Golf GTI Colour Concept 1995
Valvoja: ffp jäsenet
Golf GTI Colour Concept 1995
Noniin taas mennään.
Se että laitoin joku tovi sitten edellisen GTI:n extempore myyntiin ei ollut sinällään hyvä idea.Ensimmäinen joka soitti haki sen pois ja ihmetteli auton hyvää kuntoa..no hyvässä kunnossa se olikin.
No.Sen jättämää koloa täyttämään päätin hankkia 80 audin quattrona..sellainen sopiva löytyikin parin coupen katsomis reissun jälkeen raahesta josta avulias kauppaaja toi sen mulle trailerilla siilinjärvelle josta sen ajoin kotiin.
Auto oli siis harvinaisempi,competition quattro.
Jostain syystä,vaikka audi olikin quattro ja ns harvinainen, jäi helvetillinen vitutus siitä golffin myynnistä..pidin siitä ajollisesti todella paljon.Yön mietin töissä mitä teen ja seuraavan päivän kotona.Audi lähti myyntiin ja se menikin suht vikkelään Keravalle.
Eli nettiauto auki.Toijalassa olisi ollut "vain 158tkm" ajettu viininpunainen gti.Soittelin myyjälle ja pyysin kertomaan huolloista edes jotain.Kaveri alko tavata huoltokirjaa."JOO,101tkm tehty jakopää 5/2011,sitten seuraava huolto ollut 158tkm 8/2011".Tässä vaiheessa myyjä oli varmaan 20sekuntia hiljaa kuten minäkin,kysyin että aika paljon on kolmeen kuukauteen golffi nähnyt tietä johon myyjä "tässä on nyt oltava virhe"..no siihen loppui sen kiinnostus.Kiitos hei.
Parista muusta soittelin mutta sitten soitin Kiteelle.Siellä myytiin vuoden 1995 GTI:tä joka kuvissa näytti ihan siistiltä,lukuunottamatta ajovaloja.
Kaikki kertomukset vakuutti hieman erilailla kuin Toijalalaisen golffin ja sanoin että jos auto kuvauksen mukainen niin haen sen 3.9 pois.
No kaverin kanssa ajettiin 3.9 Kiteelle.Auto oli seissyt kuukauden koska poika joka autoa myi oli ostanut jo toisen.Omistaja itse ei ollut kotona vaan näyttö järjestyi isänsä avustuksella joka olikin oikein mukava mies.
Auto oli todella siisti.Jos ex golffi oli lähes virheetön niin voitaneen puhua nyt xtra siististä.Ainoa mitkä uupui oli gtissä olevat muoviset helma "levikkeet".
Autossa ei korillisesti ollut yhtään ruostetta,ei edes alkua..Kone huone täysin kuiva ja samoin koneen pohja.Alleenkaan ei ollut laskenut mitään vaikka kuukauden oli seissyt sijoillaan.Ajokilometrit 241tkm.Saksassa 2 omistajaa ja suomessa 2 ennen minua.Tuotu muistaakseni 2006.
Seuraavaksi autosta ovi auki ja tässä vaiheessa vilkaisin kaveriani.Auto osoittautuikin colour concept malliksi.Autoa siis myytiin ilman CC merkintää.No tämä nyt ei haitannut yhtään 8)
Väri oli metallimusta, mustilla nahka recaroilla, kattoluukulla jne..Ilmastointia ei ole ja hyvä niin.Olisin mennyt sellaista katsomaan jos sellaisen olisin halunnut.
Koeajolle ja takasin toteamaan että tää lähtee Varkauteen.Autossa on konin keltaiset iskarit jäykkyys säädöllä,jousista ei tietoa.Mutta yksi parhaita alustoja joilla olen ajanut.Myyjän avasi varaston tässä vaiheessa varaston oven josta kantoi kyytin jonkun golffin tuning puskurin,tuning helmat ja maskin.Mukaan antoi myös autoon hankitut uudet öljyt ja suodattimen 8) Uusi takalasin nostin tuli myös mukana,vänkärin puolella se ei meinaan toimi,eivät olleet joutaneet vaihtamaan.
Tässä muutama räpsy..
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00220.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00218.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00217.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00216.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00214.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00213.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00210.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00212.jpg
Se että laitoin joku tovi sitten edellisen GTI:n extempore myyntiin ei ollut sinällään hyvä idea.Ensimmäinen joka soitti haki sen pois ja ihmetteli auton hyvää kuntoa..no hyvässä kunnossa se olikin.
No.Sen jättämää koloa täyttämään päätin hankkia 80 audin quattrona..sellainen sopiva löytyikin parin coupen katsomis reissun jälkeen raahesta josta avulias kauppaaja toi sen mulle trailerilla siilinjärvelle josta sen ajoin kotiin.
Auto oli siis harvinaisempi,competition quattro.
Jostain syystä,vaikka audi olikin quattro ja ns harvinainen, jäi helvetillinen vitutus siitä golffin myynnistä..pidin siitä ajollisesti todella paljon.Yön mietin töissä mitä teen ja seuraavan päivän kotona.Audi lähti myyntiin ja se menikin suht vikkelään Keravalle.
Eli nettiauto auki.Toijalassa olisi ollut "vain 158tkm" ajettu viininpunainen gti.Soittelin myyjälle ja pyysin kertomaan huolloista edes jotain.Kaveri alko tavata huoltokirjaa."JOO,101tkm tehty jakopää 5/2011,sitten seuraava huolto ollut 158tkm 8/2011".Tässä vaiheessa myyjä oli varmaan 20sekuntia hiljaa kuten minäkin,kysyin että aika paljon on kolmeen kuukauteen golffi nähnyt tietä johon myyjä "tässä on nyt oltava virhe"..no siihen loppui sen kiinnostus.Kiitos hei.
Parista muusta soittelin mutta sitten soitin Kiteelle.Siellä myytiin vuoden 1995 GTI:tä joka kuvissa näytti ihan siistiltä,lukuunottamatta ajovaloja.
Kaikki kertomukset vakuutti hieman erilailla kuin Toijalalaisen golffin ja sanoin että jos auto kuvauksen mukainen niin haen sen 3.9 pois.
No kaverin kanssa ajettiin 3.9 Kiteelle.Auto oli seissyt kuukauden koska poika joka autoa myi oli ostanut jo toisen.Omistaja itse ei ollut kotona vaan näyttö järjestyi isänsä avustuksella joka olikin oikein mukava mies.
Auto oli todella siisti.Jos ex golffi oli lähes virheetön niin voitaneen puhua nyt xtra siististä.Ainoa mitkä uupui oli gtissä olevat muoviset helma "levikkeet".
Autossa ei korillisesti ollut yhtään ruostetta,ei edes alkua..Kone huone täysin kuiva ja samoin koneen pohja.Alleenkaan ei ollut laskenut mitään vaikka kuukauden oli seissyt sijoillaan.Ajokilometrit 241tkm.Saksassa 2 omistajaa ja suomessa 2 ennen minua.Tuotu muistaakseni 2006.
Seuraavaksi autosta ovi auki ja tässä vaiheessa vilkaisin kaveriani.Auto osoittautuikin colour concept malliksi.Autoa siis myytiin ilman CC merkintää.No tämä nyt ei haitannut yhtään 8)
Väri oli metallimusta, mustilla nahka recaroilla, kattoluukulla jne..Ilmastointia ei ole ja hyvä niin.Olisin mennyt sellaista katsomaan jos sellaisen olisin halunnut.
Koeajolle ja takasin toteamaan että tää lähtee Varkauteen.Autossa on konin keltaiset iskarit jäykkyys säädöllä,jousista ei tietoa.Mutta yksi parhaita alustoja joilla olen ajanut.Myyjän avasi varaston tässä vaiheessa varaston oven josta kantoi kyytin jonkun golffin tuning puskurin,tuning helmat ja maskin.Mukaan antoi myös autoon hankitut uudet öljyt ja suodattimen 8) Uusi takalasin nostin tuli myös mukana,vänkärin puolella se ei meinaan toimi,eivät olleet joutaneet vaihtamaan.
Tässä muutama räpsy..
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00220.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00218.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00217.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00216.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00214.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00213.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00210.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00212.jpg
kolmos ja nelos Golfeista löytyy.
mk3 CC @ Doppel-wobber eli mustaa,punaista,keltaista, sinistä, vihreää ja nelosista löytyy ainakin keltaista ja sinistä CC:tä.
Korinvärinen nahkaverhoilu se suurin ero vakioon oikeastaan.
mk3 CC @ Doppel-wobber eli mustaa,punaista,keltaista, sinistä, vihreää ja nelosista löytyy ainakin keltaista ja sinistä CC:tä.
Korinvärinen nahkaverhoilu se suurin ero vakioon oikeastaan.
Viimeksi muokannut Sebastian, 4.9.2011 22:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mitäs v*ttua :/
Vaihtelin tulpat ja aloin tökkimään johtoja paikalleen(on ne metalliset lämpösuojahatut) niin ne ei mene pohjaan vaikka kuinka runttaa??Edellisessä golffissa oli samanlaiset ja siinä ei ongelmaa.Kokeilin vanhoilla eri merkin tulpilla niin ei niihinkään mene?Ne kyllää menee mutta IMO ne ei ole pohjassa ja vasta syntynytkin saa ne napattua irti...
Uudet tuplpat on samanmalliset/merkkiset kuin mitkä ruuvasin irti..Irti otettaessa ne oli ihan napakasti paikallaan....
ymm...
Vaihtelin tulpat ja aloin tökkimään johtoja paikalleen(on ne metalliset lämpösuojahatut) niin ne ei mene pohjaan vaikka kuinka runttaa??Edellisessä golffissa oli samanlaiset ja siinä ei ongelmaa.Kokeilin vanhoilla eri merkin tulpilla niin ei niihinkään mene?Ne kyllää menee mutta IMO ne ei ole pohjassa ja vasta syntynytkin saa ne napattua irti...
Uudet tuplpat on samanmalliset/merkkiset kuin mitkä ruuvasin irti..Irti otettaessa ne oli ihan napakasti paikallaan....
ymm...
Onko uusissa tulpissa ne kierteellä olevat nännit päissä? Jos on, ja vanhoissa ei ole, niin ei varmasti mene.
Ja jos taas toisinpäin, että vanhoissa oli ja uusissa ei, niin ei se tulpanhattu lukitu tulppaan.
Eli nämä siis -> http://www.af1racing.com/store/ProdImag ... GK_NUT.jpg
Tuossa vielä ruuvattuna tulpan päästä irti -> http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... CN4503.jpg
Ja jos taas toisinpäin, että vanhoissa oli ja uusissa ei, niin ei se tulpanhattu lukitu tulppaan.
Eli nämä siis -> http://www.af1racing.com/store/ProdImag ... GK_NUT.jpg
Tuossa vielä ruuvattuna tulpan päästä irti -> http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... CN4503.jpg
Ei ollu kummissakaan..kun aloin kiertämään vanhoja irti niin silloin ne hatut siis oli kunnolla kiinni.Ja täysin samat tulpat tuli sinne laitettua kuin mitkä otin pois.
Tuli parsittua hattuhyllystä "10" kg hifejä irti..ei iske hifi hommat.Päälle liimasin tommosen kankaan.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00228.jpg
Tuli parsittua hattuhyllystä "10" kg hifejä irti..ei iske hifi hommat.Päälle liimasin tommosen kankaan.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00228.jpg
Muutoin kaikki on toiminut mutta hankinnasta saakka moottorin lämmöt ovat olleet alhaiset.Alku viikon lämpöisillä keleillä kaupungissa jaksoi nousta 90'c:seen mutta maantiellä tipahti heti hieman alle 80'c.
Kävin tänään uuden lämpömittarin anturin muttei se auttanut.Alkuviikolla siis uutta termaria.Onko porukalla kokemusta termareista,84'c vaiko 87'c tilalle?
Itse meinasin 87'c.
Samalla noudin tulleen GTI merkit kylkilistoihin.
Joku ex omistajista oli modannut ne pois.
Vanha:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0293.jpg
Uusi:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0294.jpg
Samoin on jo hankittuna uusia kiinnikkeitä takaovien kylkiloistoille kun molemmat ovat yhdestä kohtaa irti.Jos ne sais temuttua viikonloppuna uusiks.
Kävin tänään uuden lämpömittarin anturin muttei se auttanut.Alkuviikolla siis uutta termaria.Onko porukalla kokemusta termareista,84'c vaiko 87'c tilalle?
Itse meinasin 87'c.
Samalla noudin tulleen GTI merkit kylkilistoihin.
Joku ex omistajista oli modannut ne pois.
Vanha:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0293.jpg
Uusi:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0294.jpg
Samoin on jo hankittuna uusia kiinnikkeitä takaovien kylkiloistoille kun molemmat ovat yhdestä kohtaa irti.Jos ne sais temuttua viikonloppuna uusiks.
Noni.
Termari vaihdettu ja johan nous lämmöt 90'c:seen.Samalla poistui nykiminen vedätyksessä \o/
Ilmeisesti lämpöanturi käski syöttää lisää soppaa jne kun lämpöjä ei ollut ....
Pioneerin perus etu usbillinen soitin tuli haettua tänään kun kyllästyin hiljais autoiluun.
Vielä kun sais tuon helveten antenni adapterin piuhaan niin sais uutisia kuunneltua..mutta kun se ei mene paikalleen vaikka malli ON oikea.
No, asennus juoman kanssa talliin kohta.
Termari vaihdettu ja johan nous lämmöt 90'c:seen.Samalla poistui nykiminen vedätyksessä \o/
Ilmeisesti lämpöanturi käski syöttää lisää soppaa jne kun lämpöjä ei ollut ....
Pioneerin perus etu usbillinen soitin tuli haettua tänään kun kyllästyin hiljais autoiluun.
Vielä kun sais tuon helveten antenni adapterin piuhaan niin sais uutisia kuunneltua..mutta kun se ei mene paikalleen vaikka malli ON oikea.
No, asennus juoman kanssa talliin kohta.
Danke schön.Heleppo homma oli.
Lista irroitettuna ja alusta puhdistettu:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00263.jpg
Listassa uudet kiinnikkeet:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00264.jpg
Ja paikallaan:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00265.jpg
Oli taas auton pesu päivä.Lopuksi pintaan UQD,nahkoille leather care ja sitä rataa.
Btw:saako sitä kytkintä erikseen oveen jossa on lasinnostimen nappi?Taka lasi repsikan puolella toimii kojelaudasta mutta omasta napistaan ei.Jos ajat lasin esim puoleen väliin kojelaudasta ja kytket liittimeen oven kytkimeen niin lasi nousee ylös.Tämän jälkeen lasi laskeutuu alas kojetaulusta muttei nouse sieltäkään ylös. Oma veikkaus on että ovessa oleva kytkin on kaput...
Lista irroitettuna ja alusta puhdistettu:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00263.jpg
Listassa uudet kiinnikkeet:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00264.jpg
Ja paikallaan:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00265.jpg
Oli taas auton pesu päivä.Lopuksi pintaan UQD,nahkoille leather care ja sitä rataa.
Btw:saako sitä kytkintä erikseen oveen jossa on lasinnostimen nappi?Taka lasi repsikan puolella toimii kojelaudasta mutta omasta napistaan ei.Jos ajat lasin esim puoleen väliin kojelaudasta ja kytket liittimeen oven kytkimeen niin lasi nousee ylös.Tämän jälkeen lasi laskeutuu alas kojetaulusta muttei nouse sieltäkään ylös. Oma veikkaus on että ovessa oleva kytkin on kaput...
http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/etk.png
Osasta nro8 kyse ilmeisesti."part number unknown"......ffffufuuuuuuuu!!
Osasta nro8 kyse ilmeisesti."part number unknown"......ffffufuuuuuuuu!!
^"Äijä jyrää"
Siellähän se vika oli.Pari johtoa aika heikossa hapessa.
Tässä tulos:
http://s15.photobucket.com/albums/a377/ ... H00266.mp4
Salamatkustaja löysi taas paikkansa:
http://s15.photobucket.com/albums/a377/ ... 0267-1.mp4
Siellähän se vika oli.Pari johtoa aika heikossa hapessa.
Tässä tulos:
http://s15.photobucket.com/albums/a377/ ... H00266.mp4
Salamatkustaja löysi taas paikkansa:
http://s15.photobucket.com/albums/a377/ ... 0267-1.mp4
Tuolta kennonvaihto-ohjeistani referoiden: (laitetaan linkki kennonvaihtoon kun sen joudut tekee kuitenkin =D)
-Ratin takaa 2kpl 5mm kuusiokoloja irti jolla irtoaa airbag.(MUISTA AKUN NAPOJEN IRROITUS 30MIN AIKAISEMMIN!!!) Liitin irti varovasti bägistä vaikka pienellä meisselillä kampeamalla.
-Ratti irti,24mm hylsyllä.kannattaa merkata akseliin ja rattiin merkki että sattuu suunnilleen oikeaan kohtaan takaisin.
-Viikset irti,3 ruuvilla ja 5 liittimellä
Ennen ratin irti kiskomista kun katsoo, että puolta ovat vaaterissa, niin saa sen samaan asentoon takaisinkin.
Virta-avaimet kannattaa melkein viedä talteen siksi aikaa, kunnes kaikki liittimet ja akun kenkä on kiinni, ettei mene kääntämään virtoja päälle bagin liittimen ollessa irti -joutuu vikakoodin nollaukseen.
Virta-avaimet kannattaa melkein viedä talteen siksi aikaa, kunnes kaikki liittimet ja akun kenkä on kiinni, ettei mene kääntämään virtoja päälle bagin liittimen ollessa irti -joutuu vikakoodin nollaukseen.
On tää melkoinen apteekki,siitä kiitos vastanneille.
Heitetään seuraava missio.
ELi koneena ADY.Kylmänä kun starttaa niin pari sekuntia käy huonosti kunnes hyppää korotetulle joutokäynnille n.1000rpm.Sitten ei mitään vikaa,käy nätisti ja jähtee lämpimänä laakista tulille.Kylmänä pienellä sahauksella käyntiin.
Vaihdetut osat:
-Puola
-tulpat
-ilmansuodatin
-Jakajankansi ja pyörin
-Kaasuläppä sopeuttettu edellisen omistajan toimesta toukokuussa
-Bensapumppu
-Bensan suodatin
-Lämpötila anturi
-Termari
Nuo ainakin vaihdettu, en muista mitö kaikkea ex oli vaihtanut mutta ainakin nuo.
ffp:tä kahlatessani silmiin osui että joillakin ollut samaa ongelmaa joka ratkennut tuolla sopeutuksella.Tuli vain mieleen että liekkö ollut maanantai kun tuo sopeutus on keväällä tehty... :/
Vikakoodeissa ei ole mitään.
Heitetään seuraava missio.
ELi koneena ADY.Kylmänä kun starttaa niin pari sekuntia käy huonosti kunnes hyppää korotetulle joutokäynnille n.1000rpm.Sitten ei mitään vikaa,käy nätisti ja jähtee lämpimänä laakista tulille.Kylmänä pienellä sahauksella käyntiin.
Vaihdetut osat:
-Puola
-tulpat
-ilmansuodatin
-Jakajankansi ja pyörin
-Kaasuläppä sopeuttettu edellisen omistajan toimesta toukokuussa
-Bensapumppu
-Bensan suodatin
-Lämpötila anturi
-Termari
Nuo ainakin vaihdettu, en muista mitö kaikkea ex oli vaihtanut mutta ainakin nuo.
ffp:tä kahlatessani silmiin osui että joillakin ollut samaa ongelmaa joka ratkennut tuolla sopeutuksella.Tuli vain mieleen että liekkö ollut maanantai kun tuo sopeutus on keväällä tehty... :/
Vikakoodeissa ei ole mitään.
Moi,
tarkastele kaikkien konehuoneessa olevien lämpötila antureiden ym. liittimet. Itsellä oli saman tapaisia oireita ja oli useassa liittimessä hapettumia. Moottorina myös siis tuo ADY ja kolmoskoppainen GTI,.
Lisäksi alipaineletkuista löytyi hapertumaa... joten nekin kannattaa vaihtaa, jos reikiä löytyy.
tarkastele kaikkien konehuoneessa olevien lämpötila antureiden ym. liittimet. Itsellä oli saman tapaisia oireita ja oli useassa liittimessä hapettumia. Moottorina myös siis tuo ADY ja kolmoskoppainen GTI,.
Lisäksi alipaineletkuista löytyi hapertumaa... joten nekin kannattaa vaihtaa, jos reikiä löytyy.
Pahoittelut, tutkailin eilettäin vielä illalla tarkemmin perhealbumia ja ADY koneessa ei ole kylmäkäynnistysventtiiliä. Vanhemmassa 2E koneessa taas sellainen on.
Mutta ADY koneen imusarjassa on lämpötilakytkin/anturi joka ilmeisesti säätelee tuota tyhjäkäyntiä auton ollessa kylmä.
http://i24.photobucket.com/albums/c39/p ... usarja.jpg
Tuossa osakuvassa viite numero 15 on Thermal Switch ja osanumero 191 919 521D, voi olla että vaihtaa uudempaan numeroon. Mutta tuolleen se on albumiin merkitty.
Slamit.net varaosahaun kautta hinta 21€
Mutta ADY koneen imusarjassa on lämpötilakytkin/anturi joka ilmeisesti säätelee tuota tyhjäkäyntiä auton ollessa kylmä.
http://i24.photobucket.com/albums/c39/p ... usarja.jpg
Tuossa osakuvassa viite numero 15 on Thermal Switch ja osanumero 191 919 521D, voi olla että vaihtaa uudempaan numeroon. Mutta tuolleen se on albumiin merkitty.
Slamit.net varaosahaun kautta hinta 21€
Siihen loppui etupenkkien kallistelu kun vaihtoi nuo liukupalat jalaksiin. Molempia meni 1kpl/penkki eli 2+2..
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00269.jpg
Kelien puolesta gti seisonut viikon tallissa.Ei viitsi sateella raiskata..haha..Uudempi V malli seiskoot pihalla.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00269.jpg
Kelien puolesta gti seisonut viikon tallissa.Ei viitsi sateella raiskata..haha..Uudempi V malli seiskoot pihalla.
Mikäs tämä on ja mitä se tekee?LÖytyy ilmanputsarin takaa vasemmalta:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0300.jpg
Kuinkas saa helpoiten todettua imuilma vuodon?Ettei tuo starttihomma ois siitä kun 4000rpm jälkeen alkaa edelleen hieman kagertelemaan..ei lyö päätä tuulilasiin mutta tuntee kuitenkin selvästi.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_0300.jpg
Kuinkas saa helpoiten todettua imuilma vuodon?Ettei tuo starttihomma ois siitä kun 4000rpm jälkeen alkaa edelleen hieman kagertelemaan..ei lyö päätä tuulilasiin mutta tuntee kuitenkin selvästi.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00279.jpg
Kävin hakemassa saunajuomaa ja otin pari räpsyä joista ei tullut mitään -.-
Täytyy hankkia joskus ne tulpanjohdot.Jos ei niillä asetu niin sit saa jossain huollossa tutkia.Niin saikos niitä imu vuotoja tutkittua miten?Tai sen viallisen ilmamassamittarin?
Kävin hakemassa saunajuomaa ja otin pari räpsyä joista ei tullut mitään -.-
Täytyy hankkia joskus ne tulpanjohdot.Jos ei niillä asetu niin sit saa jossain huollossa tutkia.Niin saikos niitä imu vuotoja tutkittua miten?Tai sen viallisen ilmamassamittarin?
Jaha.Putsailin eilen saunajuoman haun jälkeen olvi tölkin kanssa ilmamäärämittarin ja lämpöanturin/mittarin joka on ilmansuodatinkotelon kyljessä.
Äsken sitten kävin ajamassa (hakemassa olvia) parisenkymmentä kilometriä eikä tuolla matkalla tehdyissä vedätyksissä(puolen kymmentä) kakomistä 4000rpm jälkeen ollut.Putsauksen tein ihan AT:n contact cleanerilla.Imm:n annoin olla yön pöydällä mutta lämpöanturin tyrkkäsin pienen puhaltelun jjälkeen jo paikalleen.
Käynnistyminen ei ainakaan huonontunut,ehkä jopa parani.Täytyy silti ne johdot hankkia.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00283.jpg
Äsken sitten kävin ajamassa (hakemassa olvia) parisenkymmentä kilometriä eikä tuolla matkalla tehdyissä vedätyksissä(puolen kymmentä) kakomistä 4000rpm jälkeen ollut.Putsauksen tein ihan AT:n contact cleanerilla.Imm:n annoin olla yön pöydällä mutta lämpöanturin tyrkkäsin pienen puhaltelun jjälkeen jo paikalleen.
Käynnistyminen ei ainakaan huonontunut,ehkä jopa parani.Täytyy silti ne johdot hankkia.
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... C00283.jpg
Liekkö jo tuli tankattua tänä vuonna viimesen kerran.Talveksi omaan talliin menee seisoksimaan.Pientä sipistelyä talvella:
-Vakio muovihelmat
-16 vanteet renkaineen
-Coilit....ehkä...
Nyt pitäs löytää joku työväli pirssi talveks..mielellään siten että leimaa ois vielä huhtikuun.Hinta max 500€....kyllä..niitä löytyy xD
-Vakio muovihelmat
-16 vanteet renkaineen
-Coilit....ehkä...
Nyt pitäs löytää joku työväli pirssi talveks..mielellään siten että leimaa ois vielä huhtikuun.Hinta max 500€....kyllä..niitä löytyy xD
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 30 vierailijaa