Hirvipuro/Celtic Tuning kokemuksia ?
Valvoja: ffp jäsenet
Älkää ny hyvät ihmiset viekö autoa Hirvipurolle tai sen "jälleenmyyjille". Tietoa ei juuri muuta kun netistä luettua. Tehot kovia mitä "saatu", mutta todisteina ei yhtään penkkilappua. Tai no on, mutta monen monta vuotta vanhoja ja parhaas tapaukses eri mallistakin vielä. Sitten kun facebookissa vähän kysyy Hirvipuron sivuilla asioita, niin estetään kommentointi kokonaan. Tais osua arkaan paikkaan ;) Ja samalla rahalla saa jo oikeitakin ohjelmia
Sitähän ei tiedä. Se softan tekeminen on kuitenkin käsittääkseni vähän monimutkaisempi homma kuin että vain pistetään isommat numerot joka paikkaan. Polttoainettakin voidaan syöttää isompi määrä joko lisäämällä ruiskutusaikaa tai sitten ruiskutusmäärää. Viisaammat tietää sanoa mitä eroa noilla on moottorin käynnin ja kestävyyden kannalta.
Mikäli nuo hirvipuron softat tulee jostain irlannista, niin eihän sillä käytännössä väliä olekaan minkälainen tampio ne ECUun flässää, mutta ihan periaatteesta kierrän kyllä kaukaa tuollaisella asenteella varustetut jälleenmyyjät.
Mikäli nuo hirvipuron softat tulee jostain irlannista, niin eihän sillä käytännössä väliä olekaan minkälainen tampio ne ECUun flässää, mutta ihan periaatteesta kierrän kyllä kaukaa tuollaisella asenteella varustetut jälleenmyyjät.
dobermann: Varmasti hyviä on APR ja MTM, molemmat näyttäisi tuon 118kW moottorin tunnistavan. APR lupaa 156kW ja MTM 151kW. Molemmista kokemusta ja voin suositella lämpimästi.
www.aprfinland.fi
www.lmstuning.fi
www.aprfinland.fi
www.lmstuning.fi
Kiitos nopeasta vastuksesta.
Mä en tuomitsisi vielä Hirvipuroa. Topic meni pilkun viilaukseksi ja siinä oli hiukan nähtävissä provosointia (puolin ja toisin). Tärkeintä optimoinnissa on toimivuus ja onko se suhteessa lompakkoon tulleeseen loveen. Olen lähiaikoina teettämässä tätä palvelua jossain... Hirvipuro on edelleen yksi vaihtoehto muiden joukossa. Laitan tänne kokemukset kun päätös ja optimointi on suoritettu.
Olisiko mahdollista laittaa oman otsikon alle KEHUTUT PALVLUT-osiota. Täällä halukkaat voisivat antaa onnistuneista palveluista palautetta. Jos saa HYVÄÄ PALVELUA, niin se pitää jakaa myös muille käyttäjille.
Mä en tuomitsisi vielä Hirvipuroa. Topic meni pilkun viilaukseksi ja siinä oli hiukan nähtävissä provosointia (puolin ja toisin). Tärkeintä optimoinnissa on toimivuus ja onko se suhteessa lompakkoon tulleeseen loveen. Olen lähiaikoina teettämässä tätä palvelua jossain... Hirvipuro on edelleen yksi vaihtoehto muiden joukossa. Laitan tänne kokemukset kun päätös ja optimointi on suoritettu.
Olisiko mahdollista laittaa oman otsikon alle KEHUTUT PALVLUT-osiota. Täällä halukkaat voisivat antaa onnistuneista palveluista palautetta. Jos saa HYVÄÄ PALVELUA, niin se pitää jakaa myös muille käyttäjille.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=98281
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”