Audi sai siirtyä sivuun ja Pasaati tuli hankittua huhtikuun alussa kovan etsinnän jälkeen. Auto oli minua ennen naisella ollut he olivat sen ostanut liikkeestä joka oli tuonnut auton maahan joitain vuosia sitten.
Ostaessani passatti oli edelliseltä omistajalta jäänyt hieman ilman "hoitoa" loppuvaiheessa. Mitään en oikeastaan autoon ole vielä ihmeellistä kerennyt tekemään. Nyt koitan aina kun kiireiltäni kerkiän niin laitella autoa mukavempaan kuosiin.
Tietoa autosta:
- Vuosimalli on -98 loppupuolelta ja laakkosella kertoivat olevan -99 mallia
- 204000 km
- 1.8T + lastu
- Highline-varustelu, Kattoluukku, nahkapenkit, aut-ilmastointi, 4x sähkölasit, jäähdytettävä hanskalokero, 6-CD vaihtaja takaronkissa.
- Vanteet 19" R8-Replicat, Jotenkin tykkään näistä, mutta tulee todennäköisesti vaihtumaan joihinkin toisiin ensi kesään mennessä.
- Renkaat 215/35/19 ja 235/35/19.
- BC-Racingin säädettävä alusta.
- 5000k Xenonit ajovaloissa ja pitkissä
- Edellisen laittamat jotkut enkelinsilmävalot.
- Sävytetyt led-takavalot

online photo sharing
Mitä keretty tekemään tähän mennessä:
- Audi TT By-pass
- Etutukivarsia vaihdettu
- Vetonivel
- Vetonivelensuojakumit
- Raidetangonpää
- N75
- Uusi kytkinasetelma kiinteällä 3Kg kevyemmällä vauhtipyörällä.
- Otsonointilaiteella hajut pois + ilmastoinnin puhdistusaine
- Takavalot vaihdettu ledi-valoihin lexus-lookeista pois.
- Sisävalot vaihdettu ledeihin.
- Maalipinta myllytetty ja hyvät vahat päälle.
- Zimmermannin levyt edessä + Ferodon palat vaihdettu
- Etukaiuttimet vaihdettu paremmin rokkaaviin.
- Uusi OEM-vaihdekepin nuppi ja pussi
- Lamin-X kalvot ajovaloissa ja takavaloissa
- BC Racingin säädettävä alusta.
- FIN:ittömät kilvet
Tehtävälistalla joka etenee pikku hiljaa:
- W8-kattovalon asennus
Lopuksi muutama vanha kuva:



