Suutinten korjausarvot 1. 0.00 mg/r, 2. 2.99 mg/r, 3. -1.11 mg/r.
Olisko tuossa syy?Veot tallessa, mutta hytkyy. Etenkin kylmänä.
AFN hytkyy, mutta miksi?
Valvoja: ffp jäsenet
Jos et ole vielä koneeseen tehnyt moottorin rvs-käsittelyä (2-vaiheinen), niin suosittelen tekemään. Jos sen jälkeen vielä hirmusesti hytkyy, niin sit vois melkeen jo tukikumeja miettiä. Omasta loppuunajetusta A6 audista loppu moottorin hillitön heiluminen rvs-käsittelyllä, mutta se oli niin paljon ajettu ja kehnosti huollettu, että osa tutinasta toki vielä jäi jäljelle, mutta ehkä just joku 30% alkuperäisestä sheikkaamisesta :D
tarkoitatko siis että moottori tärisee voimakkaasti? Ja ajovalot + sisustan muoviosat resonoi ja räpättää?
Yhdessä toisessa ketjussa mainittiin että paskana oleva kaksoismassa aiheuttaisi tyhjäkäynnillä suuttimille isot korjausarvot. Mulla on myös arvot tapissa, -3 ja +2 väliltä. Ja kaksoismassa antautumassa.
Yhdessä toisessa ketjussa mainittiin että paskana oleva kaksoismassa aiheuttaisi tyhjäkäynnillä suuttimille isot korjausarvot. Mulla on myös arvot tapissa, -3 ja +2 väliltä. Ja kaksoismassa antautumassa.
racet, kova kytkin, turbo, softa jne on. 200 paperilla. Ajettu 550tkm, just kansipahvi vaihettu ja arl pultit sisässä. Hytky tätäki ennen mutta nyt pysyy paineet oikealla puolella:-) Hytkyy, eli ei hakkauta niin että resonoi. Tuntuu niinku kävis huonosti sillä yhellä pytyllä. Käytetty ite boschin penkissä suuttimet, joissa kaikissa tasaset arvot. Käytetty pumpun kansi paloina ja putsattu määränsäädin. Vagcomilla katottuna käyntiin lyötäessä alkaa hakeen okeita korjausarvoja ja hytkyminen vähenee koko ajan starttauksen jälkeen. Samalla korjausarvot kasvaa kunnes tulee nuo mainitsemani arvot eikä enää juuri hytkytä. Onko muuta ku ne suuttimet enää mahdollisia? esim männän renkaat kusee tai jotain? Huohottaa kuitenki jonki verran mutta mielestäni kohtuullisesti kilometreihin nähden. On huohottanu jopari vuotta vastaavasti eli ei pitäs vaikuttaa?
Ei olla vielä kokeiltu. Olis hyllyssä muutama säädetty race, pitäs niitä tässä joku päivä kokeilla paikalleen ja kattoa muuttuuko. Oliko niin että afn motissa vagcom näyttää ykkös ja kakkos pyttyjen korjaukset ykkösessä ja kakkosessa ja nelosen kolmosessa? Eli kolmella korjausarvolla mennään ja nämä on suhteessa kolmoseen.
e: suuttimista löyty tuon hytkymisen syy vaikka aikalailla tasaiset avautumispaineet. Jatkokysymys: Auttaako nuita enää säädättää vai onko niin että kiinaracet kestää 150tkm ja sitte ne heitetään roskiin?
e: suuttimista löyty tuon hytkymisen syy vaikka aikalailla tasaiset avautumispaineet. Jatkokysymys: Auttaako nuita enää säädättää vai onko niin että kiinaracet kestää 150tkm ja sitte ne heitetään roskiin?
Eipä ollu suuttimissa sittenkään syy tähän hytkynään. Mitä luulette, voisko nokkalevy olla kulunu nuilla kilometreillä niin että ei anna tasaisesti soppaa ja tästä seurais hytkyn hytkyn? Niin joo, enää tuo ei sitte pelaa oikeen mitenkään. Viivettä pedaalin lattiaan laiton jälkeen 5-30 sekuntia. Vakkarilla ei välistä jaksa pitää vauhtia yllä ja muuta pientä. Nokkalevy?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa