Kokemuksia kaivattaisiin miten 1.8T Passat 3BG -05 menis käyttöautona.Tyyppiviat?Kulutus?Muuta huomioitavaa?
Rullattu n. 270tkm.Onko paha??Auto muuten tosi siisti.Viimeisiä tuota vanhaa koppaa.
Kaikki kokemukset tervetulleita!!!
Käyttöautoksi Passat 3BG 1.8T -05??
Valvoja: ffp jäsenet
omastamielestä tuo tukivarsiprobleema ei kyllä mikään varsinainen "tyyppivika" ole noissa 3bg:ssä enää, enempi 3b juttuja. Toki noissa kilsoissa voi alkaa tulla ajankohtaiseksi ellei ole jo vaihdettu, ja jos vaihtelee niitä niin kaikki kerralla(osat n 200 eur) niin eipä niistä sitten toinna ressailla seuraavaan 200 tkm:ään.
Muuten, loistava auto, hyvä hinta-laatusuhde,hiljainen, tilava, hyvä ajaa jne.
Muuten, loistava auto, hyvä hinta-laatusuhde,hiljainen, tilava, hyvä ajaa jne.
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä että miksei ole 3bg:n ongelma? Tai siis että mitä sielä on muuttunut kerta 3bg kestää paremmin? Ite kun oon aina käsittäny että ihan samoja vehkeitä on alustan osalta mut aina sitä oppii jotain uutta näköjään!
Niin ja ei sitä vettä tulvi kun muistaa pitää huolen ettei ne akkukaukalon vedenpoistoreiät pääse tukkeutuun! Itellä 3b 1.8t kulutus pyöri siinä 7,5-8,5 välillä.
Niin ja ei sitä vettä tulvi kun muistaa pitää huolen ettei ne akkukaukalon vedenpoistoreiät pääse tukkeutuun! Itellä 3b 1.8t kulutus pyöri siinä 7,5-8,5 välillä.
No jotain lienee muutetun matkanvarrella, materiaalia tms tukivarsissa, mutta esim tuttavapiirissä useita 3bg laitteita joissa pitkälti yli 200 tkm orkkisosilla. Itsellä tälläerää päälle 240tkm ja alkuperäisillä tukivarsilla ajellaan.
Toki tiedosa on, että jossainvaiheessa niitä joutuu uusimaan, mutta ei jaksa moisista ottaa paineita. Olishan se eka hieman kalliimpi remontti koko autoon 3 vuoden omistuksen aikana:D
Toki tiedosa on, että jossainvaiheessa niitä joutuu uusimaan, mutta ei jaksa moisista ottaa paineita. Olishan se eka hieman kalliimpi remontti koko autoon 3 vuoden omistuksen aikana:D
Viimeksi muokannut samza, 15.8.2014 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 27
- Liittynyt: 18.12.2011 15:13
Ihan hyvä laite; oleelliset asiat tulikin jo ilmaistua noissa aiemmissa vastauksissa - 3BG:ssä on vahvistetut tukivarret (= tehdaskampanja ei aikanaan koskenut näitä).
Ja se vesikaukalo, se tosiaan pidetään puhtaana näissä (=ei maksa mitään) niin ei tule sisään päässeen veden aiheuttamia ongelmia...
Vanha totuus on kuitenkin se, että liian tiukalla budjettirajoitteella mikä tahansa auto - uusinkin - tuntuu kehnolta.
Ja se vesikaukalo, se tosiaan pidetään puhtaana näissä (=ei maksa mitään) niin ei tule sisään päässeen veden aiheuttamia ongelmia...
Vanha totuus on kuitenkin se, että liian tiukalla budjettirajoitteella mikä tahansa auto - uusinkin - tuntuu kehnolta.
Edelllämainittujen juttujen lisäksi kiinnittäisin jonkinverran huomiota huoltohistoriaan. Longlife-huolletuissa on ollut öljynkierto-ongelmia ja konerikkoja tukkeutuneen imusihdin takia jo paljon pienemmilläkin kilsoilla. Ölypumppu ei paljoa maksa, tosin vaihdossa menee aikaa. Ja se toki maksaa jos joutuu teettämään. Mut silti ihan suositeltava varotoimenpide lowlife huollettuun.
Muutenhan noi on tilavia ja mukavia autoja, ainakin sen neljän yksilön perusteella mitä itelläni on noita 3B/BG passatteja ollut.
Muutenhan noi on tilavia ja mukavia autoja, ainakin sen neljän yksilön perusteella mitä itelläni on noita 3B/BG passatteja ollut.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa