Minulla on 1998 vuoden b5 mallin Audi.
Siihen pitäisi saada sisustaan, tarkennettuna keskikonsoliin vaihdettua polttimot.
Autossa on manuaalinen "ilmastointi" (normi puhallinsysteemi siis) eli on sellaiset kierrettävät kytkimet. Niitten valaistus on pimeänä.
Lisäksi tuhkakupin, ja vieressä olevan tupakansytytin-pistokkeen valaistus on pimeänä. Itse pistoke kyllä toimii.
Miten saan polttimot vaihdettua? Mitä tyyppiä polttimot ovat, sopivatko T5 eli "pikku lasikanta" polttimot? hyllystä löytyisi jo valmiiksi nämä: http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/432987/0
Audi A4 b5 sisustan polttimoista
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Keskimmäinen nuppi irti niin siellä syvennyksessä on 2,1 W polttimo.
Sikarinsytytin pitää mahdollisesti purkaa takakautta, eli se itse paneeli käteen. Siinä on omanlaisensa lamppu ja ei välttis saa kun alkuperäisenä, ellei virittele itse jotain patenttia.
Ledit tuskin toimii kun valo ei säteile ympäriinsä.
Sikarinsytytin pitää mahdollisesti purkaa takakautta, eli se itse paneeli käteen. Siinä on omanlaisensa lamppu ja ei välttis saa kun alkuperäisenä, ellei virittele itse jotain patenttia.
Ledit tuskin toimii kun valo ei säteile ympäriinsä.
-
- -
Tuhkiksen sisäosa pois, sitten meisselillä painaa niitä kahta metalliklipsiä alapinnassa ja vetää paketin ulos. Pistoke irti. Polttimo on siinä sytyttimen kyljessä olevassa mustassa mötikässä, lähtee muistaakseni vetämällä irti, siis se mötikkä. Kannattaa käydä marmorilta ostamassa suosiolla, 5€ tais maksaa.
Saa siihen polttimonkin vaihdettua kun tarpeeksi askartelee. Joku 1,2w pieni sinne menee jos haluaa tinailla.
Saa siihen polttimonkin vaihdettua kun tarpeeksi askartelee. Joku 1,2w pieni sinne menee jos haluaa tinailla.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”