Kimppatalli pääkaupunkiseudulle

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Jusux
-

Kimppatalli pääkaupunkiseudulle

ViestiKirjoittaja Jusux » 3.6.2006 10:21

Hei,
Nyt on se aika vuodesta jolloin kannattaa alkaa suunnitella kimppatallia, kun on enemmän tiloja tarjolla kuin syksyllä.
Olisiko porukalla kiinnostusta asiaan?
Voisin hoitaa käytännön järjestelyt, vuokrasopimukset yms kun tila löytyy...
Ideana olisi valita porukka tarkoin, ettei tule ongelmia vuokran maksun yms kanssa.
Paras olisi pidempiaikainen talli, jossa porukka voisi hieman vaihtua, mutta ydinporukka olisi kuitenkin suht sama.
Perustyökalut löytyy minulta, moottorinostimet yms...
Mutta esim. nosturi ja hitsauskone voisi olla porukalla hankittavissa.
Pari autoa olisi jo talliin tulossa.
Hinta-arvioksi uskoisin noin 100e-150e/ auto sijainnista riippuen.

Pm tai [email protected]

reds
-

ViestiKirjoittaja reds » 8.2.2007 18:11

Otetaas tämä ylös. Tässä ois nyt kaks jo tallia vailla eli kimppa läjässä. Mulle myös voi privaa laittaa jos tietoa vapautuvasta paikasta tai tallista.

Ville H
-

ViestiKirjoittaja Ville H » 9.2.2007 7:37

Helsinkiin pitäisi tod.näk muuttaa muutamanviikon sisään, hallipaikkaa olen jo yrittänyt katsella.

Pidetään mielessä.

Minulla on myös perustyökalut, moottorinnostinta/pukkia kempomattia jnejne.

jone64
-

Kimppatalli

ViestiKirjoittaja jone64 » 9.2.2007 8:53

Joo mulla olis kanssa kiinnostusta kimppatalliin jos sellainen jostain löytyy.

reds
-

ViestiKirjoittaja reds » 9.9.2009 8:48

Vanhahko topic, mutta edelleen ajankohtainen. Onnistuneesta tallivinkkauksesta lupaan pullakahvit tai kaljan. Kimppa tai yksin. Pääkaupunkiseudulta. Pelkkä lämmin säilytystallikin otetaan huomioon.

reds
-

ViestiKirjoittaja reds » 30.11.2009 9:36

UP ! Edelleen haku päällä.

Vekke
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Vekke » 24.10.2011 22:33

Miulle tuli tänä syksynä tää ajankohtaiseksi ja yritän saada porukkaa kasaan. Minulle tarjotaan lohjalta 150 neliön hallia, mutta itselläni tarve on max 60 neliölle, eli onko jollakin tarvetta säilytys tai remppa/kimppa tallille. Neliövuokra olisi 7€ neliö, pitäisi sisältää kaiken mahdollisen, mutta vaatii vielä varmistuksen.

Hallin korkeus noin 3 metriä ja siinä on betonilattia. Saa hitsata ja tehdä tulitöitä. Tarkoitus hankkia yhteisiä isompia koneita yhteiskäyttöön, kuten hitsauskoneet ja pieni nosturi. cnc jyrsin ja muuta tarpeellista

Pienoissorvi, pieni kompura, painepesuri jo löytyy, sekä muita perustyökaluja. ja jotain erikoisempaakin muovityöskentelyyn liittyvää. Myös aito VAg-com kaapeli löytyy. Sekä tietotaitoa vähän kaikeasta autoihin liityvästä, mutta erityisesti kaikesta polttoaineen kulutukseen liittyvästä.

Tilaan rakennetaan väliseinät, että vältytään suuremmilta ongelmilta. Itse saa sitten päättää rakennetaanko ovet jos kokee sellaistakin vielä tarvitsevan.

Vielä ei ole satavarma saanko tuon hallin, mutta Nummelasta löytyy sitten lisää halleja joista voi valita. Kuitenkin hallipaikan tarvitsen täksi talveksi missä saa rakennella autoa, eli jos jollain on jo tarjota hallipaikkaa Nummelan läheltä niin olen myös kiinnostunut asiasta toisinpäin.

Jos kiinnostuit tai tiedät kaverisi etsivän tallia soita tai laita sähköpostia. Itse harrastan noita Toyotia, mutta työnpuolesta myös VW dieseleitä saloja opiskellut/harrastan.

T: Vesa Tiainen
vesa_tiainen at hotmail dot com
0404804249

Breakbeat
-

ViestiKirjoittaja Breakbeat » 20.11.2012 18:20

En varsinaisesti kimppatallia ole etsimässä, mutta paikkaa missä voisi silloin tällöin autoa ropata. Työkalut on omasta takaa, joten olen vaan lämmintä tallia ja kompuraa/pulttipyssyä vailla. Onko jollain tarvetta jakaa kuluja? Heitä privalla, jos paikka löytyy!

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”