Hei mulla on sellainen kysymys tosta tasauspyörästön lukosta että onko se suunniteltu sillä tavalla että lähdössä vain 1 rengas sutii molempien sijasta sekä sen olen huomannut että auto heittelehtii välillä oikealle ja vasemmalle. (paskana ?)
Jos tulisi joku auttava vastaus olisin kiitollinen :)
Corrado tasauspyörästön lukko kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Siis onko sulla siellä lukko? Jos on, niin se on rikki. Pitäisi sutia kahdella.
Jos taas luulet, että Corradon vaihteistossa on tehdasasenteinen lukko, luulet väärin. Avoin tasauspyörästö on kaikissa Corradoissa tehtaalta lähtiessään ollut.
Jos taas luulet, että Corradon vaihteistossa on tehdasasenteinen lukko, luulet väärin. Avoin tasauspyörästö on kaikissa Corradoissa tehtaalta lähtiessään ollut.
= Torque steering. Suomennettuna "vetelyä". Normaalia toimintaa kun vähän voimakkaammalla etuvedolla vedättää. Joissakin autoissa leveät eturenkaat ja urainen tie tekee samaa. Riuhtoo etenkin keulaa joskus rajustikin sivusuunnassa. Kunnon alustan osilla tuota saa vähän hillittyä (kunnolliset puslat kuluneiden tilalle, kunnolliset iskunvaimentimet, jouset ja yläpään laakeroinnit jne...).auto heittelehtii välillä oikealle ja vasemmalle
Ei ole vakiona. Vain 020 laatikoissa on ns 1% lukko. Eli ei mitään hyötyä ajossa.
EDS onkin sit lisävaruste.
http://www.youtube.com/watch?v=lrVu2WooLbc
ymmärrä kyllä kielistä mitään :)
EDS onkin sit lisävaruste.
http://www.youtube.com/watch?v=lrVu2WooLbc
ymmärrä kyllä kielistä mitään :)
Standard features on VR6 models included: traction
control (also known more precisely as electronic differential lock) which operated at speeds up to
25 mph and used the ABS wheel-speed sensors to apply braking pressure to a driven wheel that
was spinning 110 rpm faster than the other (this allowed for some wheelspin but brought the
offending wheel back down to speed of the wheel with good traction)
Tuommoinen löytyy corradon historiikista... On noita luistonestoja G60 malleissakin, ilmeisesti kuitenkin lisävaruste...
Joo, tuo EDS on aika kaukana lukosta. Jos painat pedaalin tiskiin, niin varmasti sutii yhdellä pyörällä. Oikeaa tasauspyörästön lukkoa noihin ei ole ollut tehtaalta tarjollakaan. Jälkiasenteisia kaikki, jos sellaisia löytyy.
EDS on lähinnä liikkeellelähtöavustin liukkaille keleille. Kauheen rutinan saattelemana pääset jäisellä pinnalla ehkä vähän paremmin liikkeelle kuin ilman EDS:ää.
Topicin aloittajalla ei lukkoa kyllä ole, jos vaih yhdellä pyörällä suttailee. Jos myyjä on väittänyt että autossa on (alkuperäinen?) tasauspyörästön lukko, niin täytyy vaan todeta että olet kusetuksen uhri.
EDS on lähinnä liikkeellelähtöavustin liukkaille keleille. Kauheen rutinan saattelemana pääset jäisellä pinnalla ehkä vähän paremmin liikkeelle kuin ilman EDS:ää.
Topicin aloittajalla ei lukkoa kyllä ole, jos vaih yhdellä pyörällä suttailee. Jos myyjä on väittänyt että autossa on (alkuperäinen?) tasauspyörästön lukko, niin täytyy vaan todeta että olet kusetuksen uhri.
Noniin nyt tuli kunnon vastaukset! Eli siis ei ollut auton edellinen omistaja maininnut mistään lukosta mutta monet muut jolta olin kysellyt asiasta olivat näin sanoneet (puhuneet tietämättä tod näk) mutta kiitos vastauksesta nyt ei tarvitse päätä puhki miettiä että mikä on vikana kun vikaa ei ole ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 117 vierailijaa