Moro,
Ostin tuommoisen ja se on tarkoitus saattaa museointikuntoon ja museorekisteröidä.
Tässä topikissa seurataan prosessin etenemistä kuvien kera.
1983 Polon museointi
Valvoja: ffp jäsenet
Tuo on kyllä todella hienon alkuperäisen näköinen, ei muuta kuin museorekisteriin heti kun on mahdollista. Taitaa olla C-malli ilman mittariston kelloa?
Noita ei Suomessa myyty kovin pitkään, muistaakseni esittelyvuodesta -82 vuoteen -84. Mallivuodelle -85 Poloon tuli kasvojen kohotus, jolloin Järkiperä putosi Suomen tuontiohjelmasta palatakseen vuoden -93 lopulla 2F:nä (toinen kasvojenkohotus tuli mallivuodelle -91). Saksassahan noita ja Coupé-mallia myytiin todella paljon, kun taas Classicia ei juurikaan. Suomessa Classic oli ylivoimaisesti suosituin.
Lukion luokkatoverilla oli tuollainen, samanvärinen jopa. Kuten totesin Areenalla minulla on vähän rekvisiittaa tuohon (esitteitä jne.), jos tarvitset.
Noita ei Suomessa myyty kovin pitkään, muistaakseni esittelyvuodesta -82 vuoteen -84. Mallivuodelle -85 Poloon tuli kasvojen kohotus, jolloin Järkiperä putosi Suomen tuontiohjelmasta palatakseen vuoden -93 lopulla 2F:nä (toinen kasvojenkohotus tuli mallivuodelle -91). Saksassahan noita ja Coupé-mallia myytiin todella paljon, kun taas Classicia ei juurikaan. Suomessa Classic oli ylivoimaisesti suosituin.
Lukion luokkatoverilla oli tuollainen, samanvärinen jopa. Kuten totesin Areenalla minulla on vähän rekvisiittaa tuohon (esitteitä jne.), jos tarvitset.
^ 1982 oli vielä kulmikkailla valoilla. Tämäkin yksilö on todennäköisesti alunperin ollut 'Diamant- erikoismalli' C- varustein, mutta Diamantsilbervärillä, B- pilarin muovituksin, takalasin ympäröivällä spoilerilla ja pyyhkimellä, trippimittarilla sekä analogisella kellolla. Muistaakseni myös köykämiinivanteet 155/70- renkain kuului alkuperäisiin varusteiin. Sen sijaan jarrutehostin ja halogeeniumpiot puuttui..
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 40 vierailijaa