mk3 vr6
Valvoja: ffp jäsenet
mk3 vr6
Eli mulla on tommonen ihan perus 92 vr6 golffi, kaikin puolin vielä vakio, mutta ideana olis sitä jollain tavalla muokkailla eli teinpä nyt tämän että voi sitten loppujen lopuks ihmetellä miten se on muuttunu
https://picasaweb.google.com/1176245859 ... 8/1442011#
tossa on muutama kuvaa
- speedline 15" vanteet
- golf v look etuvalot
ideana ois nyt ainakin ekana ehtiä ne alkup. vr6 logot. uus maski on tulossa, vilkut suunnitteilla, ja tottakai vielä leuhka nahkasisusta
on muuten noi VR6 etuhelmat aika leluja, kun ekan kerran lähti irti kun ajoin hiljaa pienen irto jääkasan yli, ja toisen kerran kun ajoin lätäköstä
https://picasaweb.google.com/1176245859 ... 8/1442011#
tossa on muutama kuvaa
- speedline 15" vanteet
- golf v look etuvalot
ideana ois nyt ainakin ekana ehtiä ne alkup. vr6 logot. uus maski on tulossa, vilkut suunnitteilla, ja tottakai vielä leuhka nahkasisusta
on muuten noi VR6 etuhelmat aika leluja, kun ekan kerran lähti irti kun ajoin hiljaa pienen irto jääkasan yli, ja toisen kerran kun ajoin lätäköstä
Viimeksi muokannut topcatti, 1.12.2011 22:20. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Noniin, auto seisoo parkkipaikalla kunnes saa tehtyä jakopää rempan niin nyt on aikaa ja motivaatiota laitella.
Vaihdoin golf V look etuvalot alkuperäsiin ja tummensin;
http://img842.imageshack.us/img842/3484/22062011113.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/3218/22062011117.jpg
Slamitilta tilasin samalla tummat etuvilkut ja sivuvilkut kun sopii hyvin luukkiin kun on taka- ja etuvalotkin tummat.
Pitää vielä tilailla kesän mittaan säädettävä alustasarja ja jonkun näköstä spaceria.
Tossa kun on noi punaset vanteet keskiöt ja tarran teksti punanen, niin ajattelin että jos autoon sais vielä jotain muita punasia yksityiskohtia, ideoita?
Edelleen pitäs jostain löytää kuskin sähköikkuna osat ja vr6 logot.
Vaihdoin golf V look etuvalot alkuperäsiin ja tummensin;
http://img842.imageshack.us/img842/3484/22062011113.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/3218/22062011117.jpg
Slamitilta tilasin samalla tummat etuvilkut ja sivuvilkut kun sopii hyvin luukkiin kun on taka- ja etuvalotkin tummat.
Pitää vielä tilailla kesän mittaan säädettävä alustasarja ja jonkun näköstä spaceria.
Tossa kun on noi punaset vanteet keskiöt ja tarran teksti punanen, niin ajattelin että jos autoon sais vielä jotain muita punasia yksityiskohtia, ideoita?
Edelleen pitäs jostain löytää kuskin sähköikkuna osat ja vr6 logot.
Viimeksi muokannut topcatti, 28.8.2011 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 11136.jpg/
Hupsista keikkaa kun jäi 35e verot maksamatta.
Mutta nyt maalattu etumaskin VW merkki ja otin C kasetti säilytys kotelon pois, johon aattelin laittaa jotain tölkki telinettä. MD compexilta sain kyynärnojan, sisustasta pian lisää kuvaa.
Apparin sähköikkunan sain toimimaan, kiitos foorumilaisen. Myös voltti ja öljynpaine mittari asennettu.
Hupsista keikkaa kun jäi 35e verot maksamatta.
Mutta nyt maalattu etumaskin VW merkki ja otin C kasetti säilytys kotelon pois, johon aattelin laittaa jotain tölkki telinettä. MD compexilta sain kyynärnojan, sisustasta pian lisää kuvaa.
Apparin sähköikkunan sain toimimaan, kiitos foorumilaisen. Myös voltti ja öljynpaine mittari asennettu.
Ei sentään mitään lisäveroa lätkäisty kun kilvet vietiin? Miten oot nuo etuvalot tummennellu? Ihan jollain tummennusspraylla vai sekoitellut mustaa lakan joukkoon? Mielessä hiukan sama käynyt, muttei tiedä oikein mikä olisi kestävin ratkasu
Ite tummensin tummennus-spraylla, sillä epäilyllä että ne saa lakata kuukauden välein uudelleen, mutta vaikka suihkautin vain pienen kerroksen, on lakka kestänyt samanlaisena koko kesän. :) laminithan ois tietty paremmat, mutta omasta mielestäni ne menee jo liian tummaksi.
Eipä toi motonetin tummennus spray kovin kestävää taida olla, vähän sataa vettä niin rapisee pois http://img4.imageshack.us/img4/4822/06082011153.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9813/06082011156.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/9939/06082011155.jpg
Uudet sivu ja etuvilkut sumareilla tuli kanssa ja tökkäsin kiinni. Alkuperäset oli liimattu kiinni toiselta puolelta, niin olipahan siinäkin taas repiminen. Onko golf 3 olemassa mitään sumuvalo johto pakettia vai mitää pitääkö ne vetää ite?
http://img199.imageshack.us/img199/586/06082011157.jpg MD comprexin kyynärnojakin näyttää hyvältä kun hioo sen mataksi.
http://img98.imageshack.us/img98/8166/06082011158.jpg Ja vähän vielä yksityiskohtaa :)
Sähköissä mukava vika (välillä); kun painaa jarrua, niin syttyy jarruvalojen sijaan takavilkut ja vilkut ei toimi muutakun jos ei paina jarrua
Uusia vanteita ja alustasarjaa kun aattelin, niin jos madaltaa, niin näyttääkö 16" vai 15" vanteet 50 kumeilla paremmilta? Lenso BSX vanteita aattelin :)
http://img69.imageshack.us/img69/9813/06082011156.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/9939/06082011155.jpg
Uudet sivu ja etuvilkut sumareilla tuli kanssa ja tökkäsin kiinni. Alkuperäset oli liimattu kiinni toiselta puolelta, niin olipahan siinäkin taas repiminen. Onko golf 3 olemassa mitään sumuvalo johto pakettia vai mitää pitääkö ne vetää ite?
http://img199.imageshack.us/img199/586/06082011157.jpg MD comprexin kyynärnojakin näyttää hyvältä kun hioo sen mataksi.
http://img98.imageshack.us/img98/8166/06082011158.jpg Ja vähän vielä yksityiskohtaa :)
Sähköissä mukava vika (välillä); kun painaa jarrua, niin syttyy jarruvalojen sijaan takavilkut ja vilkut ei toimi muutakun jos ei paina jarrua
Uusia vanteita ja alustasarjaa kun aattelin, niin jos madaltaa, niin näyttääkö 16" vai 15" vanteet 50 kumeilla paremmilta? Lenso BSX vanteita aattelin :)
Viimeksi muokannut topcatti, 6.8.2011 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Takavalot sain korjattua, oli sulanu maajohdon paikka takavalon pohjasta. Etusumaritkin heitti kiinni viidessä minuutissa. Mutta saimpa nyt ainakin otettua kunnon kuvia, vaikka auto vähän pölynen olikin;
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2954.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2958.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2955.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2957.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2964.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2961.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2954.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2958.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2955.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2957.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2964.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z41 ... G_2961.jpg
Vai että niinku olis jo, no minäpä menen ostamaan jotain ötökkiä ja raaputan loput tummennukset heti pois!
Kai täällä voi järkeeki käyttää noissa kommenteissa, ainiin ja yrittää olla jollain tapaa edes kohtelias. Mulle on ihan vitun sama, jos joku tulee sanomaan vaikka että "ompa ruma golffi", mutta.. joopa joo
Kai täällä voi järkeeki käyttää noissa kommenteissa, ainiin ja yrittää olla jollain tapaa edes kohtelias. Mulle on ihan vitun sama, jos joku tulee sanomaan vaikka että "ompa ruma golffi", mutta.. joopa joo
No jopas oli herkkä. :D Jos laittaa autonsa esille, pitäisi kestää kyllä kritiikkiäkin... Eikä kaikkea tarvitse ottaa noin henkilökohtaisesti.
Hifimerkkien tarrat on vaan oikeasti huvittavia. Mainostetaan, että mulla on tässä tällaista hifiä, tule ja varasta... Ymmärrän tarrat siinä vaiheessa, kun niiden taustalta löytyy joku idea.
Ja väitätkö itse, että noi repaleiset etuvalojen tummennukset on muka hyvän näköiset?
Ei herneitä. Nyt se hymiö tähän: :)
Hifimerkkien tarrat on vaan oikeasti huvittavia. Mainostetaan, että mulla on tässä tällaista hifiä, tule ja varasta... Ymmärrän tarrat siinä vaiheessa, kun niiden taustalta löytyy joku idea.
Ja väitätkö itse, että noi repaleiset etuvalojen tummennukset on muka hyvän näköiset?
Ei herneitä. Nyt se hymiö tähän: :)
Viimeksi muokannut Markku M., 5.9.2011 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vai että niinku olis jo, no minäpä menen ostamaan jotain ötökkiä ja raaputan loput tummennukset heti pois!
Kai täällä voi järkeeki käyttää noissa kommenteissa, ainiin ja yrittää olla jollain tapaa edes kohtelias. Mulle on ihan vitun sama, jos joku tulee sanomaan vaikka että "ompa ruma golffi", mutta.. joopa joo
Itsekin toivoisin asiallisuutta kommentointeihin niin tällä kuin muillakin nettifoorumeilla. Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta ei silti tarvitse käyttäytyä epäkohteliaasti. Mielipiteensäkin voi sanoa monella tavalla. Toisaalta, topcatti itse veti vähän mattoa oman kommenttinsa alta tuolla "Mulle on ihan v**un sama"... -lauseellaan.
Loppujen lopuksi, autoista tässä vaan on kysymys, ei näistä(kään) asioista kannata alkaa kovin kiihkomielisesti vääntämään. Asialliselle kommentoinnille ja kritiikillekin on aina paikkansa, ja sitä on hyvä osata myös ottaa vastaan. Muistetaan kuitenkin se, että mielipiteet on kuin persreikä: jokaisella on omansa, eikä yhtä ja ainoaa oikeaa ole olemassakaan. :)
Kärpäsestä tehdään härkänen sanonta taitaa täällä päteä :D Täytyy todella herkkä hipiäinen olla, että tuollaisesta kommentista ottaa itseensä ja pitää ruveta valittamaan. Korjaus kehoituksia ja neuvvojahan nuo olivat? Eikö yleensä auto pistetä nettiin esille, että saadan kommentteja ja kuulla muiden mielipiteitä? Tosin esim minunauto.comissa tämä on ymmärretty ihan väärin, kun tuntuu suurimmalla osalla käyttäjistä olevan kieli erittäin ruskeana muiden autojen hehkutuksesta.
En näe itse ainakaan mitää pahaa noissa ehdotuksissa? Samaa mieltä tarroista ja valoista. Tarrat veke ja lamppujen tummennukset kuntoon, taikka sitten mieluiten kokonaan poies.
En näe itse ainakaan mitää pahaa noissa ehdotuksissa? Samaa mieltä tarroista ja valoista. Tarrat veke ja lamppujen tummennukset kuntoon, taikka sitten mieluiten kokonaan poies.
Jos ei ole valmis tällä palstalla ottamaan vastaan kritiikkiä, ei kannata alkaa esitellä tuotoksiaan.
Vieläkin muistan, kuinka kiihkeän palautteen sain, kun aikanaan asensin T4 pakuun kromikaaret. Kuuntelin aikani naureskelua ja totesin sitten itsekin, että vastaavat kaaret korin väriin maalattuna olivat huomattavasti paremman näköiset -myös arvostelijoiden mielestä.
Vieläkin muistan, kuinka kiihkeän palautteen sain, kun aikanaan asensin T4 pakuun kromikaaret. Kuuntelin aikani naureskelua ja totesin sitten itsekin, että vastaavat kaaret korin väriin maalattuna olivat huomattavasti paremman näköiset -myös arvostelijoiden mielestä.
Parin youtube pätkän innoittamana ja kesää odotellessa ajattelin tätä päivittää.
-Kaikkien pyörien laakerit, etujarrut, reikä pohjasta.
-60/-40mm jouset karmivilla 185/65/15 kumeilla jostain syystä, tosin etujouset eivät ota auto nostettuna yläpäähän kiinni, joten täytynee keksiä jotain.
-Kuskin ikkunannostaja sano ittesä taas kerran irti, mutta tällä kertaa hain motonetistä uuden ikkunannostimen 25e:llä joka toimii mainiosti, suosittelen.
-Takalasinpyyhin poistettu
-Aloitettu kunnostamaan kesävanteita. Jospa maalais ne esim. imprezan vanteiden kultaseks.
Kun talven ekat pakkaset alkoivat, päätin että nyt on auto saatava puhtaaks (Niin kuin olen aina sitä puhtaana pitänyt kun kelit sen ovat sallineet. Viitaten edelliseen viestiin, heh.).
Konepelti kerran vetästy autoglymin hienolla hiontatahnalla, ideana saada aluksi alkup. väri esiin, kuten eron lokarissa ja konepellissä huomaa sävyeron.
Siinä koko auto myllytettynä ja autoglymin kulta vahalla huistatuna:
http://i5.aijaa.com/b/00456/9474555.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00483/9474557.jpg
http://i11.aijaa.com/b/00976/9474556.jpg
Punaiset raidat siis gti 20th anniversery hengessä.
-Kaikkien pyörien laakerit, etujarrut, reikä pohjasta.
-60/-40mm jouset karmivilla 185/65/15 kumeilla jostain syystä, tosin etujouset eivät ota auto nostettuna yläpäähän kiinni, joten täytynee keksiä jotain.
-Kuskin ikkunannostaja sano ittesä taas kerran irti, mutta tällä kertaa hain motonetistä uuden ikkunannostimen 25e:llä joka toimii mainiosti, suosittelen.
-Takalasinpyyhin poistettu
-Aloitettu kunnostamaan kesävanteita. Jospa maalais ne esim. imprezan vanteiden kultaseks.
Kun talven ekat pakkaset alkoivat, päätin että nyt on auto saatava puhtaaks (Niin kuin olen aina sitä puhtaana pitänyt kun kelit sen ovat sallineet. Viitaten edelliseen viestiin, heh.).
Konepelti kerran vetästy autoglymin hienolla hiontatahnalla, ideana saada aluksi alkup. väri esiin, kuten eron lokarissa ja konepellissä huomaa sävyeron.
Siinä koko auto myllytettynä ja autoglymin kulta vahalla huistatuna:
http://i5.aijaa.com/b/00456/9474555.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00483/9474557.jpg
http://i11.aijaa.com/b/00976/9474556.jpg
Punaiset raidat siis gti 20th anniversery hengessä.
http://desmond.imageshack.us/Himg803/sc ... res=medium
Miten on mahollista että 185/65/15 et43 ottaa tuohon sisälokariin kiinni. Repiny massat pois ja pellin kiiltäväks molemmilta puolilta.
Tylsyyksissäni autosta yritin ehtiä ruostekohtia, jotta ne vois fixailla mutta eipä niitä sitten löytynytkään. ;)
Iskareissa vähän vikaa ja madallusjouset ei oikein asetu niihin muutenkaan, eli nyt sai itelle hyvän syyn ostaa luultavasti V-maxxin coiloverit.
Joku guru keksii varmaan miten saa vr6 Co arvon laskemaan, liian rikkaalla siis käy(~+0.6). Jotain "tyyppivikoja" esim? Jollain varmaan ois lämpötilaanturin ja lamban arvot, jotta vois mittailla onko kunnossa.
E: eli aidot Gti:t ovat vaan "20th anniversery" malleja joita on tehty pari kappaletta? ok
Miten on mahollista että 185/65/15 et43 ottaa tuohon sisälokariin kiinni. Repiny massat pois ja pellin kiiltäväks molemmilta puolilta.
Tylsyyksissäni autosta yritin ehtiä ruostekohtia, jotta ne vois fixailla mutta eipä niitä sitten löytynytkään. ;)
Iskareissa vähän vikaa ja madallusjouset ei oikein asetu niihin muutenkaan, eli nyt sai itelle hyvän syyn ostaa luultavasti V-maxxin coiloverit.
Joku guru keksii varmaan miten saa vr6 Co arvon laskemaan, liian rikkaalla siis käy(~+0.6). Jotain "tyyppivikoja" esim? Jollain varmaan ois lämpötilaanturin ja lamban arvot, jotta vois mittailla onko kunnossa.
E: eli aidot Gti:t ovat vaan "20th anniversery" malleja joita on tehty pari kappaletta? ok
Mulla on Audissa talvipyörissä "oikea" ET (35) ja etupyörät ottaa kiinni sisälokasuojaan kääntäessä, koska on "pilalle madallettu". Ei oo jaksanu stressata, koska ottaa vasta aivan ääriasennossa, jos silloinkaan. ET:tä pienentämällä tai alustaa nostamallahan tuosta ongelmasta pääsisi eroon, mutta ei jaksa mitään spacereita ruveta talvipyörille laittamaan. Ja se alustan nostaminenhan ei ole vaihtoehto. ;)
Kyllä tuohon tuo punainen raita käy hyvin, vaikka jotkut sitten sekoittuvatkin..
OT: Onkos tuo 20th anniversary gti sama kuin 20 jahre edition? (Itselläni ainakin oli punaiset rannut puskureissa ja listoissa, sekä kiva golfpallonuppi, punakuvioiset penkit gti-logoin ja punaiset tikkaukset sisustassa)
OT: Onkos tuo 20th anniversary gti sama kuin 20 jahre edition? (Itselläni ainakin oli punaiset rannut puskureissa ja listoissa, sekä kiva golfpallonuppi, punakuvioiset penkit gti-logoin ja punaiset tikkaukset sisustassa)
Anniversary ja jahre editionit eivät kaiketi ole sama asia.
20 Jahre:
http://www.car-vs-car.de/images/autos/galerie/galerieVW-Golf-3-GTI-TDI-20-Jahre-Jubi-Edition-Gt3Q.jpg
Anniversary:
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999671062/1999671062_1.jpg
20 Jahre editionissa on myös tuo Nokian aktiv kaiutin järjestelmä.
Jahre editioneja ei ole valmistettu kuin noin 600kpl. Osa on 1.9tdi ja loput ovat 2.0 8v.
20 Jahre:
http://www.car-vs-car.de/images/autos/galerie/galerieVW-Golf-3-GTI-TDI-20-Jahre-Jubi-Edition-Gt3Q.jpg
Anniversary:
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999671062/1999671062_1.jpg
20 Jahre editionissa on myös tuo Nokian aktiv kaiutin järjestelmä.
Jahre editioneja ei ole valmistettu kuin noin 600kpl. Osa on 1.9tdi ja loput ovat 2.0 8v.
No hittolainen. Sittenhän minulla olikin hiukan harvinaisempi versio tuosta Gti:stä..
Juuri tuollainen 20 Jahre Edition hetken aikaa alla viiletti. Tuon Nokia Aktiv kaiutin/dsp-hommelin purin siitä pois, kun päivitin poppivehkeitä. Vaan taisipa se tallinnurkkaan jäädä talten, vaikka auto lähtikin taipaleelle. Ja teimpä jonkinlaisen työn niiden alkuperäisten aluvanteidenkin kanssa, kun ne fiksasin.
Juuri tuollainen 20 Jahre Edition hetken aikaa alla viiletti. Tuon Nokia Aktiv kaiutin/dsp-hommelin purin siitä pois, kun päivitin poppivehkeitä. Vaan taisipa se tallinnurkkaan jäädä talten, vaikka auto lähtikin taipaleelle. Ja teimpä jonkinlaisen työn niiden alkuperäisten aluvanteidenkin kanssa, kun ne fiksasin.
Vähän offtopiccia, mutta "Anniversary" ja "Jahre" on itse asiassa sama asia. 20 Jahre = 20 Jahre-Jubiläums = 20th Anniversary. Eri kieltä vaan.
Neloskorisissa harrastelijapiireissä "Jahre" = Euro ja "Anni" = Jenkki.
Ja Jenkkilässähän noi vuosimallit ja juhlavuosien määrät on aina erilaiset, koska GTI rantautui Amerikan mantereelle 7 vuotta Eurooppaa jäljessä. Esim. Jenkkilän 20th Anniversary GTI = 2003 ja Euroopan 25 Jahre-Jubiläums GTI = 2001. Ja auto on pääpiirteittäin sama rakkine, joitain kosmeettisia eroja vain.
edit: Ja mitä tohon Mk3 juhlamllin GTI:n valmistusmäärään tulee, niin: "20th Anniversary GTI
Volkswagen produced a limited quantity of 1000 special-edition 3 and 5-door GTI Anniversary models, celebrating 20 years of the GTI model. 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models."
Neloskorisissa harrastelijapiireissä "Jahre" = Euro ja "Anni" = Jenkki.
Ja Jenkkilässähän noi vuosimallit ja juhlavuosien määrät on aina erilaiset, koska GTI rantautui Amerikan mantereelle 7 vuotta Eurooppaa jäljessä. Esim. Jenkkilän 20th Anniversary GTI = 2003 ja Euroopan 25 Jahre-Jubiläums GTI = 2001. Ja auto on pääpiirteittäin sama rakkine, joitain kosmeettisia eroja vain.
edit: Ja mitä tohon Mk3 juhlamllin GTI:n valmistusmäärään tulee, niin: "20th Anniversary GTI
Volkswagen produced a limited quantity of 1000 special-edition 3 and 5-door GTI Anniversary models, celebrating 20 years of the GTI model. 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models."
Sekotetaan nyt vielä hiukan soppaa ja jatketaan Markun OT:ta. :)
Näitä special malleja on nyt sitten useampi lähes samoilta vuosilta. Eli:
Golf MKIV 25th Anniversary Edition (2001)
Golf MKIV 337 Edition (2002)
Kyseessä ovat samat autot, mutta Anniversary on tehty euroopan markkina-alueelle ja tämä 337 Edition on jenkkilään ja känädään.
Golf MKIV 20th Anniversary Edition (2003) on Jenkkien volkkarikonsernin valmistama GTI -malli pohjois-amerikkaan. Tätä ei tietääkseni edes myyty Euroopassa missään vaiheessa. Tekniikka sama kuin edellisissä, varustelussa hiukan eroa. Ilmeisesti ei muuta kuin kattoluukku ja erilaiset vanteet.
Korjatkaa nyt ihmeessä jos puhun ihan puutaheinää, mutta tietääkseni asia on näin.
Näitä special malleja on nyt sitten useampi lähes samoilta vuosilta. Eli:
Golf MKIV 25th Anniversary Edition (2001)
Golf MKIV 337 Edition (2002)
Kyseessä ovat samat autot, mutta Anniversary on tehty euroopan markkina-alueelle ja tämä 337 Edition on jenkkilään ja känädään.
Golf MKIV 20th Anniversary Edition (2003) on Jenkkien volkkarikonsernin valmistama GTI -malli pohjois-amerikkaan. Tätä ei tietääkseni edes myyty Euroopassa missään vaiheessa. Tekniikka sama kuin edellisissä, varustelussa hiukan eroa. Ilmeisesti ei muuta kuin kattoluukku ja erilaiset vanteet.
Korjatkaa nyt ihmeessä jos puhun ihan puutaheinää, mutta tietääkseni asia on näin.
..Ja jos vielä lisää Ot:tä..
Makeke otti mukaan IV-kopan, mutta hetkeä aikaisemmin taisi olla mk3 kyse.. Ja itselläni oli 5-ovinen, vuoden 97' 20Jahre Edition, 2.0 8V moottorilla
Mutta voitaisko hyväksyä tähänkin autoon nuo punaiset raidat, ihan hyvin ne siihen käy.
Jep, kunhan osallistuin keskusteluun kun Markku otti hiukan kantaa näihin neloskoppiin ja itseltä tällainen Anni löytyypi. :)
Ruosteiden metsästäs jatkui ja uskalsin katsoa muovikaarien alle ja sieltähän ei löytynyt mitään!
Edessä tosin lokarin alareunasta pikku täplä, ja kun sitä hioi, löytyikin reikä mutta sehän paikkaantu nopeesti :)
Muovikaarien reunat olivat jättäneet pienet jäljet lokareihin mutta jospa ne lähtis myllyttämällä.
Muovikaarista itse en tykkää kun idea olisi hakea mahd. kliiniä lookkia esim:
Ja tässä oma kokonaisuudessa taas ilman kaaria.
V-maxxin coiloverit pitäis saapua slamitilta parin viikon päästä. Kesävanteiksi ehkä tulossa jotain niinkin omaperäistä kun Keskin kt1 tai Lenso bsx 16"
Kaaria pitäis vähän saada mankeloitua, onkohan Kuopion läheisyydessä muuta paikkaa kun JP autotuning? Ja paljonko se yleensä maksaa? 50-100e / kaari?
E: Auto näyttää viimesen kuvan kuvakulmasta ihan kamalalta.
Edessä tosin lokarin alareunasta pikku täplä, ja kun sitä hioi, löytyikin reikä mutta sehän paikkaantu nopeesti :)
Muovikaarien reunat olivat jättäneet pienet jäljet lokareihin mutta jospa ne lähtis myllyttämällä.
Muovikaarista itse en tykkää kun idea olisi hakea mahd. kliiniä lookkia esim:
Ja tässä oma kokonaisuudessa taas ilman kaaria.
V-maxxin coiloverit pitäis saapua slamitilta parin viikon päästä. Kesävanteiksi ehkä tulossa jotain niinkin omaperäistä kun Keskin kt1 tai Lenso bsx 16"
Kaaria pitäis vähän saada mankeloitua, onkohan Kuopion läheisyydessä muuta paikkaa kun JP autotuning? Ja paljonko se yleensä maksaa? 50-100e / kaari?
E: Auto näyttää viimesen kuvan kuvakulmasta ihan kamalalta.
Noilla hinnoillahan sää ostat jo itelles oman mankelin melkeenpä. Vanne vaihtoehdot jo kuullostaa ihan hyviltä, kun on edes vähän laadukkaampaa mitä näihin yleensä näytetään laitettavan. Niitä sentäs saa kunnon leveyksilläkin jopa :D
Tuosta raidasta en osaa sanoa sopiiko se tuohon, kun auto on sininen. Mustaan golffiin sopii kuin nyrkki silmään olkoot jahre tai ei.
Tuosta raidasta en osaa sanoa sopiiko se tuohon, kun auto on sininen. Mustaan golffiin sopii kuin nyrkki silmään olkoot jahre tai ei.
Ideana lähinnä että mahtuu kunnon pallerot pyörimään, sekä hieman venytystä, http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... f014-1.jpg näyttää vaan niin seksikkäältä.
Kierroslukumittarikin rupes toimimaan kun pesi auton ja maalaili hitsi paikkaa!
Kierroslukumittarikin rupes toimimaan kun pesi auton ja maalaili hitsi paikkaa!
Matkahuollosta tuli tämmöstä
Josta sitten tuli tämmöstä
Pitää metsästää jostain vielä korkeussäädöllä olevan venton lyhdyt, ja keksiä missä maalautan konepellin. Google herra kertoi että konepellin maalaus maksaa ~250e, onks kellään kokemusta Siilinjärven amiskan autonmaalaus alalta, tai onko ~Kuopiossa ketään/mitään joka voisi maalata hieman halvemmin?
Josta sitten tuli tämmöstä
Pitää metsästää jostain vielä korkeussäädöllä olevan venton lyhdyt, ja keksiä missä maalautan konepellin. Google herra kertoi että konepellin maalaus maksaa ~250e, onks kellään kokemusta Siilinjärven amiskan autonmaalaus alalta, tai onko ~Kuopiossa ketään/mitään joka voisi maalata hieman halvemmin?
Oiskos jollain eksoottisia ideoita mitä tolle konepellille tekis, muuta kun että vaihtaa golffin keulan takas. Maalaus maksaa liikaa, punanen on tyhmän näkönen jne. En tiedä onko ventoja edes tehty tuolla värikoodilla mutta pitää jostain etsiskellä sen väristä silti :D Puotin tuossa kesän alussa vielä pari - kolme senttiä alaspäin.
Ainiin, hammastangon tiiviste(et) menny rikki ja kuskin penkkikin halkes kahtia
Ainiin, hammastangon tiiviste(et) menny rikki ja kuskin penkkikin halkes kahtia
Penkin hitsaukset petti kiihdytyksessä ja selkänoja lenti(=kaatu) takapenkille :D
En tiedä kilikolista mutta jos sen mustaks vetäis niin http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=169400 vois kokeilla, en tosin tiedä onko se matta musta konepelti sen kummosemman näkönen..
En tiedä kilikolista mutta jos sen mustaks vetäis niin http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=169400 vois kokeilla, en tosin tiedä onko se matta musta konepelti sen kummosemman näkönen..
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa