mk3 tukehtuu kylmänä
Valvoja: ffp jäsenet
mk3 tukehtuu kylmänä
Mk3 golf tukehtuu kylmänä jos sille antaa liian nopeasti kaasua. Lämpimänä ei enää oireile. Tuntuu että kostealla kelillä vika pahenee.
Nyt myös pari kertaa tehnyt sen ,että jos seissyt pari päivää niin joutuu starttaamaan toooodella pitkään että lähtee käyntiin. Lupailee muttei lähde- tai no lähtee mutta vasta minuutin parin starttauksen jälkeen. Viikonloppuna akku loppui tämän takia.
Työpäivät auto lämpimässä tallissa joten sen sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.
Mihin tämä viittaa? sytytykseen? imuvuotoihin? Polttoainepuolelle? vai mihin?
Nyt on ihan älytön kiire laittaa 4 autoa ajokuntoon ennen muuttoa ja isoja remppoja kaikissa kesken joten käyttöauton ei ehtisi kauheasti perehtymään, joten vinkit ovat tervetulleita.
niin vm.-92 ja kone 1.8 ABS
Nyt myös pari kertaa tehnyt sen ,että jos seissyt pari päivää niin joutuu starttaamaan toooodella pitkään että lähtee käyntiin. Lupailee muttei lähde- tai no lähtee mutta vasta minuutin parin starttauksen jälkeen. Viikonloppuna akku loppui tämän takia.
Työpäivät auto lämpimässä tallissa joten sen sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.
Mihin tämä viittaa? sytytykseen? imuvuotoihin? Polttoainepuolelle? vai mihin?
Nyt on ihan älytön kiire laittaa 4 autoa ajokuntoon ennen muuttoa ja isoja remppoja kaikissa kesken joten käyttöauton ei ehtisi kauheasti perehtymään, joten vinkit ovat tervetulleita.
niin vm.-92 ja kone 1.8 ABS
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Nyt näyttäisi siltä että kosteina päivinä nykii ja kuivina ei, vaikka olisi kylmä. Eli ei vaikuta lämpötilaan viittaavalta.
Jos virranjakajassa on kosteutta niin mitä sille voi tehdä? Kuitenkin se kastuu seuraavana päivänä uudestaan, kun eihän siinä ole tiivistettä.
Tiedän että kannattaisi suosiolla uusia sytkäpuolen osat mutta yritetään nyt tehdä pienellä pudejtilla.
Jos virranjakajassa on kosteutta niin mitä sille voi tehdä? Kuitenkin se kastuu seuraavana päivänä uudestaan, kun eihän siinä ole tiivistettä.
Tiedän että kannattaisi suosiolla uusia sytkäpuolen osat mutta yritetään nyt tehdä pienellä pudejtilla.
Puolaakin ajattelin. Mutta eilen katsoin jos olisi imuvuotoja. silmin ei löytynyt mitään vakio paikoista mutta ruiskun laippaan kun ruiskutti startti sprayta niin siellä on silti joku pieni vuoto.
Motonetissa tuo laippa maksaa näköjään n.30e!! Viimeksi ostaessani maksoi n.10e. vähän noussut hinta tuolle palikalle.
No paikkaan tuon varmaan liimamassalla siihen asti kun ehdin motonetissa käymään.
Saakohan nykyisen puolan oireilun kokeiltua jos sen kastelee märäksi?
Motonetissa tuo laippa maksaa näköjään n.30e!! Viimeksi ostaessani maksoi n.10e. vähän noussut hinta tuolle palikalle.
No paikkaan tuon varmaan liimamassalla siihen asti kun ehdin motonetissa käymään.
Saakohan nykyisen puolan oireilun kokeiltua jos sen kastelee märäksi?
Vaihdoin tuossa kaveria odotellessa tuon ruiskun laipan. Ei ollut revennyt niinkuin yleensä olen nämä nähnyt vaan oli vain se tiiviste pettänyt mikä on siinä laipassa imusarjaa vasten.
Putsailin samalla virranjakajan kannen ja tulpat ja tulpanjohtojen liittimet. Nyt ainakin hörähti nätisti käymään.
Siitä innostuneena tarkistin kaikki nesteet, kiristin takalaakerit, ja rasvasin kaikki lukot, saranat ja vaihteensiirron. Toivotaan nyt että toimii. Täytyy maadoitukset vielä katsoa joku päivä.
Biltemassa muuten laippa maksoi 20e motonetin 30e sijasta.
Miten muuten tuoi polttoaine pumpun rele toimii? Jos ottaa kuoren pois ja painaa releen kärjet kiinni, niin pitäisikö pumpun alkaa surista? Vai pitääkö olla virrat päällä? Pitäisikö surista automaattisesti hetki kun laittaa virrat päälle?
Putsailin samalla virranjakajan kannen ja tulpat ja tulpanjohtojen liittimet. Nyt ainakin hörähti nätisti käymään.
Siitä innostuneena tarkistin kaikki nesteet, kiristin takalaakerit, ja rasvasin kaikki lukot, saranat ja vaihteensiirron. Toivotaan nyt että toimii. Täytyy maadoitukset vielä katsoa joku päivä.
Biltemassa muuten laippa maksoi 20e motonetin 30e sijasta.
Miten muuten tuoi polttoaine pumpun rele toimii? Jos ottaa kuoren pois ja painaa releen kärjet kiinni, niin pitäisikö pumpun alkaa surista? Vai pitääkö olla virrat päällä? Pitäisikö surista automaattisesti hetki kun laittaa virrat päälle?
kun virran laittaa päälle, pumppu käy muutaman sekunnin ajan ja tekee näin paineen valmiiksi
.
tuolla hiukan aiheesta lisää:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=17 ... b2b9dbf505
.
tuolla hiukan aiheesta lisää:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=17 ... b2b9dbf505
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa