No niin, taas palaamassa volkkareiden pariin.. Ja vento olisi hakusessa.
Mutta.. Mitä ventoissa pitää ottaa huomioon koeajolla yms. Ja kuinka paljon ajetun uskaltaa ostaa. Noh, kaikkihan ne siinä 300tkm paikkeilla on. Mutta saisi olla vähän tuunattukkin, alustasarjaa ja tummaa lasia.. Ja ne ruostuvat paikat olivatkaan?
Mutta kiitos jo etukäteen.
Ostamassa ventoa. Kysymyksiä ?
Valvoja: ffp jäsenet
No niin, asiaan tulossa muutos. Talouteen tuleekin golf farkku. 1.8 ja bensa ja se 66kw. Vähän alle 300 Tkm ajettuna. Ja vuoden 96. Ja torstaina katsomaan. :). Toivotaan että kaikki ok..
Tuulen ohjaimia myös etsiskellyt ja ajatuksena että joskus säädettävä alustakin ois kiva..
Noh.. Niistä myöhemmin..
Tuulen ohjaimia myös etsiskellyt ja ajatuksena että joskus säädettävä alustakin ois kiva..
Noh.. Niistä myöhemmin..
Itse ajellut molempia 55 ja 66kW. 55 koodia en tiedä, mutta laimeammassa mallissa on jotenkin letkeämpi kyyti matkaa ajaessa. Vaihdevälit ovat pidempiä, vitosella on huomattava ero kierroksissa tai vastaavasti nopeudessa. Perstuntumalta tehoeron kyllä huomaa, mutta yllättävän hyvin molemmilla kerkeää :)
Boschin moottorinohjaus on jossain kohti päivitetty tunnistamaan moottorijarru (bensansyöttö). Tietääkö kukaan onko tämä kytköksissä ajoneston olemassa olevuuteen vai mihin? Ainakaan nuo tehoversiot eivät noudata mitään logiikkaa, eli laiskaa 1.8 mallia saa myös uudempana ja ajonestolla. Ulkoisesti 55 ja 66 malli ovat lähes identtisiä. Moottorikoodeja ovat ainakin ABS ja ADZ.
Boschin moottorinohjaus on jossain kohti päivitetty tunnistamaan moottorijarru (bensansyöttö). Tietääkö kukaan onko tämä kytköksissä ajoneston olemassa olevuuteen vai mihin? Ainakaan nuo tehoversiot eivät noudata mitään logiikkaa, eli laiskaa 1.8 mallia saa myös uudempana ja ajonestolla. Ulkoisesti 55 ja 66 malli ovat lähes identtisiä. Moottorikoodeja ovat ainakin ABS ja ADZ.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa