Autossa viime kesän pyöri Rotiform Nue:t 17x8 koossa, mutta ne tuntui autoon liian isoilta, joten täksi kesäksi piti hommata jotain uutta ja tuumaa pienempää. Saksasta löytyi Artec S1 koossa 16x9 ET50, joka nurkkaan, joten olivat adapteri vanteet. Jaonmuutos lätyt ja ET luvut edessä 30 ja takana 35, kun eteen tuo ET35 ei mahtunut pyörimään vaan oli voimakkaasti tolpassa kiinni. Eteen hommasin camber säädettävät yläpäät ja konehuoneen puolelta leikkasin yläpäätä suojaavat kupit pois edestä, jotta niitä pystyy säätämään.



100%

100%

100%
Jotain lippaa tuo keulaan ehkä kaipaa, kun keula jää niin korkealle, vaikka maavaraa on jotain 5 sentin luokkaa. Toisaalta tosta keulasta, ei luultavasti helpolla siistiä saa millään lipalla, kun mikään ei tuohon muotoon oikein tahdo sopia.
Sisusta on tällä hetkellä muuten vakio, mutta vaihdoin Mk5 mallin nahkaratti C3 passatista ja mk5 jetan vaihdekepin nuppi. Lisäksi netistä hommasin wolfsburg edition matot


Hifi puolelle on tulossa jo edellisestä autosta jääneet DLS:n aktiivinen 3-tie sarja eteen, konttiin Rainbow Hammer 10", joita pyörittää GroundZeron vahvistimet. Kontin kylkeen subille kotelo on jo tehty ja keskiäänien ja diskanttien suuntaukset ovat valmistumassa. Kittaus ja maalaus uupuu. Kuvassa tosin alkutekiöissään, mutta muista kuvista ei saa selvää miltä tulee näyttämään.

100%

100%

100%
Ulkopuolelle teippailin vielä 4D hiilikuituteippiä, vaikka vastustankin yleensä hiilikuituteipin käyttöä, mutta kokeeksi laitoin, kun Suntec:lta ilmaiseksi sain. Tuo teippi kyllä näyttää paremmalta, kun perinteinen hiilikuituteippi ja kauempaa niitä ei edes erota.

Lisäksi on tulossa vielä Gti-edition penkit mk3 Golfista pienellä muokkauksella ja muutama muu osa, jotka on selvityksessä saako laittaa ja minkälaisilla muutoksilla.