Härveliosaston kysymys, joka kuuluis enemmänkin masinistit-foorumille. Kysympä nyt ensin täältä, kun olen volkkarimiehiä.
Ajatus oli tehdä harrasteprojektina mönkkäri / pihakone, kunnon dieselmoottorilla. Pihassa on luovuttajaksi vm.96 Vento TD aaz-koneella. Mikähän olisi minimi moottorinohjauselektroniikan määrä, joka pitäisi säästää, jotta kone pelaisi?
Vanhemman mallin dieselmoottori voisi varmaan olla helpompi riisua härvelikäyttöön, mutta kun tuo ois tuossa valmiina...
Vw dieselmoottori mönkijään
Valvoja: ffp jäsenet
No kiitos! Tässä voi sitten alkaa tutkia harvelit.com-foorumin pihakoneprojekteja, kun tämä moottoriasia ratkesi.
Koneella on ajettu kohta 300000 km. Vento on ihan päivittäisessä käytössä tällä hetkellä. Ostin sen lähinnä varaosiksi ja tuota rakennusprojektia silmälläpitäen kahdella sadalla. Kytkinpoljin lopsahti ostaessa pohjaan. Oli helppo korjata vaihtamalla se murtunut vipunen vaihdelaatikon päässä.
Mahtavia autoja nää volsut, kun oppii nuo tyyppiviat. Oisko tuossa aazissa, jotain vakivikapaikkoja joita kannattaisi panna kuntoon samalla, kun ottaa koneen irti?
Koneella on ajettu kohta 300000 km. Vento on ihan päivittäisessä käytössä tällä hetkellä. Ostin sen lähinnä varaosiksi ja tuota rakennusprojektia silmälläpitäen kahdella sadalla. Kytkinpoljin lopsahti ostaessa pohjaan. Oli helppo korjata vaihtamalla se murtunut vipunen vaihdelaatikon päässä.
Mahtavia autoja nää volsut, kun oppii nuo tyyppiviat. Oisko tuossa aazissa, jotain vakivikapaikkoja joita kannattaisi panna kuntoon samalla, kun ottaa koneen irti?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa