Passat 3C MFD2+monitoimiratti ja bluetooth paritus

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Tanhis
-
Viesti:

Passat 3C MFD2+monitoimiratti ja bluetooth paritus

ViestiKirjoittaja Tanhis » 24.11.2012 20:50

Eli toin tänään 2007 3c passat variant highlinen saksasta.

Siinä on
-monitoimi ratti
-se bluetooth/puhelin mokkula hansikaslokeron päällä
-iso navi MFD2

Mutta miten hemmetissä saan puhelimen liitettyä navin/auton kanssa pariksi.

Olen siis koettanyt laittaa virtaa päälle painaa 5 sec vähän niinkuin kaikkia mahdollisia nappeja.

Eli mitä pitää tehdä että puhelin löytää auton sellaisena for dummies versiona.

Niin joo ja puhelin on siis nokian N8 ja tähän liittyen luin jostain että puhelimessa pitää olla sim kortin etäkäyttö sallittu mutta ei kait se nyt vaikuta siihen että koko autoa ei näy puhelimen bluetooth laitteet listassa vaikka kuinka koettaisi hakea.

Tanhis
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tanhis » 27.11.2012 8:22

Vastaan itse itselleni eli suomenkielisessä ohjekirjassa lukee että virrat päälle ja kaksi kertaa luurinäppäintä 10 sec aikana tai virrat päälle ja i ja jakarinappia vuoron perään 10sec ainaka.

Ja parittamisen alkamisen merkiksi pitäisi kuulua merkkiääni kajareista.

Ok kaikilla tavoin ja jopa vanhalla nokialaisella koetin parittamista mutta ei onnea eli pitää vain uskoa että palikka ei toimi tai sitten joku asetus on persiillään.

Voisiko eri avain vaikuttaa asiaan kun toisella avaimella en ole hommaa vielä koettanut tai onko radiossa mahd joku asetus joka estää bluetoothin toiminnan.

jokkix
-

ViestiKirjoittaja jokkix » 1.1.2013 4:21

Itse kun päivitin rns-510:n softan, niin lakkas bluetooth-hommat toimimasta. Vaatii varmaanki omat softansa se?

Una
-

ViestiKirjoittaja Una » 1.1.2013 13:50

Ei sen mitään kummallisuuksia pitäisi vaatia vaan auton pitäisi olla aina löydettävissä bluetooth-haulla kun virrat on päällä. Monitoiminäytön menuistakin muistaakseni löytyy jotain tuohon liittyvää ja sinne pääsee pitämällä pyyhinviiksen ylänuolta pohjassa hetken aikaa.

Tanhis
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tanhis » 1.1.2013 14:13

Mulla homma ratkesi siten että vaihdoin pelkääjänpenkin alla olevan boxin kun antoi vikakoodin että ei yhteyttä.
Mutta vieläkin on jotain hämminkiä kun saan kyllä autosta piippauksen että bluetooth olisi näkyvissä mutta parilla nokialaisella kun koetin niin en autoa bluetoothilla löytänyt.

Niin ja parituksen saan siis alkamaan painamalla puhelintelineessä olevan bluetooth mokkulan i ja jakoavain näppäimiä pitkään peräjälkeen heti auton käynnistämisen jälkeen.

Pitäis varmaan kattoa vielä kaapelilla että onko bluetooth näkyvissä kun eikös siihenkin ollut joku juttu että pitää muuttaa asetuksia bluetooh näkyville saamiseksi.

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”