 gtd:n lodju + 4 lapainen sintteri.
Tähän väliin löytyi kuva ostokunnosta:
Takalasien kalvot sai kyytiä, maski vaihtui sinkku-malliin ja tuuninki takavalot vaihtui puna-mustiin. Eteen vaihdoin myös uudet hellat piiskattujen tilalle.
Crystal vilkut vaihtui myös normaaleihin tummiin ja keulille gti lippa.
Vanteiksi tuli poistettua th-linet. Vähän kaarien leikkelyä ja jomeilla alaspäin.
Heritagelta tuli tilailtua g60 kaarimuovit, helmat, kapeat kylkilistat gti merkeillä ja tuplavalollinen punaraita-maski. Nämä odottelee jo asennusta tallissa.
Myös recaron syvät sportit tuli haalattua, näihin pitäisi vielä kiskot löytää.
Lisäksi lähinnä testimielessä laitettiin kiinasta tulemaan 3/4 ahdin ja pakosarja. :D
Päivitellään kun tapahtuu.
Koitetaanpa kaiken tämän tylsyyden keskellä runoilla jotain noista nykyisistä tallin täytteistä.
Jottei käy heti tylsäksi jätän tähän muutaman kuvan edellisen golffin vaiheista:
Edellisen mkv golffin kanssa tultiin pisteeseen, jossa ei oikeen tiennyt mitä tehdä.
Joten oli jonkinlainen päätös edessä. Lähteä vielä jalostamaan eteenpäin vai siirtyä seuraaviin haasteisiin.
B5RS4:sten tarjontaa tuli seurailtua varmaan parin vuoden ajan.
Syksyllä sitten hierottiin reilun viikon verran välirahaa golffin ja audin välille. Saatiin kohtuullinen summa, joten keula kohti keski-suomea. Perillä odotti muuten kuvatun oloinen kapine, paitsi. Muutama klommo enemmän + molemmat puskurit maalattu jonkinlaisen oman elämän ammattilaisen toimesta.
No saatiin kuitenkin sitä välirahaa vielä hierottua, joten helvetillinen hymy naamalla kotia kohti.
Suuria tuolle ei ole ehtinyt vielä tapahtua, eikä varsinaisesti mitään radikaalia ole tulossakaan. Muutamat klommot oikaistiin jotka maalaamatta sai pois.
Kai sen joutaa kuitenkin ylimaalauttamaan keväällä.
Jotain plastidippien rapsutteluja lukuun ottamatta on oikeestaan tullu vaan haalittua jotain osia.
Tuohonhan oli jo mulle tullessa vaihdettu Billet RS6 K24 hybridit, Bosch 044 bensapumppu, Siemens DEKA 630cc suuttimet ja putkisto + dp:t.
Wagnerin välijäähyt odottelee asennusta, jonka jälkeen pitäis lähteä softaa päivittämään.
Aikalailla seuraavalla viikolla lähti myös tilaukseen jenkkilästä vannetta, mutta niistä lisää kunhan (toivottavasti kevääksi) saapuvat.
Mokkaratti ja nuppi tuli myös ostettua.
Jääköön tämä tarina näillä odottelemaan jatkoa ja siirrytään tuohon kakkoskoppaan.
Eli -88 koppa joka joskus maalattu uudestaan ja pohjaltaankin kohtuu terve yksilö.
Tekniikkana tällä hetkellä;
1,8 lohko, matalapuriste männät, 16v öljypumppu, g60 kansipahvi, 444cc suuttimet,
garret gt17 ja keulakuuleri.
Moottorinohjausta hoitaa megasquirt. Laatikkona mk3 gtd:n lodju + 4 lapainen sintteri.
Tähän väliin löytyi kuva ostokunnosta:
Takalasien kalvot sai kyytiä, maski vaihtui sinkku-malliin ja tuuninki takavalot vaihtui puna-mustiin. Eteen vaihdoin myös uudet hellat piiskattujen tilalle.
Crystal vilkut vaihtui myös normaaleihin tummiin ja keulille gti lippa.
Vanteiksi tuli poistettua th-linet. Vähän kaarien leikkelyä ja jomeilla alaspäin.
Heritagelta tuli tilailtua g60 kaarimuovit, helmat, kapeat kylkilistat gti merkeillä ja tuplavalollinen punaraita-maski. Nämä odottelee jo asennusta tallissa.
Myös recaron syvät sportit tuli haalattua, näihin pitäisi vielä kiskot löytää.
Lisäksi lähinnä testimielessä laitettiin kiinasta tulemaan 3/4 ahdin ja pakosarja. :D
Päivitellään kun tapahtuu.
Viimeksi muokannut ilezh, 4.12.2014 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniin, hyvä että tulit "kaapista" autojes kanssa.
Jotenkin olin siinä uskossa että toi kakkis ois ollut 16vt koneella mutta kai se tolleenkin liikkuu jollainlailla, onko mitään käryä kulkupuolesta, yli vai alle parisataa ?
B5 RS4 on myös yksi oma all_time_favourite! Mielenkiinnolla odotan mimmoisen pelin saat siitä jalostettua. toivottavasti et uhraa ajettavuutta stancelle kuitenkaan yhtään :)
Jotenkin olin siinä uskossa että toi kakkis ois ollut 16vt koneella mutta kai se tolleenkin liikkuu jollainlailla, onko mitään käryä kulkupuolesta, yli vai alle parisataa ?
B5 RS4 on myös yksi oma all_time_favourite! Mielenkiinnolla odotan mimmoisen pelin saat siitä jalostettua. toivottavasti et uhraa ajettavuutta stancelle kuitenkaan yhtään :)
Hha, joo. 180 sieltä penkattiin 0,7 paineilla. Eihän se mikään raketti ole, mut kohtuu hauska ajettava kuitenkin. Ensi kesäksi tosiaan tulossa vähän isompi ahdin, mutta koitetaan nyt kestävyyden rajoissa ottaa sieltä. Tarkoitus kuitenkin ruotsiinkin päästä.
Ensi talvena sitten olis aihiona 2 litranen alakerta ja 16 naulanen hattu, jos intoa riittää.
Ja ei, tarkoitus ei ole lähteä mihinkään länä-hommiin. Onhan se kuitenkin RennSport ;) Hierotaan kuitenkin fitmentti kohilleen kunhan nuo vanteet saapi. :)
Ensi talvena sitten olis aihiona 2 litranen alakerta ja 16 naulanen hattu, jos intoa riittää.
Ja ei, tarkoitus ei ole lähteä mihinkään länä-hommiin. Onhan se kuitenkin RennSport ;) Hierotaan kuitenkin fitmentti kohilleen kunhan nuo vanteet saapi. :)
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa