Näin pakkasten tultua rupesi tuo webaston toiminta kiinostamaan,kun ei ole minun autoa omistaessani vielä toiminutkaan...
eli auto on 03 touran 1.9 tdi tt-v webstolla joka ei puhu mitään,ei edes yritä..
vikakoodeja olen lukenut ja antaa seuraavat tekstit:
1.incorrect control mobule installed ja numero sarja 02085-032
2.under-voltaga shut-off (automatic) 01444-032
3.fuel gauge 00664-034
4.control module sporadic 014-defective 00003-046
5.recirculating pump (v55)sporadic 010-open orshort to plus 01415-106
eli onkos kokeneemmilla ideoita mistä lähtisin liikkeelle?
webasto ongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Käytä puskuri pois, vaihda kiertovesipumppu V55 ja tarkasta, että kaikki ohjainlaitteen kontaktipinnat ovat puhtaat sillä siellä näkyy jotain häikkää olleen. Sitten koodinnollaus ja testiä...
Vesipumppuja nuista on mennyt, mutta tuo ohjainlaitteen vika on vähän erikoisemman kuuloinen. Ei kuitenkaan mahdoton. Mikäli sinulla on esilämmittäväksi "avattu" värkki kellolla tai kaukosäädöllä, niin pitää uudenkin ohjainlaitteen olla unlokattu.
Vesipumppuja nuista on mennyt, mutta tuo ohjainlaitteen vika on vähän erikoisemman kuuloinen. Ei kuitenkaan mahdoton. Mikäli sinulla on esilämmittäväksi "avattu" värkki kellolla tai kaukosäädöllä, niin pitää uudenkin ohjainlaitteen olla unlokattu.
ei ole kellollinen vehje,ihan ns. karvalakkimalli eli ajonaikana lämmittävä.
nyt on kaikki muut vikakoodit saatu nollattua(sulake pois ja takaisin) paitsi tuo vesipumpun koodi.Ei edelleenkään edes yritä lähteä käyntiin...voiko vesipumpunvika jotenkin lukita koko härpäkkeen kun ei kerran edes yritä käyntiin? ja jos on lukittu niin pitääkö lukitus käydä jossain poistattamassa vai häviääkö veipumpun vaihtamalla ja sulakkeesta "nollaamalla"? olikos joku vaihdellut näihin jotain edullisempia tarvikepumppuja?
nyt on kaikki muut vikakoodit saatu nollattua(sulake pois ja takaisin) paitsi tuo vesipumpun koodi.Ei edelleenkään edes yritä lähteä käyntiin...voiko vesipumpunvika jotenkin lukita koko härpäkkeen kun ei kerran edes yritä käyntiin? ja jos on lukittu niin pitääkö lukitus käydä jossain poistattamassa vai häviääkö veipumpun vaihtamalla ja sulakkeesta "nollaamalla"? olikos joku vaihdellut näihin jotain edullisempia tarvikepumppuja?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa