Terve,
Potilas on siis Polo Classic TDI vm.01. Tiedustelen että onko muilla ollut vastaavaa vikaa? Ulkomaalaisilla foorumeilla on joitakin ollut. Kuulemma harvinaista että olisi tuo anturi mennyt? Auto pistää siis itsensä vikatilaan ja kierrokset nousevat 1200rpm ja ei vastaan kaasupolkimeen ollenkaa.
Mietteitä otetaan vastaan.
Kiitos!
Vikakoodi 18047 accelerator position sensor 1/2
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 2.6.2011 19:21
Vikakoodi 18047 accelerator position sensor 1/2
Viimeksi muokannut PoloCla Tdi, 15.1.2013 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 2.6.2011 19:21
Päivitystä asiaan, eipä auttanut tuo anturin vaihto. Tutkimukset jatkuu, seuraavaksi johtojen kimppuun. Siinä onkin sitten selvittämistä. Olisiko jollakin jotain vinkkiä/kokemusta asiaan?
Kiitos!
Edit: Löysin yhden jutun tältä foorumilta itseasiassa. Se homma ratkesi ECU:n vaihdolla. Saattaapi olla minullakin sitten edessä!
Kiitos!
Edit: Löysin yhden jutun tältä foorumilta itseasiassa. Se homma ratkesi ECU:n vaihdolla. Saattaapi olla minullakin sitten edessä!
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 2.6.2011 19:21
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 2.6.2011 19:21
No joo, ehkä "rajusti" oli turhan raju sana.
Sinuna avaisin ecun vielä ja yleismittarilla mittaisin, että varmasti jokaiseen ecun liittimen karvaan löytyy kontakti ecun piirilevyltä. Helpoiten onnistuu siitä piirilevyn ns. nurjalta puolelta, mistä näet mihin johteet menevät ecun liittimen tinauksista (näistä tinauksista yleensä hapettuu liittimen pinni irti piirilevystä). Johteen päässä yleensä komponentin jalka tai "tinapallukka" josta saa yleismittarilla 100% varman kontaktin. Vaikea selittää, mutta jospa hoksasit mitä tarkoitin.
Sinuna avaisin ecun vielä ja yleismittarilla mittaisin, että varmasti jokaiseen ecun liittimen karvaan löytyy kontakti ecun piirilevyltä. Helpoiten onnistuu siitä piirilevyn ns. nurjalta puolelta, mistä näet mihin johteet menevät ecun liittimen tinauksista (näistä tinauksista yleensä hapettuu liittimen pinni irti piirilevystä). Johteen päässä yleensä komponentin jalka tai "tinapallukka" josta saa yleismittarilla 100% varman kontaktin. Vaikea selittää, mutta jospa hoksasit mitä tarkoitin.
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 2.6.2011 19:21
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa