
Auton tekniikkaa paranneltu mm. seuraavanlailla:
-APR Stage III
-Garrett ahdin
-APR pakosarja, APR downpipe, APR letkut ym.
-APR ohjelma
-BSR rosteriputkisto & kisakatti
-Isompi MAF, suuttimet vaihdettu
-Välijäähy
-"Forge" Split-R BOV/Bypass
-Kiinteä vauhtipyörä, vahvistettu kytkin, SRE (Sachs Race Engineering) paineasetelma, Sachs kytkinlevy (500nm)
+ löytyy Powerflex puslia & FK alustaa.

Hirviöstä löytyy BBS CH-R 19" vanteet 8,5" leveydellä.
Sisätilat ovat aikalailla alkuperäiset, muutamaa hifistelyä lukuunottamatta, mm. W8 Passatin sisävalo + R-Line vaihdekeppi + pussukka.

Auton vanteet tarkoitus viedä Dipattavaksi lähipäivinä, varmaankin neonoranssiksi. Kesällä projektina myös teipauttaa auto mattavalkoiseksi&4D hiilikuidulla.