01128 -Immobilizer Pickup Coil (D2) vikakoodi

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

01128 -Immobilizer Pickup Coil (D2) vikakoodi

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.5.2011 12:23

ELi mk3 GTi -95

Käynnistyy ja sammui heti, VCDS kertoi että ajonesto sammutti auton ja toinen oli että 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 niin mitäs tuo tahtoo sanoa?

Lukija paskana virtalukossa?

Loppujen lopuksi auto käynnistyi mutta tekee aina silloin tällöin noin niin ois mukava fixata kuntoon.

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 30.5.2011 15:16

Siitähän se vikakoodi on.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.5.2011 16:12

Jeppis jepulis,

auto teki tenän paikallisen kaupan pihaan niin siinä sitten tuli samalla testattua auton hälyttimenkin toiminta vahingossa. Oli läppäri onneksi mukana niin siinä sitten testailin niin measurement blockeista "key status" on 0 kun auto ei käynnisty ja 1 kun käynnistyy.

Lähti käyntiin kun ropelsin sitä rengasta siitä virtalukon ympäriltä eli onko se sitten se lukija?

Paljonko tommonen maksaa ja mihin asti se liitin on? Ei ainakaan äsken sattunut silmiin.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.5.2011 16:55

Voisko tämä sähköikkunaongelma johtua viallisesta ajonestoboksista? kun katselee tuota kytkentäkaaviota niin kaikki näyttää menevän sen kautta. Ja nuissa bokseissahan on porukalla ollut paljon vikaa kun auto ei käynnisty.

http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Ca ... elp2.htm#8

Mielipiteitä?

Jos tuon boksin vaihtaa täytyykö se jotenkin koodata uusiksi että toimii ajonestot yms?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.5.2011 18:22

Eihän se boxi siinä valokatkaisijan takana ollut lähellekään edellisen viestin linkissä mainitun oloinen.
Tälläinen sieltä kaivettiin ulos mutta ei vaikuta mitenkään auton käynnistykseen. Eli käynnistyi vaikka boxi irtikin.

Onko ajonestoboxi sitten vielä erillään sielä mittariston takana?

EDIT: ikkunaongelma korjattu. johto poikki oven välistä vaikka olen tarkistanut sen tuhat kertaa.

Mikael Johnsson
-
Viestit: 126
Liittynyt: 22.5.2004 22:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mikael Johnsson » 31.5.2011 14:39

Lukupuola ja johtosarja sille ei onneksi ole karmean hintaisia
Tuossa mallia http://www.tav-autoverwertung.de/shop/C ... 90-5WK4671

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 31.5.2011 15:02

Missäs kohtaa tuo boxi on? illalla purin ja löysin siis ainoastaan tuon toisen laatikon siitä valokatkaisijan takaa.
en jaksanu kovin alkaa purkamaan koko kojetaulua

Mikael Johnsson
-
Viestit: 126
Liittynyt: 22.5.2004 22:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mikael Johnsson » 31.5.2011 16:58

Tossa omassa cabriossa ajonestoboksi löytyi mittariston takaa aikas syvältä.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 31.5.2011 17:16

Tarkista eka, ettei siru ole irti avaimenperässä. tunnistaa jos avain helisee.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 31.5.2011 17:23

Ei ole irti.
Ei käynnistynyt orkkisavaimella kun kokeilin.

Tämän päivän taas toiminut normaalisti.

Täytyy tilata uusi lukupuola melkeinpä jos vielä temppuilee.
Viimeksi muokannut Sebastian, 1.1.2013 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

temee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 24.9.2006 22:30

ViestiKirjoittaja temee » 31.5.2011 18:52

Lukupuola vaihtoon vaan, sillä tullee kuntoon.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa