ffp BBS:n sakkia Joensuussa
Valvoja: ffp jäsenet
jenkkimallin mk4 r32 hellan tuikut ois nyt myynnissä special pricellä jos jollakulla tarvetta tässä joensuun seudulla, kun hirveen kova en oo postittelemaan moisia... linkin takana kuvatus samanlaisista
http://flushstance.ccwheel.com/wp-conte ... 73af_b.jpg
http://flushstance.ccwheel.com/wp-conte ... 73af_b.jpg
Jos jollakin on tarvetta talvirenkaille+vanteille. Niin mulla olisi 2000km ajetut nastarenkaat 15" VW aluvanteilla. Renkaat oli budjettimallia, ostettu Joen Kumilta viimetalvena, ei halvimmat, mutta ei muistaakseni merkkirenkaatkaan.
Renkaat uudenveroiset, vanteissa on jonkunverran muistaakseni jälkiä. Pultit tulee myös mukaan.
Niinivaaralta saa tulla hakemaan, hinta 400€.
[url]http://www.saintclassified.co.uk/uploads/genuine-vw-golf-mk4-65899.jpg
[/url]
Linkissä kuva samanlaisista vanteita.
040 842 9437 / Riku
Renkaat uudenveroiset, vanteissa on jonkunverran muistaakseni jälkiä. Pultit tulee myös mukaan.
Niinivaaralta saa tulla hakemaan, hinta 400€.
[url]http://www.saintclassified.co.uk/uploads/genuine-vw-golf-mk4-65899.jpg
[/url]
Linkissä kuva samanlaisista vanteita.
040 842 9437 / Riku
-
- -
-
- -
Mojesta pöytään pojille pitkästä aikaa.monet on uudet nimimerkit tänne ilmestynyt sitten viime kerran.toki muutamia vanhoja tuttuja on myöskin.
Tuli hommattuu toinen konsernin laite ton uskollisen palvelijan lisäksi ja sitämyötä tällekkin palstalle on on muutaman kerran surffailut suuntautunut.
Oisko jollain jantterilla jouten testerikaapelia ja kiinnostusta laitella ohjelmat mun koneelle.kaapelin toki ostan ja ohjelman asennuksesta vaivanpalkkaa.itsellä ei hermot kestä näitä koneita......
Saattashan sitä joku kerta kaffellekkin töötätä.....
Tuli hommattuu toinen konsernin laite ton uskollisen palvelijan lisäksi ja sitämyötä tällekkin palstalle on on muutaman kerran surffailut suuntautunut.
Oisko jollain jantterilla jouten testerikaapelia ja kiinnostusta laitella ohjelmat mun koneelle.kaapelin toki ostan ja ohjelman asennuksesta vaivanpalkkaa.itsellä ei hermot kestä näitä koneita......
Saattashan sitä joku kerta kaffellekkin töötätä.....
Onko Joensuussa mitä VW-autoihin erikoistuneita autokorjaamoita (muita kuin Laakkonen), jos on mahdollisesti jotain isompaa ongelmaa koneessa. Vai onnistuuko yleensä laittaa kuntoon missä korjaamolla tahansa. Olis T4:ssä ilmeisesti ajoitukset pielessä tai paskaa polttoainejärjestelmässä tms.., kun rupes niin huonosti käymään. Ei uskalla ajella ennenkuin laittaa/tarkistaa tuon jakopään. Pultti kuitenkin tiukalla, kuten myös hihna. Jakopäänhihna joka tapauksessa laitettava uusiin (edellinen vaihto 80000km sitten).
Joensuun volkkari harrastajia ?
Millasta harrastelija porukkaa Joensuusta löytyy ? Onks iha joku volkkari kimppatalli meininkei ?
Oisko kellään mahdollisuutta täyttää auton ilmastointia kun kompuran vaihdon jälkeen
tartteis saada aineet sisään. Kävin kysäsemässä eräästä korjaamosta ja rupes äijä vittuilemaan kun olin itse vaihtanut kompuran että se on luvan varaista touhua joten antaa korjaamon olla. Voi pistää privaa. Ja korvausta vastaan tietysti. Ja kuivainhan pitää vaihtaa mutta senkin voin vaihtaa itse vaikka on luvan varaista touhua sekin.
tartteis saada aineet sisään. Kävin kysäsemässä eräästä korjaamosta ja rupes äijä vittuilemaan kun olin itse vaihtanut kompuran että se on luvan varaista touhua joten antaa korjaamon olla. Voi pistää privaa. Ja korvausta vastaan tietysti. Ja kuivainhan pitää vaihtaa mutta senkin voin vaihtaa itse vaikka on luvan varaista touhua sekin.
VRCF:n puolelta lainattua:
Että ovat näemmä siirtäneet Volvo miitin samaan aikaan ja paikkaan...
Ei sillä, että siellä parkkiksella olisi tunkua ollut.
Tänään paikalle saapuikin mukavasti väkeä. Tais olla kolme 200-sarjalaista, parit 940 ja yksi ama. Sitten oli myös muutama Vag-konsernin edustaja joilla olikin tarjontaa päättää onko ne volvo vai samaan aikaan sattuneessa Vag-konsernin miitissä..
Että ovat näemmä siirtäneet Volvo miitin samaan aikaan ja paikkaan...
Ei sillä, että siellä parkkiksella olisi tunkua ollut.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”