pientä perän sovittelua ja pitää vielä nuo valojen raamit koittaa sutia mustaksi teeman mukaan.
Onneksi sitä tuossa dieselin tekniikassa ei seuraa matkassa kovinkaan montaan johtoa,niin helpottaa kovasti asiaa.
Tuli sitten huomattua,että jarruihin on kaikki muut oikeat osat hommattuna paitsi kannakeraudat =/ No nyt on nekin puhallusta odottelemassa ja eiköhän sitä valmistakin tässä.
3,5H ja 2 ukkoa myöhemmin tuumattiin tuon verran olevan ylimääräistä johtoa jonkun ääliön olevan laittaneen jonkun johtosarjaan (uupuu muutama kuvasta)
Eli total ~3,5Kg tavaraa irtosi
En tiedä mitä se tuo ecu oli syönyt,mutta vahva epäilys KAIKEN,eli sekin purkuun ja maaliin
Vähän siedettävämpi
Niii joo..
Ei tuon enempää vaatinu mittaristosta ottaa pois siivua jos mieli käyttää tuota sähköstä mittaria..Eli tuon verran ite mittarista ja sitten raameista yläosastaan ~puolet ja vaati luonollisesti kannakkeiden levityksen ja ~5mm upotuksen muokkauksen ja näiden kiinnikeraudoituksen siirron+ jatkon näihin ja tietenkin mittariston taustavalaistuksen poiston .
tietenkin itse koelaudasta
saikin uhrata sisältä tuon verran tavaraa ja pyöristää joka paikasta,että edes pöydällä kokeilessaan teoriassa mittaristo irtosi,mutta paha sanoa lähteekö tuo tuolta pois siinä vaiheessa kun koelauta on lopullisesti paikallaan
Vaan minkä v*tun sitte teet.. tuon on se lopunviimein näkymä KORKEUDEN puolesta mikä persejalkaa kohtaa ( hieman sivusuuntainen kuva),eli kaikkea ei saa näkyviin ja joka milli on käytetty melkolailla mitä tehtävissä on ( valojen kannakkeet kiinni rattiakselin tukiraudoissa ja etupaneli pirrattuna) Kai se on tuohon tyydyttävä ja plasmapohjat on hörsteineen tilattu,eli tavoite on musta/valko-look päivällä ja puna/sini neloskoppa periaatteella iltasella.
Nii joo.. tuon verran omasta mielestäni hyvin onnistuin mitoittamaan reiät kohilleen itse lautaan (kuvassa oma mittaristo toki paikallaan) Mutta onneksi hetket parkettihommissa ei menneet hukkaan ja osasi ottaa huomioon yleiset muuttujat ja sai aikaan jopa paikalleen menevän kappaleen melkolailla kohillaan olevilla rei'illä.
Tälle viikkoa vielä pitäisi tupsahtaa 60 metriä johtosukkaa ja 2,5" rosteriputkisto,eli hieman taasen tavaraa millä jatkaa touhuja.


























































































