
edit. jaahas, youtube pelasti jälleen, vnt-tanko löytyypi tietysti tuon oikean alakulman alipainekellon alta mutta kun auton osien tuntemus on vielä vähän puutteellista

Valvoja: ffp jäsenet
kunnossa ei varmaan pysy kuin hetkisen, mutta varmaan riittävan pitkään 30min operaatiolla
omaan pirssiin nyt 4 kertaa tehtynä, siinä 7-9tkm hujakoilla on täytynyt tehdä samalla kun öljyt vaihtelee..
Aina vaan pukkaa todella mustaa ekassa repäsyssä, ei edes evryllä saa sellaisia savuja :D
todistettu jo monesti että on toimiva halpa ratkaisu ja moneenkertaan helpompaa ja halvempaa kuin runnominen punarajalla, mutta jokainen tyylillään.
Kyllä mulla ainakin auttoi selvästi tämä puhdistus, vaikka ei limb-modeen olekaan vielä mennyt. Vääntöä selvästi alempaa ja tasainen käyrä koko matkan. Ennen tehot tuli vasta jossain 2000rpm paikkeilla, nyt selvästi alempana jo käytössä.
MUTTA paikallaan ollessa tyhjäkäynnistä kun polkaisee kaasun pohjaan niin turbo (?) kyykkää siinä 3000-3500 kierroksen kohdilla. Ensin kuuluu ulvahdus ja tämän jälkeen kone rupeaa täristämään ikäänkuin kävisi kolmella ja tyhjäkäynnin kierrokset putoaa alle 800rpm. Tämä kaikki tapahtuu muhkean vaalean savupöllähdyksen saattelemana.
Muskeli toimii, se on todistettu moneen kertaan, mutta onko kukaan kokeillut tämmöistä litkua?: www.tecalemit.fi/tuotteet/forte-moottor ... bo-cleaner
Sattui vaan tänään osumaan silmiin tuollainen puteli varaosaliikkeen hyllyssä ja alkoi kiinnostamaan, että mahtaisiko toimia Musclen korvaajana?
Onkohan minun Bkd käsittelyn tarpeessa jos oireet ovat:
1. Satunnaisesti nykii kevyesti 40 kmh / 2200 rpm, viimeksi ehkä 4 kk sitten.
2. Nyt syy miksi havahduin tähän... eli kierrokset vaeltaa paikallaan ollessa 3000 rpm kohdalla. Vaihtelee kierroksia välillä n. 2900-3200.
3. Alkaen 2700 rpm kohdalla kuuluu sirisevää/kilkattavaa/kalisevaa ääntä, joka jatkuu ylös asti. Epäsäännöllistä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa