Seat toledo -98 AHU Evry mod, ei toimi, apuja!
Valvoja: ffp jäsenet
Seat toledo -98 AHU Evry mod, ei toimi, apuja!
Elikkäs asentelin evry modin ahu koneisee toledoon. Liittimen 2 ja 3 johdon väliin laitoin 150 ohmin vastuksen ja 1kohmin potikan. Mutta eipä ole vaikutusta. Samoilla osilla tein aiemmin ahu passattiin ja pelasi moitteetta. Apuja miksi tässä ei pelaa? Ja voiko nuo 2 ja 3 johdot mitata jotenkin että siellä pääs kaikki kunnossa? Ja mitä ne ylipäätään ovat? Ja kysäästään ny samalla tuosta hammer modista että onko aivan hyödytln tehä? Ja mitrs tup tuebon bleedaus onko mitään hyötyä siitäkään? Kiitoksia vastauksistanne.
Bleedaus eli ahdot nousee ei ole suotavaa vakio turbolla (näin tällä palstalla kirjoitettu)
Tuon tee se itse evry ongelman takia mä menin ja tilasin 1v takaperin ebaystä 45e säädettävän boxin on/off kytkimellä joka on kapiinissa vedin pitkällö johdolla konehuoneesta. (evry turha talvella kun ei pitoa niin voi pitää off)
Ja tuon saa siististi pois alle 5min jos tarve, eli ei paha ruksi se 45e lompakossa ja suosittelen tälläistä vaihtiehtoa.
Myös se vikavalo voi tulla peliin mukaan kun evry päällä ja käynnistät auton (ei haittaa mutta ei se jatkuva piipitys ja valon vilkutus ole hääviä) on/off kytkimellä ei tätä ongelmaa ole
Tuon tee se itse evry ongelman takia mä menin ja tilasin 1v takaperin ebaystä 45e säädettävän boxin on/off kytkimellä joka on kapiinissa vedin pitkällö johdolla konehuoneesta. (evry turha talvella kun ei pitoa niin voi pitää off)
Ja tuon saa siististi pois alle 5min jos tarve, eli ei paha ruksi se 45e lompakossa ja suosittelen tälläistä vaihtiehtoa.
Myös se vikavalo voi tulla peliin mukaan kun evry päällä ja käynnistät auton (ei haittaa mutta ei se jatkuva piipitys ja valon vilkutus ole hääviä) on/off kytkimellä ei tätä ongelmaa ole
Joo no pitänee katsella sitten ebayta etc. Onko paljon apuja tuosta boksista? Eihän se varmasti ole vakio turbolle hyväksi mutta onhan tässä paljon muitakin paheita niin ei muutakun illalla kokeilen sitä "bleedausta" :D turboja kun nuota vakioita löytyy melko monta niin ei niin isoa ongelmaa vaikkahajoais.
Joo no pitänee katsella sitten ebayta etc. Onko paljon apuja tuosta boksista? Eihän se varmasti ole vakio turbolle hyväksi mutta onhan tässä paljon muitakin paheita niin ei muutakun illalla kokeilen sitä "bleedausta" :D turboja kun nuota vakioita löytyy melko monta niin ei niin isoa ongelmaa vaikkahajoais.
Jees boxi tosiaan on sama kuin evry vastukset vain siellä muovin sisällä ja toi 50e ihan max mitä ite maksaisin.. Tulee siinä sentään kytkin ja vastuksen säätö ja tietysti asialliset liittimet jotka tuikataan vaan johtojen väliin. Eli plug and play.
110hp/235nm avg malliin lupas muistaakseni 145hp, vääntöö en muista, mutta 141hp/292nm tulee.. Tie paljoko pönttöjen poisto ja air intagen osuus on noususta, mutta hiukan silti jää luvatuista arvoista.. Kaiken kaikkiaan euroo kohden ihan ok.
90hp malli evryllä on about sellaiset 110-120hp ja 240-250nm kun säätää tappiin.
110hp/235nm avg malliin lupas muistaakseni 145hp, vääntöö en muista, mutta 141hp/292nm tulee.. Tie paljoko pönttöjen poisto ja air intagen osuus on noususta, mutta hiukan silti jää luvatuista arvoista.. Kaiken kaikkiaan euroo kohden ihan ok.
90hp malli evryllä on about sellaiset 110-120hp ja 240-250nm kun säätää tappiin.
Ahtoputkeen laittaa reikä ja siihen nipalla kiinni.. (muuta konstia ei ole 81kw mallissa ainakaan, muut korjatkoon jos ahussa on valmis paikka)
Jos ahtoi meinaat nostaa niin toi ahu hukkis on aika rajallinen ja voit josain välissä saada syyn pikku turbon päivitykselle :)
Evry on turvallisempi ratkaisu
Jos ahtoi meinaat nostaa niin toi ahu hukkis on aika rajallinen ja voit josain välissä saada syyn pikku turbon päivitykselle :)
Evry on turvallisempi ratkaisu
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 20 vierailijaa