Haudi
Eli laitetaas nyt sitten omastakin jonkinmoista esittelyä vaikka ei näyttelypeli olekkaan.
Volkswagen Passat 2,5TDI 4motion -03
Highline sisusta ja varusteet kohtuu kattavat.
Tiptronic
Ajettu tällä on 240tkm
17" kesä ja talvipyörät
Tulee pysymään ihan sellaisenaan..Ainoastaan tummennukset menee uusiksi ja kesävanteet on tarkoitusta laittaa tuumaa isommiksi.
Isofixin kiinnikkeitä ei tästä löytynyt joten sellaiset tilattiin ja nyt alkavalla viikonlopulla
olisi asennus edessä.
Kuvia alta
http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=81373
(Paskanen se kyllä on , mutta puhtaammat kuvat tulee kunhan kelit hivenen paranee)
Kertokaa jos linkki ei teillä toimi niin koitetaan laittaa se toimintaan.
Myös mielipiteet saa ilmaista vapautuneesti.
Volkswagen Passat -03
Valvoja: ffp jäsenet
Seuraava kysymys olisi esittää.
Autossa on tuo radio navigation system mfd ja jatkeena on ollut joskus 6cd:een vaihtaja , mutta jossain vaiheessa sittemmin poistettu.
Onko näin että tuo soittimen oma asema ei toista muita kun navigaatio levyjä.?
Itse olen kokeillut laidasta laitaan levyjä ja myös ihan ostettuja , mutta ei vain toimi.
Autoliike kiven kovasti väittää että pitäisi toimia , mutta olen hivenen erimieltä.
Asetuksista löytyi cd asetus , mutta sitä ei pystynyt muuttamaan mitenkään.
Johtuneeko sitten poistetusta vaihtajasta.
Hivenen ollut muutenkin eripuraa myyjän kanssa joten pikaisia vastauksia kaivataan:)
Autossa on tuo radio navigation system mfd ja jatkeena on ollut joskus 6cd:een vaihtaja , mutta jossain vaiheessa sittemmin poistettu.
Onko näin että tuo soittimen oma asema ei toista muita kun navigaatio levyjä.?
Itse olen kokeillut laidasta laitaan levyjä ja myös ihan ostettuja , mutta ei vain toimi.
Autoliike kiven kovasti väittää että pitäisi toimia , mutta olen hivenen erimieltä.
Asetuksista löytyi cd asetus , mutta sitä ei pystynyt muuttamaan mitenkään.
Johtuneeko sitten poistetusta vaihtajasta.
Hivenen ollut muutenkin eripuraa myyjän kanssa joten pikaisia vastauksia kaivataan:)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”