Speksejä:
Tekniikka on kotoisin -92 Audi 80:stä (1Z?)
Koneen perään tulee ZF 4HP22 automaatti.
Auto painaa noin 1400kg
Suhteellisen tiheät välitykset perissä ja jakolaatikossa,huippunopeus noin 60km/h
Hitaat nopeudet,korkeat lämmöt (jäähdytettävä flekteillä)
Moottorin käyttöalue olisi noin 1500-2500 rpm ja hetkellisesti (max muutama sekuntti) jopa rajoittajaan asti.
Päästöistä ei tarvitse välittää (kilvetön laite)
Aika rankat käyttöolosuhteet (vettä,iskuja...)
Mahdollisimman yksinkertainen rakenne/sähköt
Mitenhän tuota konetta kannattaisi alkaa piristämään?
Tehoa/vääntöä mieluummin ehkä alakierroksille.
"Herääminen" kaasun polkaisuun yksi tärkeistä kriteereistä.
Automaatti lisää taas omat haasteensa soppaan.
Mekaaninen ahdin?
Pieni pakokaasuahdin?
Mersun kaksoisahdin?
Vesi vai ilmavälijäähdytin?
Mekaaninen pumppu sähköisen tilalle?
Tommosesta laitteesta kyse:
![Kuva](http://racingrabbit.galleria.fi/kuvat/ProModi+Suzuki/Pro+Modi+Suzuki+SJ500+010.jpg/_img900.jpg)