Vannekysymys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Vannekysymys
Http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1825358
http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=498
Ensimmäistä kertaa ostamassa vanteita autoon ja kysynkin nyt että onko tällläset vanteet ihan kiinan murotinaa vai onko oikeasti kannattavakin ostos? Vai pitääkö vaan etsiä aidot käytetyt?
http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=498
Ensimmäistä kertaa ostamassa vanteita autoon ja kysynkin nyt että onko tällläset vanteet ihan kiinan murotinaa vai onko oikeasti kannattavakin ostos? Vai pitääkö vaan etsiä aidot käytetyt?
-
- -
Kopsuvanteet toimivat peruskäytössä ihan siinä missä alkuperäisetkin, eikä harmitakaan ihan niin paljoa kun hierasee niihin jossain jälkiä tai jos joku sattuu ne alta vaikka viemään. Kohtuu reipasta ajoa saa olla kyllä, että tuollanen kopsuvanne menee rikki. Hiton vähän niitä on maailmalla myyntimääriin nähden haukuttu.
Mutta saahan sillä tietenkin arvostuspisteitä ja "hyvää oloa" jos on alkuperäiset bebsit alla.
Mutta saahan sillä tietenkin arvostuspisteitä ja "hyvää oloa" jos on alkuperäiset bebsit alla.
Ite en enää jaksa ostaa noita replicoita. Seuraavana aidot ja leveät Lemmarit. Kerran ostat kunnon vanteet ja pidät niistä hyvää huolta niin saat saman rahan takaisin vielä myöhemmin (ellet uusia osta). Ite ostin omat repsu lemmarit vuosi sitten, värjäsin keskiöt kameleonttivärillä ja bbs tarrat keskikupeissa yms. wnb hienoja juttuja. Kuitenkin sain niistä vaan 700e... Värjäämättömistä saat 500-600e, siis kumeineen. Arvo laskee kun lehmän häntä, mitä ei merkkivanteissa käy.
^ Joka taasen ei todista yhtään mitään. Noita halpoja kiinatinoja kun harvemmin kukaan varjelee hengellään eli otteet ja huolenpito on vähän ronskimpaa kuin viiden tonnin vannesetillä.
Jos A niin B on eri asia kuin Jos B niin A. Käytettyjen vanteiden kieroudesta ei siis voi vetää johtopäätöstä että ne menisivät helpommin solmuun.
Jos A niin B on eri asia kuin Jos B niin A. Käytettyjen vanteiden kieroudesta ei siis voi vetää johtopäätöstä että ne menisivät helpommin solmuun.
Mulla on ollut kolmet "merkkivanteet", kaikki oon ostanut käytettyinä ja myydessä oon saanut suunnilleen omat pois. Parin setin kanssa oon tehnyt euron-kaksi voittoakin, kun oon ostanut yhdet kanttariin ajetut ja yhden setin missä oli yksi vanne halki ja kunnostanut nämä.
Parit "kiinatinat" on ollut myös, niistä oon saanut myydessä vähän vähemmän.
Replica/kiinatinavanteiden kanssa ei ole ollut sen enempää kierousongelmia, kuin näiden made in germany vanteiden kanssa. Tälläkin hetkellä kiinanpojan tekeleet alla.
Mut se nyt on melkein selvä asia, että jos maalailet tms. vanteita, niin ei se niiden arvoa nosta. Ellet sitten ole ostanut sikahalvalla huonokuntoisia ja kunnostanut niitä.
Parit "kiinatinat" on ollut myös, niistä oon saanut myydessä vähän vähemmän.
Replica/kiinatinavanteiden kanssa ei ole ollut sen enempää kierousongelmia, kuin näiden made in germany vanteiden kanssa. Tälläkin hetkellä kiinanpojan tekeleet alla.
Mut se nyt on melkein selvä asia, että jos maalailet tms. vanteita, niin ei se niiden arvoa nosta. Ellet sitten ole ostanut sikahalvalla huonokuntoisia ja kunnostanut niitä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”